Jump to content

2012.09.23 Man City B


Mr Chapman

Recommended Posts

Verminator ute med virus? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Er ganske umulig å vite dette. En random fyr på twitter skriver på lørdags kveld at Vermaelen er ute, og så plutselig har ryktet spredd seg over hele internett.

 

Er nok bare å vente å se.

 

Personlig håper jeg det ikke stemmer, ettersom jeg er svært skeptisk til å kaste inn Koscielny i denne kampen. TV - Per har fungert mer enn optimalt i innledningen, og burde startet også i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Men hvis én av Per og TV absolutt skulle være ute i dag, så er jeg glad det er TV. Carlos Tevez er en typisk spiller som kunne lekt seg mot Vermaelen og utnyttet belgerens posisjoneringsproblemer.

 

Som om Per ikke får trøbbel med farta til Tevez og Aguero? (hvis han spiller). Per er god på resten, men på hurtig spill langs bakken henger han ikke med. Europas treigeste.

Forøvrig aldri bra hvis kapteinen er ute. Kos er bra erstatter, men mangler matchtrening.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvor Ramsey starter. Håper det er ved siden av Arteta fremfor Diaby. Diaby er knallgod, men det vil ende opp med en midtbaneduell med Yaya Touré som Diaby meget trolig vil tape. Da vil jeg heller ha en annen spillertype fremfor Diaby. Pluss at Ramsey har vært god i samtlige innhopp hittil. Vil ikke se han på kanten hvertfall. Muligens dytter han Cazorla ut på kanten som mot Montpellier etter han kom inn?

 

Koscielny er enten for Mertesacker eller Vermaelen. Det finner vi ut om få minutter..

 

Man City XI v Arsenal: : Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy, Garcia, Y. Toure, Silva, Sinclair, Dzeko, Aguero

Man City subs: Pantilimon, Kolarov, Nastasic, Barry, Rodwell, Tevez, Balotelli

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg er litt smånervøs nå. City er regjerende ligamestre og vi møter de på bortebane uten førstekeeperen og kapteinen vår. Dette blir tøft. Jeg er fornøyd hvis vi står opp mot disse gutta, spiller vårt spill og jobber knallhardt. Da er faktisk alle 3 poengene vel innenfor rekkevidde - men da må det klaffe!

 

Lykke til, Gooners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...