Jump to content

fekke94

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Var ikke like imponerende som det hørtes ut på younggunsbloggen.

http://www.youtube.com/watch?v=KteG8jsactY

 

Var iallefall et par virkelige klasseredninger, og den ene i 2.omgangen hvor ballen til slutt går i stolpen er av ypperste klasse.

Må si at Mannone har et enormt tilslag på ballen, helt rått.

Link to comment
Share on other sites

Var iallefall et par virkelige klasseredninger, og den ene i 2.omgangen hvor ballen til slutt går i stolpen er av ypperste klasse.

Må si at Mannone har et enormt tilslag på ballen, helt rått.

Gutten har uten tvil potensiale han også. Får håpe vi fra neste sesong av har to kjempekeepere som kan slåss om startplass. Mannone og Fabianski... Og med en Szczesny i bakhånd kan dette virkelig bli kjempebra! Får bare håpe de som ikke starter neste sesong likevel har tålmodighet til å bli. Evt stille med Almunia og Mannone/Szczesny som 2. og 3. valg bak en fortsatt voksende Fabianski og Szczesny på lån...

Link to comment
Share on other sites

Rangerer Szczesny som vår beste keeper! Flappy har gått forbi Almunia og Mannone i min bok.

 

Ser slik ut:

 

Szczesny

Fabianski

Mannone

Almunia

Seriøst? Synes Almunia fortjener å være vår 2.keeper, han har jo tross alt gjort en bra sesong!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

YoungGunsBlog Vito Mannone tells Yorkshire press he's already held talks with Hull City over making his loan a permanent deal. Looks likely.

 

Ikke noe sjokk hvis det stemmer og ei heller et stort tap tør jeg å påstå.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Reina var PL's beste keeper i en årrekke. Det har han ikke vært de siste sesongene, og nå sliter han seriøst.

 

Når det gjelder Mannone så er han også i dag så-så, men kommer unna mye takket være at våre forsvarsspillere er på hugget samtlige minutter og blokkerer/klarerer med hode/kropp/armer/bein.

Link to comment
Share on other sites

Tror han lider av ustabiliteten i klubben. Mye har skjedd siden han var den beste i serien. Managerbytter, mye motgang og skuffelsen en middelmådig tilværelse gjør mot en vinner. Hadde han kommet til oss mener jeg oppriktig talt han ville vært blant verdens beste keepere, er det en ting Wenger kan er det å få gode spillere til spille enda bedre og de beste til å spille fenomenalt.

 

Men jeg tar det ikke så tungt.... ihvertfall ikke i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...