elx Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Vito Mannone har stått veldig bra foreløpig, holder på å drite seg ut grunnet feltarbeid, men hadde også en veldig grei redning ute i feltet mot Lpool. Gleder meg til å se mer av han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Vito Mannone har stått veldig bra foreløpig, holder på å drite seg ut grunnet feltarbeid, men hadde også en veldig grei redning ute i feltet mot Lpool. Gleder meg til å se mer av han. Husker hans orgasmiske kamp mot Fulham for et par år siden og når han brøt sammen(var vel mot West Ham), vil gjerne ha tilbake WS kvikkest mulig, men godt å vite at Vito kan komme inn å gjøre en god jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 fant til min overraskelse ingen tråd om Mannone, eller er det jeg som er blind? uansett fortjener han vel en egen tråd etter innsatsen i høst? For han har jo levert varene i høst, selv om han viser noen svakheter i feltarbeidet. Men ellers liker jeg innstillingen hans om at han ønsker i bli i klubben og etablere seg som førstekeeper her. Selv om han har vært variabel - som alle unge keepere er - og Szesny KANSKJE (?) har større potensial, er Mannones opptreden mot Fulham for et par år siden det beste jeg har sett av noen Arsenal-keeper etter at Safe Hands la opp. Og det er sunt med hard konkurranse om plassene. Flyttet post zaldor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Lo høyt av hashtagsa på den twitter meldinga her Darren @DarrenArsenal1 #ishallnotmove #idontcomeout #icantholdaball #iwillstandonmyline #IwanttobeNumber1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Takk for god innsats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Hell og lykke Vito ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Likte egentlig Vito godt, men var ingen tvil om at han ikke kom til å bli vår stabile toppkeeper til tross for en del fantastiske kamper(Fulham-kampen for en god del år siden står fortsatt som noe av det beste jeg har sett i buret av en Arsenal-keeper siden Lehmann var på høyden.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Dette må da åpne dørene for en ny keeper i sommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Fra OptaJoe på Twitter; 77% - Vito Mannone had the best saves to shots ratio in the 2013-14 Premier League. Repelled. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Vito har vært god han. Jeg er glad for at de ikke rykket ned og at tabben hans mot City ikke fikk konsekvenser for ham. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.