Jump to content

2013.14.05 Wigan Athletic H


49 unbeaten

Recommended Posts

Dog skal det sies at begge gangene kastet Maloney seg/spilte på seg et frispark som Dean selvfølgelig ikke klarte å la være å blåse på mtp. at han gjør hva som helst for å ødelegge for Arsenal.

Om frisparkene er billige eller ikke, så er det en gjenganger fra Arteta der han mister oversikten og blir hengende bakpå. Når han ikke har farten til å løpe opp lengre er det dømt til å ende i frispark. Har skjedd i flere kamper denne sesongen, og noe forhåpentligvis også Wenger har fått med seg når han går inn i overgangsvinduet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Rett og slett utspilt altså.

 

Om frisparkene er billige eller ikke, så er det en gjenganger fra Arteta der han mister oversikten og blir hengende bakpå. Når han ikke har farten til å løpe opp lengre er det dømt til å ende i frispark. Har skjedd i flere kamper denne sesongen, og noe forhåpentligvis også Wenger har fått med seg når han går inn i overgangsvinduet.

 

Jeg påpeker også at dette er en gjenganger fra Arteta. Er ikke uten grunn til at jeg ønsker meg Gonalons.

Link to comment
Share on other sites

Dette er rett og slett ikke verdig Arsenal. Vi spiller hjemme. På en nydelig gressmatte i regn som betyr at vi kan spille spillet vårt. Attpåtil har vi 8 dager ekstra med hvile kontra Wigan.

 

Allikevel blir vi utspilt i store deler av kampen. Dette er rett og slett ikke godt nok!

Link to comment
Share on other sites

Var det Maloney som forsøkte å filme seg til straffe? Burde hatt to gule for filming. Først er forsvaret vårt i oppløsning og så får vi en trippelsjanse. Dette blir helt jævlig.

 

Tror det ja. Maloney er virkelig en stygg liten faen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...