Jump to content

2012.11.17 Tottenham H - The North London Derby


Stefanb

  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

This!! Vermaelen er for meg selve definisjonen på en løs kanon på dekk. Ja, han har innsats, guts og vilje, men fra dag 1 har det for meg vært for mange hodeløse involveringer, offensive insiativ i tilfeller vi skal safe en ledelse og generelt håpløs forståelse for spillet. For all del en morsom spiller med sin innsats og kampvilje, men en tikkende bombe defensivt som vi sist så mot Man U. Litt det samme er problemet med Koscielny som lager sjanser ut av ingenting for motstanderen i tide og utide, hvorfor spillere som fremstår som meget gode 95% av tiden kan fremstå som amatører i 1-3 situasjoner i løpet av en kamp er merkelig, og dessverre årsaken til mange tapte poeng og mål i mot. Dette må lukes bort, helst fra i morgen.

 

Har tenkt overtenning som et stikkord for to av våre tre midtstoppere.

Tenker da ikke på Mertesacker, som er bunnsolid hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Hjertet dunker litt kjappere enn tidligere... Kampen mot Tottenham er den viktigste i år! Og på hjemmebane skal vi vinne.

 

Håper Szcz er tilbake og at Arshavin begynner kampen. Ellers lar jeg Mr. Wenger fikse resten... :)

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Dette er det viktigste derbyet på lenge, slik eg ser det. Forskjellen mellom seier og tap idag, er enorm! Tapar vi, fortset den vonde spiralen vi er inne i, vinn vi, kan det redde sesongen, trur eg!

 

Håpar på følgande 11ar.

 

Mannone (bedre enn en rusten Sczcsszs)

 

Jenks - Verm - Per - Sagna

 

Jack - Arteta

 

Walcott - Arshavin - Cazorla

 

Giroud

 

 

 

GET IN!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner det virkelig å krible i magen! Denne må vi vinne, men kjenner tvilen kommer sigende... Veldig positiv til at Arshavin starter, er også spent på hvilken fysisk form Santi er i etter den landslagssturen.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli så forbanna lei det klippekortet Wenger har gitt Podolski. Prestere langt langt under det man forventer, men allikevel få start etter start. Hva signaliserer det til andre spillere som faktisk presterer og viser vilje når de får en sjanse (Arshavin)?

 

Bortsett fra Szczesny så var det ytterst få overraskelser. Tipper Vermaelen igjen vil ha en svak kamp på backen så håper for guds skyld at Lennon har en like svak kamp.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå må jeg si meg helt enig med deg Stefan. Her hadde virkelig russeren fortjent å starte, etter flere imponerende innhopp! Er svært skuffet over laget egentlig, hadde virkelig håpet at det skulle finnes plass til Arshavin i dag.

 

Tror dette blir en tøft oppgjør nå når jeg ser gjennom Spurs-laget. Vertonghen endelig inne sentralt kan by på vanskeligheter, tipper også at Lloris kommer til å storspille nå som han endelig får sjansen. Hadde også vært erketypisk om Adebayor scoret i dag, også ikke minst de lynkjappe vingene. Vermaelen vil nok få kjørt seg om Spurs velger å kjøre Bale mot han utover oppgjøret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...