Jump to content

fekke94

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Vito Mannone har stått veldig bra foreløpig, holder på å drite seg ut grunnet feltarbeid, men hadde også en veldig grei redning ute i feltet mot Lpool.

Gleder meg til å se mer av han.

Husker hans orgasmiske kamp mot Fulham for et par år siden og når han brøt sammen(var vel mot West Ham), vil gjerne ha tilbake WS kvikkest mulig, men godt å vite at Vito kan komme inn å gjøre en god jobb.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

fant til min overraskelse ingen tråd om Mannone, eller er det jeg som er blind?

 

uansett fortjener han vel en egen tråd etter innsatsen i høst?

 

For han har jo levert varene i høst, selv om han viser noen svakheter i feltarbeidet. Men ellers liker jeg innstillingen hans om at han ønsker i bli i klubben og etablere seg som førstekeeper her. Selv om han har vært variabel - som alle unge keepere er - og Szesny KANSKJE (?) har større potensial, er Mannones opptreden mot Fulham for et par år siden det beste jeg har sett av noen Arsenal-keeper etter at Safe Hands la opp. Og det er sunt med hard konkurranse om plassene.

 

Flyttet post

zaldor

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Likte egentlig Vito godt, men var ingen tvil om at han ikke kom til å bli vår stabile toppkeeper til tross for en del fantastiske kamper(Fulham-kampen for en god del år siden står fortsatt som noe av det beste jeg har sett i buret av en Arsenal-keeper siden Lehmann var på høyden.)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...