Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet vinteren 2013


Stefanb

  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Nesten litt Arshavin-tråden i timene før/etter deadline over denne tråden nå! Liker det, må få opp aktiviteten litt! Vært borte noen timer nå, noe spennende som har skjedd?

 

Edit: Ser vi nå har nest lavest odds på å signere Stuart Downing(!) etter Sunderland. Plis gud, ikke la dette være vingen vår...

Link to comment
Share on other sites

Han har riktignok en liten formkurve som peker oppover nå, men om dette er overgangsvinduets store signering så har virkelig Wenger mistet taket! Ble kjøpt til Liverpool for å fore Carroll med innlegg, men slo aldri til som forventet og har den siste tiden blitt forbipassert av både Sterling og Suso.

 

Edit:

Sunderland are now odds-on (8/11) to sign Stewart Downing in January, with consistent backing pushing long-term favourites Middlesbrough out to 9/1. Arsenal are surprise second favourites though at 8/1.

 

Hentet fra Sky Sports transfer clockwatch

 

 

Ellers har aktiviteten på overgangsmarkedet utenfor Premier League startet også med at Fiorentina og Villarreal har blitt enige om en overgangssum for Giuseppe Rossi. Får satse på at flere klubber begynner å sette litt liv i overflyttingen av penger slik at Wenger hiver seg med i morroa.

Link to comment
Share on other sites

Hadde han bare klart å holde seg skadefri i mer enn 3-4 kamper ville han vært akkurat den spilleren på midtbanen som vi mangler, og som ikke vokser på trær ellers i Europa.

 

Edit: Neppe det siste som er sagt i ryktene om David Villa til Arsenal: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2257345/David-Villa-transfer-latest-Striker-plead-Barcelona-move.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg lå å sov å drømte. David Villa var i Arsenal drakt for 10 minutter siden. Helt til jeg våknet og kom her og måtte sjekke. Han har ikke signert enda:/ Men har stor tro på at det kan skje!

Link to comment
Share on other sites

Han har riktignok en liten formkurve som peker oppover nå, men om dette er overgangsvinduets store signering så har virkelig Wenger mistet taket! Ble kjøpt til Liverpool for å fore Carroll med innlegg, men slo aldri til som forventet og har den siste tiden blitt forbipassert av både Sterling og Suso.

 

Edit:

 

 

Hentet fra Sky Sports transfer clockwatch

 

 

Ellers har aktiviteten på overgangsmarkedet utenfor Premier League startet også med at Fiorentina og Villarreal har blitt enige om en overgangssum for Giuseppe Rossi. Får satse på at flere klubber begynner å sette litt liv i overflyttingen av penger slik at Wenger hiver seg med i morroa.

 

En overgang for Rossi til Fiorentina kan fort vise seg å være triggeren for at Jovetic kan være på vei bort. Det hadde vært spennende om Jovetic var spilleren Wenger ønsker å signere. Han passer godt inn på topp hos oss, eventuelt kan han brukes i en vingrolle som jeg beskrev i mitt tidligere innlegg. En ving med evne til å dra av spillere, samt ha avslutningskvaliteter. Jeg ønsker meg Jovetic i 100 av 100 tilfeller over David Villa.

 

Kan ikke forstå det enorme ønske om Villa. Han er 31 år gammel, og på vei nedover. Har ikke sansen for å signere slike spillere, tror heller ikke han vil slå til nevneverdig. Føler en slik overgang er i stil med Morientes til Liverpool for noen år siden. Vi så jo hvordan det gikk og hvor Liverpool er nå. Nei, David Villa har jeg ikke spesielt lyst på. For 3, 4, 5 år siden så hadde saken vært en helt annen!

Link to comment
Share on other sites

Hvis saken er slik at Fiorentina hentet Rossi for å kvitte seg med Jovetic, så håper jeg absolutt vi er der å lusker! Jovetic er et av mine inderste håp! fyfaen for en spiller!

Link to comment
Share on other sites

Nå er jo Diaby tilsynelatende skadefri igjen og det vil jo være som en fantastisk signering!! ;-)

 

Yepp! Problemet blir at Wenger satser alt på en hest. Fungerer bra, helt til han går på nok en skade.

 

Ellers takker jeg pent nei til Downing. Må da kunne finne noe bedre...

Link to comment
Share on other sites

Jeg lå å sov å drømte. David Villa var i Arsenal drakt for 10 minutter siden. Helt til jeg våknet og kom her og måtte sjekke. Han har ikke signert enda:/ Men har stor tro på at det kan skje!

Hadde det stått "for 10 ÅR siden", så ok. Vil ikke ha en spiller på 32 år (1981) nå! Må være mulig å skaffe en person med erfaring uten at han har det beste av karrieren bak seg!

Link to comment
Share on other sites

Demba Ba debuterer med 2 mål mot Southampton. Bra vi ikke prøvde oss på fyren.

 

Ellers: Blir bare mer og mer imponert over Luke Shaw. Kan vi få han for £5-8M så er det bare å slå til. Allerede meget god og er hele 6 (!) år yngre enn Gibbs.

Link to comment
Share on other sites

Demba Ba debuterer med 2 mål mot Southampton. Bra vi ikke prøvde oss på fyren.

 

Ellers: Blir bare mer og mer imponert over Luke Shaw. Kan vi få han for £5-8M så er det bare å slå til. Allerede meget god og er hele 6 (!) år yngre enn Gibbs.

Målene han scoret var ikke utpreget vanskelige heller, vi får ikke sett fasiten på om han er et lurt kjøp eller et bomkjøp før han i alle fall er halvveis i kontrakten. Vil i alle fall vente til etter sesongen med å bedømme det.

 

Luke Shaw og Zaha er faktisk veldig gode signeringer akkurat nå, fordi de ville kommet inn steder vi trenger bedre backup.

Link to comment
Share on other sites

Målene han scoret var ikke utpreget vanskelige heller, vi får ikke sett fasiten på om han er et lurt kjøp eller et bomkjøp før han i alle fall er halvveis i kontrakten. Vil i alle fall vente til etter sesongen med å bedømme det.

 

Luke Shaw og Zaha er faktisk veldig gode signeringer akkurat nå, fordi de ville kommet inn steder vi trenger bedre backup.

 

Har vel ikke så mye å si om målene er vanskelige eller ikke? Poenget er jo at han scorer mål på de få sjansene han får. Var kun en meget god redning unna hattrick også, men jeg er enig med deg. Man kan ikke bedømme om han er et godt kjøp eller ikke før det har gått et par sesonger egentlig, men skrev det om Ba i frustrasjon etter å ha sett han glippe til Chelsea for deretter å score 2 mål i debuten. :P

 

Når det gjelder Shaw så tror jeg faktisk han er såpass god allerede at han er en konkurrent til Gibbs hvis han hadde blitt hentet inn. Zaha er jeg litt usikker på, men der virker det som om interessen vår har dødd ut helt.

Link to comment
Share on other sites

Målene han scoret var ikke utpreget vanskelige heller, vi får ikke sett fasiten på om han er et lurt kjøp eller et bomkjøp før han i alle fall er halvveis i kontrakten. Vil i alle fall vente til etter sesongen med å bedømme det.

 

Luke Shaw og Zaha er faktisk veldig gode signeringer akkurat nå, fordi de ville kommet inn steder vi trenger bedre backup.

Vel, nå er det vel ikke akkurat backup Arsenal trenger. Trenger 1-2 spillere som kan gå rett inn på laget!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...