Jump to content

fekke94

Recommended Posts

Mannone har allerede vist at han har noe vi alltid har savnet i Almunia. Aggresivitet, raske utspill og matchvinneregenskaper. Disse egenskapene gjør Mannone til en potensiell stjernekeeper, og jeg tror at Almunia vil få store problemer fremover om Mannone fortsetter med å gjøre sakene sine. Almunia er en grei keeper, men han er alt for passiv og nøytral. En typisk andrekeeper. Gleder meg til å se Vito i aksjon i kveld!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Mannone har allerede vist at han har noe vi alltid har savnet i Almunia. Aggresivitet, raske utspill og matchvinneregenskaper. Disse egenskapene gjør Mannone til en potensiell stjernekeeper, og jeg tror at Almunia vil få store problemer fremover om Mannone fortsetter med å gjøre sakene sine. Almunia er en grei keeper, men han er alt for passiv og nøytral. En typisk andrekeeper. Gleder meg til å se Vito i aksjon i kveld!

Du og jeg og Vito...

Link to comment
Share on other sites

Prøv å åpne det i et bildebehandlingsprogram (Microsoft Paint er tilstrekkelig) for så å lagre det på nytt i et annet filformat (f.eks. JPEG). Last den nye fila opp på Photobucket og prøv på nytt.

Tenkte også at det kunne være noe sånt, men det er et .jpg-bilde jeg har lasta opp. Derfor synes jeg det var litt pussig at det ikke lot seg legge inn her. Men, men, det finnes vel viktigere ting å ta seg til :)

 

Edit: Fikk det til - hadde selvsagt surra med å legge inn feil link...

 

DonVito-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kanskje på tide at Mannone får sjangsen igjen? Vi går jo ikke en kamp uten keeper tabber når Almunia står, og erstatter Fabianski holder ikke akkuratt nivå han heller.. Han fikk sjangsen mot Porto, det gikk til helvette, han fikk sjangsen i dag, det endte med en sjebnesvanger keeper tabbe..

 

Vito fikk spille 8 kamper i CL og PL før Almunia tok over igjen, jeg kan ikke mene å huske at han på noen måte gjorde seg fortjent til å gå tilbake til sin rolle som 3. keeper etter dette?

Jeg husker at han kanskje kunne tatt målene mot Standard Liege, og han slo frisparket til Diamanti rett i beina til Carlton Cole mot West Ham, har jeg glemt noen dårlige inngripener da? Hvertfall ingen av disse kan kalles tabber

Og ser vi tilbake på kampen mot Fulham, skjønner jeg ikke hvorfor Mannone etter denne perioden aldri skulle få sjangsen igjen, hvertfall når vi ser hvilke konsekvenser det har fått for oss at vi har klovn1 og klovn2 som henholdsvis 1. og 2. keeper

 

Når Almunia ble skada før dagens kamp sto valget til Wenger på Fabianski eller Mannone, og da synes jeg ikke polakken har gjort seg fortjent til den plassen mer enn Mannone på noen måte, altså synes jeg Vito basert på hans tidligere kamper burde fått sjangsen

Men det er selvfølgelig lett å være etterpåklok..

 

Av de tre keeperne vi har til disposisjon pdd synes jeg hvertfall Don Vito er den som har gjort seg mest fortjent til den gjeveste plassen

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor han har fått sjansen for lenge siden. Er så forbanna på denne keepersituasjonen at jeg nesten ikke har ord. Er det mulig å være så latterlig ræva. Disse inkompetente gutta tjener så mye penger at det er helt flaut. Åååååååååååååh, jeg blir så skuffa på denne klubben!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Jaja, da fikk han det som han ville. Tror dette kan være bra for ham, i Hull får han mest sannsynlig være førstevalg og han får satt keeperspillet sitt på et høyt engelsk nivå. Det er ekstremt viktig for keepere å spille, det er sånn de lærer seg å vurdere situasjoner og hvordan det er å spille under press. Trening og kamp er to vidt forskjellige ting, spesielt for keepere.

 

Da går jeg ut i fra at Szczesny er 3. valg og at det er han som får muligheten i de tidlige FA-cup rundene og kanskje også i Mikke Mus-cup.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi må kvitte oss med han. Det klippet mot Hviterussland viser at han ikke er noe for oss.

Ikke kun pga det første målet. Kanskje mer pga det han gjør på mål nummer 2 og delvis mål nummer 3. Han legger seg altfor tidlig til én side, og da blir det svært lett å score.

Link to comment
Share on other sites

La nå gutten få lov til å prøve å bevise noe før vi sier noe mer... Samme med Fabianski. Han har stått bra de siste kampene, men trenger enda mer tid på seg før vi kan si om han blir bra for oss. I tillegg er det viktig å ikke hoppe til konklusjon med en gang han gjør en tabbe(som mest sannsynlig kommer igjen).

Vent med å vurdere de før de har stått opp i mot 10(eller flere) kamper på rad...

Link to comment
Share on other sites

Synd at Bartley er på benken, lånte han da vitterlig ikke ut for å sitte på en annen benk, Mannone burde også klare å spille seg inn snarest, eneste grunnen til at de er leid ut er for å få førstelagsspill og om de ikke får fast a-lagsspill kan vi like godt hente dem tilbake, skjønner at det er tidlig for Vito, men ikke for Bartley

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...