Jump to content

2012.09.23 Man City B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply
Mektig deilig poeng!!

 

 

Den største overraskelsen for meg var utvilsomt Aaron Ramsey ! Kan ikke huske sist jeg så den spruten i han, jeg trodde den

var taklet vekk. Kan denne kampen ha vært vendepunktet? Det hadde vært utrolig moro om han kunne

gjort min og mange andre sin skepsis til skamme

 

Desidert den beste kampen Ramsey har gjort for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Ja ihvertfall etter skaden. Det er baaare å fortsette ! Litt emnebytte det her, men limer inn et intervju med Gibbsy som jeg

likte veldig godt.

 

The Gunners left-back, 21, said: “You look at last season, we conceded too many goals and we knew we had to improve.

“We just looked at where we were going wrong – and attention to detail comes into it a lot with Steve Bould. He’s very focused on the small things. He played quite recently and we do a lot more stuff by splitting the team into separate training sessions. We are getting a good understanding.”

 

Helt suverent deilig å både lese og se at det defensive ENDELIG blir prioritert i større grad !

Link to comment
Share on other sites

Utrolig fornøyd med gutta, dette lager begynner ikke å stresse til tross for at de havner under. Vi har nettopp møtt regjerende seriemesteren og har vist at vi kan matche de beste. Og med tanke på bredden vi har i troppen så ser jeg ingen grunn til at vi ikke kan vinne hele premier league.

 

...og snart er Jenkinson en yndling hos de fleste goonere :proud:

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hatt en Thierry Henry i toppform hadde vi vunnet kampen,eller Steven Fletcher for den del,vi mangler en som kan sette sjansene og jeg er usikker på om den spilleren finnes i stallen..Forøvrig en meget bra gjennomført kamp,vi går ut å tar kontrollen spillemessig,men jeg er mest stolt av att vi presterer som et lag,uten NaV Per£ie! Nå har vi 5 poeng borte mot City,Stoke og Liverpool,det er sterkt folkens!

Link to comment
Share on other sites

...og snart er Jenkinson en yndling hos de fleste goonere :proud:

Har holdt nullen, men ikke vært spesielt god for oss før i år, i går var han motm. Ramsey positiv igjen, sagt det før og kan si det igjen, den gutten er i storform og det er synd for han at vi har så bra midtbane for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Kongebilde! Artig å se at det feires skikkelig etter scoring! Vi fortjente definitivt uavgjort idag, var vel strengt tatt vi som hadde de farligste sjansene! Forsvaret virker solid, skulle gjerne sett litt mer kvalitet framover på banen, rart at byttene kom såpass sent, hadde trodd at OX også skulle innpå for Gervinho på slutten der, men Gerven var hissig men hadde ikke helt skrudd på siktet.

 

Når det gjelder Mannone så var han på skovtur, hadde han som thorstvedt sa rykka på skrå ut i feltet i stedet for i en vinkel kunne han kanskje tatt ballen, men han hadde jo ikke tatt den om han stod på streken....

 

Godt resultat ( merka på mitt eget humør at det var milevidt mellom tap og uavgjort!)

Link to comment
Share on other sites

...og snart er Jenkinson en yndling hos de fleste goonere :proud:

 

Der har du nok rett igjen angående Jenkinson. For noen steg han har tatt siden sesongen ble avsluttet!

 

Før så var han temmelig god defensivt, men veldig ofte feilplassert og endte som regel nærmest alltid på etterskudd. Han var også fæl med at han nærmest alltid brukte mye armer. Nå derimot er han nesten alltid riktig plassert og er nesten helt umulig å passere. Bould effekten?

 

Virker nesten som om det faktum at han er så veldig god defensivt nå har begynt å smitte over og gir han en stor selvtillit. Mot City så virket det som om teknikken hans satt mye bedre og særlig pasningsspillet hans var sterkt forbedret bare fra Southampton og Montpellier kampene. Rett og slett bemerkelsesverdig hvor store steg Jenkinson har tatt i løpet av 3-4 måneder.

 

Ellers en artig video fra før, under og etter kampen i går.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PZaDlweoztw&hd=1

 

På rundt 6:54 så kan man også se at Wenger ikke akkurat er noe ivrig på å hilse på en gammel kjenning i Clichy. Himler med øynene mot kameramannen og smiler rart før han sniker seg forbi Clichy som etter noen spørsmål fra sine "lagkamerater" sier "well it's only been 9 years". :P

Link to comment
Share on other sites

 

Der har du nok rett igjen angående Jenkinson. For noen steg han har tatt siden sesongen ble avsluttet!

 

Før så var han temmelig god defensivt, men veldig ofte feilplassert og endte som regel nærmest alltid på etterskudd. Han var også fæl med at han nærmest alltid brukte mye armer. Nå derimot er han nesten alltid riktig plassert og er nesten helt umulig å passere. Bould effekten?

 

Virker nesten som om det faktum at han er så veldig god defensivt nå har begynt å smitte over og gir han en stor selvtillit. Mot City så virket det som om teknikken hans satt mye bedre og særlig pasningsspillet hans var sterkt forbedret bare fra Southampton og Montpellier kampene. Rett og slett bemerkelsesverdig hvor store steg Jenkinson har tatt i løpet av 3-4 måneder.

 

Ellers en artig video fra før, under og etter kampen i går.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PZaDlweoztw&hd=1

 

På rundt 6:54 så kan man også se at Wenger ikke akkurat er noe ivrig på å hilse på en gammel kjenning i Clichy. Himler med øynene mot kameramannen og smiler rart før han sniker seg forbi Clichy som etter noen spørsmål fra sine "lagkamerater" sier "well it's only been 9 years". :P

 

 

Tror Clichy sier at "jeg var der bare i 9 år..." litt ironisk.

Vet ikke om det er noe bevisst fra Wenger, men da viser han en ny side som jeg liker:)

Link to comment
Share on other sites

Er merkelig ja. Aldri sett Wenger gjøre noe sånt før, men kanskje han har et dårlig forhold til Clichy etter overgangen til City. Vi vet jo ikke om hvorvidt Clichy nektet å skrive under på kontrakt eller noe slikt.

 

Hvertfall veldig merkelig mtp. at Clichy og Wenger tidligere hadde et temmelig nært forhold.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...