Jump to content

2012.11.17 Tottenham H - The North London Derby


Stefanb

  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Så forbanna unødvendig!

 

Hadde The Invincibles noen gang latt Tottenham få fred i en kamp som dette? 4-1 med 1 mann mindre så kan jeg love at de hadde kjørt på for å ydmyke Tottenham mest mulig.

 

Ellers kommer Wenger sitt lovechild Aaron Ramsey på. Som Podolski så får han spille tilnærmet uansett hva han gjør. Apropos Podolski: Ikke vært mye involvert generelt sett, men de få involveringene han har er som regel veldig gode. Fortsatt i mine øyne utilpasset til kantrollen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lar meg ikke begeistre over dette her jeg ser,alt det gamle vonde som Wenger står for er i denne kampen også. Spurs er så dårlige idag at vi kan klare det. Men som sagt det endrer på veldig lite av kritikken som jeg har mot Wenger. Naivt er ikke ordet å bruke om spillet til tider,det er helt hodeløst.

Link to comment
Share on other sites

 

Joa, men det ville gitt et litt for defensivt signal, IMHO.

 

Det har vi jo gitt hele andreomgang.. så hvis vi først skal spille defensivt så er Coquelin et godt alternativ da Arteta og Cazorla kan dominere ballen mer.

 

Ellers artig med Santos og Ramsey. Da er det jo 10 mot 10 igjen. Eller 9 mot 10.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...