Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Får se da.. BBC meldte jo også at M'Vila var så godt som klar for Arsenal. Dog hvis han er med til Tyskland så er det jo selvfølgelig en done deal. Det er det liten tvil om..

 

18ceg9.jpg

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ifølge @YoungGunsBlog så gjorde Malaga sin del av papirarbeidet i går kveld, så da bør vi vel få se hvor bra Cazorla tar seg ut i den nye Arsenal-drakta på Arsenal.com iløpet av kort tid forhåpentligvis? :D Håper også de klarer å overbevise van Persie om å signere ny kontrakt iløpet av treningsleiren i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi for alvor være med i gullkampen neste sesong?

 

Arsenal er i hvertfall en outsider, med eller uten RvP. Nå kan man gå den nye sesongen i møte med mye større optimisme. Wenger har denne sommeren gjort det man har etterlyst i flere sesonger. Klubben er i ferd med å få en av de beste troppene i PL.

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig. Og ja Arsenal og Wenger virker veldig godt forberedt til denne sesongen med 3

klassesigneringer.

Cazorla er for meg prikken over i en. Dette er storsigneringen jeg har etterlyst.

Ser ingen grunn til at vi ikke skal kjempe om trofeer denne sesongen.

Wenger fortjener ros for smarte klassekjøp.

Link to comment
Share on other sites

Gledelig nytt! Får forøvrig også satse på at forsvaret holder tett, eller kan vi vente oss en signering i de bakre rekker iløpet av den siste måneden? Ser uansett absolutt ikke ut til at angrepet skal låse seg nå med såpass mange strenger å spille på, så forsvaret kan atter en gang slenges på angrepsspillernes skuldre! ;)

Link to comment
Share on other sites

Pdd. har vi RVP, Giroud, Podolski, Walcott, Ox, Gervinho, Chamakh, Bendtner, Arshavin, Miyachi, Wilshere, Ramsey, Rosicky og Cazorla som kommer til å knives om de fire rent offensive rollene i startoppstillingen. Noen av disse kommer til å forsvinne, men det er likevel nærmest utallige valgmuligheter og ulike kombinasjoner vi kan sette opp her.

 

Cazorla er like komfortabel på begge kantene som han er i midten, og jeg tror som sagt han kommer til å spille mest sentralt i en fri rolle, men kan også dyttes ut på kantene ved behov. Han vil også være et våpen på dødball siden han kan slå cornere og frispark like godt med begge bein. Jeg ser også frem til hans defensive bidrag og ballvinneregenskaper høyt i banen. Jeg har ikke vært så gira over en Arsenalsignering på mange år...

Link to comment
Share on other sites

Deilig at dette endelig er i boks, følte meg jo ganske sikker på at alt var i orden, men godt å få det bekreftet på Arsenal.com.

Signeringene vi har gjort i sommer har vært meget positive, nå begynner jeg faktisk å få trua på dette laget. Podolski og Cazorla vil tilføre oss mye, Giroud forhåpentligvis også, men sett for lite til han foreløpig.

Nå håper jeg bare Robin blir værende, dette må da være klare tegn på at vi har ambisjoner(hvis det var der problemet lå). Får vi i tillegg Nuri Sahin, da viser vi ihvertfall ambisjoner. Jeg tilgir Robin om han blir og signerer kontrakt, da tyder det på at det var ambisjonene til klubben som var problemet, men når klubben tok tak i det, valgte han å bli. Håper enden på visa blir slik, men tviler vel ganske mye egentlig.

 

Uansett, Velkommen Santi Cazorla!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...