Jump to content

2012.11.17 Tottenham H - The North London Derby


Stefanb

  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

 

Dessverre forsvinner han i januar eller til sommeren. I mine øyne en spiller vi virkelig burde kjempe med nebb og klør for å beholde.

Jeg vil påstå at uten Walcott blir det garantert ikke CL denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi kjøper en venstreback i januar. Når Vermaelen blir foretrukket fremfor vår andre venstreback så vet man at den venstrebacken må være utter shit.

 

Synes Santos har vist tidligere at han ikke er utter shit. Vermaelen på venstre viser mer at Santos' form for tida er utter shit.

Link to comment
Share on other sites

 

Synes Santos har vist tidligere at han ikke er utter shit. Vermaelen på venstre viser mer at Santos' form for tida er utter shit.

 

Santos hadde en god periode fra november til desember eller hva det nå enn var, men før det var han temmelig average. I Fenerbache var han også ikke så vanvittig.

 

Form is temporary class is permanent sier de. Muligens bare Santos hadde formen en periode, men ikke klassen? Fenerbache treneren hans var hvertfall temmelig klar på at Santos var håpløs bakover. Sa han rett og slett ikke hadde en taktisk forståelse i det hele tatt. Er ikke uenig med han der.

Link to comment
Share on other sites

 

Santos hadde en god periode fra november til desember eller hva det nå enn var, men før det var han temmelig average. I Fenerbache var han også ikke så vanvittig.

 

Form is temporary class is permanent sier de. Muligens bare Santos hadde formen en periode, men ikke klassen? Fenerbache treneren hans var hvertfall temmelig klar på at Santos var håpløs bakover. Sa han rett og slett ikke hadde en taktisk forståelse i det hele tatt. Er ikke uenig med han der.

 

Liten tvil om hvor Santos har sin styrke, og det er IKKE defensivt og taktisk.

 

En god offensiv back, middelmådig defensivt synes jeg. Så utter shit er vel litt drøyt, men samtidig ikke god nok i Arsenal akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Liten tvil om hvor Santos har sin styrke, og det er IKKE defensivt og taktisk.

 

En god offensiv back, middelmådig defensivt synes jeg. Så utter shit er vel litt drøyt, men samtidig ikke god nok i Arsenal akkurat nå.

 

Syntes han ikke engang kan kvalifisere til middelmådig defensivt, men det som skuffer meg mest med Santos denne sesongen er hvor svak han er offensivt. Har ikke fått til omtrent noe de gangene han har spilt offensivt og de gangene han har vært i god posisjon har han rett og slett rotet bort ballen eller driti på draget.

 

At Sandro ikke har gult kort ennå er et mysterium.

 

Er helt bemerkelsesverdig hvor mange frispark han får lov til å lage. 3-4 taklinger bakfra også er tydeligvis ikke nok alene heller. Latterlig..

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å takke for Adebayors hjernekapasitet.

 

Aye.

 

Ellers var det herlig å se Henry's entusiasme på tribunen for et par minutter siden. Øynene hans bare lyste opp etter Lloris måtte kaste seg inn foran Podolski.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...