Jump to content

2012.11.17 Tottenham H - The North London Derby


Stefanb

  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Det er fra det briljante til det latterlige, men vi slår Spurs solid. MoM er Adebayor.

Få signert Walcott, eller vil vi ikke ha gode spillere?

 

 

Så enig så enig. Walcott har imponert meg denne sesongen. I utgangspunktet var jeg imot å punge ut 100K i uka (som det ryktes at han ville ha), men det han viser nå i høst begynner å peke mot sånne summer. Spesielt fordi vi er MYE giftigere når han er på banen.

Link to comment
Share on other sites

Overhodet ikke noen bra kamp av oss, spør du meg. Deilig med seier da.

 

Vi fikk skikkelig drahjelp av den hjerneløse Adebayor for å si det slik, men deilig med seier ja. Selv om Wenger prøvde sitt beste å gi Tottenham en vei tilbake i andreomgang.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi fikk skikkelig drahjelp av den hjerneløse Adebayor for å si det slik, men deilig med seier ja. Selv om Wenger prøvde sitt beste å gi Tottenham en vei tilbake i andreomgang.

Merkelig hvordan vi stadig vekk setter inn lavgiret og slutter å spille fotball. Forferdelig å se på som supporter, og sikkert helt jævlig for en som er nøytral!

Link to comment
Share on other sites

Cazorla og Walcott er fantastiske idag. Wenger få signert Walcott. Uten han så tror jeg det siste halmstrået til en god sesong forsvinner.

 

Ellers alltid deilig å slå Tottene. Dette gir nok en skikkelig boost innad i laget.

Link to comment
Share on other sites

Resultatet i sesongens viktigste kamp gjør at jeg ikke (i denne tråden) skal påpeke de negative sidene idag.

Samtidig så er vel resultatet i dag nok for enkelte til å friskmelde Arsenal, jeg skal ikke nevne konkret navn, men det er en ypperlig anledning for våres "kjære" med-/motdebattant "mannensomikkekanfinnenoenfeilmedwenger" til å komme med noen stikkere til de av oss som av og til har noen negative tendenser i det vi skriver.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig hvordan vi stadig vekk setter inn lavgiret og slutter å spille fotball. Forferdelig å se på som supporter, og sikkert helt jævlig for en som er nøytral!

 

Vi så det mot Schalke og Fulham hvordan laget dabbet av. Virker som om planen er å sette på cruise control når vi leder med 2 mål mtp. at Wenger deretter setter innpå to av våre minste bidragsytere i Ramsey og Santos og ikke akkurat står og pisker frem spillerene sine på sidelinjen.

 

For å være ærlig så kjenner jeg han ikke igjen. Hva skjedde med Wenger som alltid ville ha et mål eller to til? Særlig når man har så god kontroll som vi hadde i store deler av kampen. Særlig etter 4-1 burde vi bare fortsatt med presset, men istedet så gikk vi tilbake til ikke noe press og lot Bale løpe 20-30 meter to ganger på rappen. Var temmelig nærme å bli 4-3 en periode der..

Link to comment
Share on other sites

Alltid deilig å slå Tottenham. Men jeg sitter ytterst på sofakanten til kampuret bikker 93.40.. Det kan ikke bety annet enn at det fortsatt er masse å jobbe med. Nuvel. Kan ikke klage efter 5-2. Igjen.

 

Cazorla og Walcott aller best i min bok. Mon tro hvorfor ingen ny kontrakt er signert for sistnevnte?! Bla opp noen ekstra pund, Arsene!

Link to comment
Share on other sites

Jøss - godt å se at majoriteten omsider er enig med meg om Walcott. Men han må være forsiktig... 1 dårlig kamp så er folkni gang igjen.

 

Han har fortsatt 1 poeng hvert 45 minutt han har spilt denne sesongen... Vis meg en spiller som er i nærheten av samme statistikk...

Link to comment
Share on other sites

Deilig! Vi kan takke Adebayor som ødelegger for Spurs, men vi kan uansett bare slå hva som er foran oss - og i dag var det Spurs med 10 mann. Følte meg aldri helt komfortabel på seier, AVB gjorde noen gode grep i pausen men likevel var vi solid nok og scoret igjen fem på Spurs, uten å måtte være i nærheten av å gå ned i potetkjelleren for å hente dem. Herlig, for en selvtillitsboost dette må være.

 

Giroud var strålende i dag, han blir bare bedre og bedre. Wilshere like så. Arteta syns jeg ble litt svakere utover i matchen, og ikke like trygg som vanlig. Spillere som Sagna, Vermaelen og Podolski hadde perfekt tenningsnivå og var steintøffe i dag uten å være ufine som Sandro og Adebayor. Og for å gjenta meg selv: Deilig!

 

Podolski-tvilerne fikk et bittelite skudd for baugen i dag, jeg syns han var kanongod mot Bale. Oxlade-Chamberlain var frisk og Mertesacker scoret. Dette kommer vi til å nyte godt av lenge nå.

Link to comment
Share on other sites

Jøss - godt å se at majoriteten omsider er enig med meg om Walcott. Men han må være forsiktig... 1 dårlig kamp så er folkni gang igjen.

 

 

Jeg skal ikke være i gang om det kommer en dårlig kamp, selv om jeg var en av de som var negativ sist sesong. Og jeg står fremdeles på at min negativitet den gang var berettiget..

 

Walcott sist sesong og Walcott i dag er for meg to forskjellige spillere. Vi har i dag en spiller som har en bedre passningsfot, gjør mindre feil og synes å ha fått en bedre fotballforståelse.

Kanskje så er det så enkelt at klippekortet i første-elleveren er borte og det at han må kjempe om plassen har gitt en mer skjerpet og konsentrert Walcott.

 

Jeg var ikke opptatt av en resignering sist sesong, jeg har pr. dato endret mening og om det kommer en dårlig kamp fra Theo i nær framtid så ønsker jeg likevel at han skal få en relativt god kontrakt. Men hvis han fremdels skal ha en "garantert" spissplass, så er det bye-bye for min del, for ingen spillere bør få "fast" plass eller "garanterte" posisjoner på laget.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har liret av seg mye rart opp igjennom årene, men tror selv han ville unngått å sagt noe sånt.

 

Jeg vil forøvrig benytte meg av anledningen til å si unnskyld til alle for at jeg ville ha Clint Dempsey til Arsenal i sommer. Jeg måtte ha vært sinnsykt i gjerningsøyeblikket (de tre siste dagene av overgangsvinduet), og ser nå at han passer perfekt inn i Spurs.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...