bjornage Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Santi Cazorla er det heteste navnet på ryktebørsen nå. Noen mener sågar vi har avtalt en overgangssum på £15 millioner for han, uten at det har kommet fra så veldig troverige kilder foreløpig. Er det noe i dette eller det nok et navn som kommer til å bli en føljetong i tabloidene frem til september? Wenger gliser og sier han ikke vet hvem Cazorla er, jeg tror han har veldig god kål på hvem det er. Enkelte her har etterlyst mer krydder i angrepsspillet. Cazorla er tredobbel piripiri med en dæsj piffi på toppen. Kommer han til oss er jeg bombesikker på at han kommer til å bli en braksuksess for Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Please, please, please! La det skje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinsalabim Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Har ikke sett mye til han, men nærteknikken så ut til å være i orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 23, 2012 Author Report Share Posted July 23, 2012 Guardian med fersk sak, de sier forhandlingene er i gang og at Cazorla har sagt at han vil til oss. http://www.guardian.co.uk/football/2012/jul/23/arsenal-santi-cazorla-malaga?CMP=twt_gu For godt til å være sant? Forhåpentligvis ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinsalabim Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Jamie Dalton @JamieDalton82 Still have doubts about if we’ll sign Cazorla. Obviously in for him, long way to go… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 (edited) Malaga står visstnok i fare for tvangsnedrykk om de ikke betaler tilbake det de skylder. Skal være snakk om en god del penger. De må selge noen, så spørs det om de er villig til å selge sin største stjerne. Jeg håper i det lengste! Kopierer det jeg skrev om Cazorla i en annen ryktetråd her inne: Jeg har lite peiling på Cazorla personlig, men har snakket med mange la liga-kjennere om han de siste dagene, og de er ikke i tvil om at han ville vært årets kjøp om vi klarte å signere han for rundt £15m. Han La ligas fjerde beste spiller i fjor, rangert etter hver eneste kamp på nettstedet whoscored.com. Bare Messi, Ronaldo og Xavi havnet foran Cazorla. I Malaga har han visstnok blitt brukt mest som OMS eller OMV i samme formasjon som vi bruker. Av de jeg har pratet med spiller han som oftest best når han får spille i den sentrale posisjonen. En spiller som visstnok minner ekstremt mye om Iniesta. Har også blitt fortalt at han har La Ligas beste frisparkfot. Og står med 21 assist de siste 2 sesongene, noe som er ekstremt høyt for en spiller i La Liga som ikke spiller i Barca eller Real M. Han var også på tur til Real før Özil kom, men på det tidspunktet følte han seg ikke klar til å forlate Villarreal, for å flytte til Madrid. Etter å ha hørt all skryten fra personer som har fulgt han i flere år har jeg virkelig blitt gira på å få Cazorla til klubben. Han høres ut som den spilleren vi har manglet. Så lenge han er villig til å flytte til kaldere strøk så tror jeg denne overgangen er noe som kan komme til å skje, og det hadde fått meg til å gå på veggene av glede. Har ikke vært så gira på et rykte siden Arshavin-ryktene begynte å gå. Edited July 23, 2012 by Hedly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 (edited) Spennende rykte! MEN. Når han har vært så god som han har vært og i tillegg kanskje må selges på billigsalg, må det da være en drøss av klubber som er ute etter han? Og hvis så er tilfelle, let`s face it, vi kan umulig da være førstevalg for en spiller av Cazorlas kaliber tatt i betraktning våre siste års liga-og cup-plasseringer samt medfølgende stjerneflukt... Jeg tror vi kommer til å slite hardt med å få tak i denne type spillere hvis klubben fortsetter i det sporet de gjør nå. Edited July 23, 2012 by bergkamp88 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 For godt til å være sant? Forhåpentligvis ikke. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som oftest det.. slik føler jeg det om Cazorla. Hadde meget trolig vært en knallsignering, men klarer virkelig ikke å se for meg at han ender i Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Sier som jeg har sagt før, spilleren vi trenger er Cazorla, en som kan spille offensiv midtbane og ving og faktisk få assists! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Arsenal Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 (edited) Arsenal agree terms with Santi Cazorla from troubled Málaga.... Hadde smakt fugl dette! http://www.guardian....-cazorla-malaga Edit: ser den er postet lenger opp, sorry. Edited July 24, 2012 by Mr.Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 (edited) The Mirror melder også det samme, der sier de det dreier seg om en eventuell overgangssum på rundt £16m. http://www.mirror.co...arsenal-1157161 Edited July 24, 2012 by bjornage Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Arshavin ut og Cazorla inn=Tropp styrket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Arshavin ut og Cazorla inn=Tropp styrket Alternativt cazorla inn RvP ut - også tropp styrket totalt sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Alternativt cazorla inn RvP ut - også tropp styrket totalt sett. Selvfølgelig, men det er jo fordi vi allerede har fått inn Giroud og Poldi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Selvfølgelig, men det er jo fordi vi allerede har fått inn Giroud og Poldi! Naturligvis men jeg vil heller ha ut RvP enn Arshavin om Cazorla kommer inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 http://www1.skysports.com/football/news/11661/7930087/Malaga-play-down-Cazorla-talk Malaga sier Cazorla ikke er til salgs og at finansproblemene snart er løst. Vi får se hvordan dette utvikler seg. Tviler på at siste ord er sagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Siterer meg selv.. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som oftest det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Er det ikke akkurat det vi har gjort med RvP? Er ikke han da til salgs? Synes dette bare kan virke som et forsøk på å få opp prisen jeg... Så får vi se uansett spennende - men prisen virker å være stiv... BetalerWenger så mye for en spiller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Samme var det jo med Gervinho i fjor, han var heller ikke til salgs. Det var ikke Cesc eller Nasri heller. Håpet mitt lever videre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 Wenger avviser at de har kommet til enighet med Cazorla, og at de fortsatt jobber med saken. "We are not close to signing Cazorla. We are still working that out," Wenger told reporters immediately after the match in the capital Kuala Lumpur. http://sg.news.yahoo.com/football-arsenals-wenger-denies-cazorla-move-175840838--sow.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Gode nyheter, da regner jeg med at de er godt i gang! The Independent har også kjørt sak om at Cazorla skal være enig med Arsenal, så det er helt klart noe som foregår i de banene. Den største utfordringen tror jeg blir å bli enig med Malaga, men Cazorla virker veldig keen på å dra derfra etter å ikke ha mottatt lønn. Dette ryktet gir jeg ikke opp så lett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 Wenger: "I dont want to say much about transfers, its a fragile subject. But I share the same opinion as Arteta. Cazorla is a great player." Wenger vil ikke snakke om overganger. Bortsett fra når han gjør det, såklart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 (edited) Wenger vil ikke snakke om overganger. Bortsett fra når han gjør det, såklart... Selvmotsigelse er noe dritt altså. Edit: Quoten du la ut i stad har faktisk blitt fjernet fra Arsenal.com nå. Hint hint? Edited July 25, 2012 by Stefan B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 AFCAMDEN melder følgende på sin twitterkonto: "It's been a busy news day & I've saved the best till last. Santi Cazorla to Arsenal is now 'very close'. Expecting finer details soon #AFC". Han virker som en veldig seriøs fyr, og har ikke tidligere fartet med usannheter. Kan se ut som det faktisk kan nærme seg en avtale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Håper at dette stemmer. Hadde vært et skritt frem til tross for at vi mister vår største stjerne. 3 spillere inn som alle er rett rundt hjørnet til å være i sin beste alder (Cazorla - 27, Podolski - 27, Giroud - 25 snart 26) vitner om at vi satser litt mer på nået enn bare fremtiden og ingenting annet enn 4 plasser. Bare ikke la håpet bli knust nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts