Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

Tror man at Cazorla, hvis han signer, vil kapre en av de tre plassene på midten eller vil han spille på kant? Og hvordan er han defensivt? Merker jeg ble veldig nysgjerrig på

denne mannen jeg har sett svært lite til.. Ikke så mange bra filmer på youtuben av han heller, ikke som jeg har funnet hvertfall

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror man at Cazorla, hvis han signer, vil kapre en av de tre plassene på midten eller vil han spille på kant? Og hvordan er han defensivt? Merker jeg ble veldig nysgjerrig på

denne mannen jeg har sett svært lite til.. Ikke så mange bra filmer på youtuben av han heller, ikke som jeg har funnet hvertfall

 

Ifølge spillerbørsen til Whoscored.com var han den fjerde beste spilleren i La Liga forrige sesong, bare Messi, Ronaldo og Xavi var foran. Har i år spilt i alle midtbaneposisjonene for Malaga, inkludert som DM. Men det er i OMS rollen han trives best i. En spiller som er veldig lik Iniesta.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cazorla får Cesc-rollen får vi en midtbane som er veldig offensiv hvertfall !

 

Walcott/Gerv - Arteta/Wilshere/Diaby/Ramsey/Rosicky - Song - Cazorla - Podolski/AA/Ox/Ryo'

 

J*vlig mange midtbanespillere vi har egentlig.... ! Fortsatt et par til en kan sette inn au

Link to comment
Share on other sites

Tror man at Cazorla, hvis han signer, vil kapre en av de tre plassene på midten eller vil han spille på kant? Og hvordan er han defensivt? Merker jeg ble veldig nysgjerrig på

denne mannen jeg har sett svært lite til.. Ikke så mange bra filmer på youtuben av han heller, ikke som jeg har funnet hvertfall

 

Som Hedly nevner så har han ved flere anledninger spilt DM for Malaga. Så han er nok temmelig brukbar defensivt. Ser også på mange av videoene av han (altså referat fra hele kamper) at han jobber og vinner mange baller før han setter fart fremover selv eller legger en god pasning til en lagkamerat. Virker hvertfall som en smart spiller.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel enda en lang vei å gå, Mata var vel klar for oss flere ganger i fjor sommer uten at det materaliserte seg. Hvis Cazorla er tilgjengelig og vi er interesserte er det bare å håpe på at de rike gutta ikke kaster seg inn i kampen om han, for da er han tapt, akkurat som Mata i fjor. Jeg føler meg mer optimistisk rundt dette. Wenger har droppet noen hint, Arteta har hyllet han offentlig og signalene rundt Malagas situasjon er positive for oss. Vi får bare håpe.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet ikke, men så lenge de holder DNA ute av saken og ikke legger seg helt på Redknapp og Mancini-nivå bryr jeg meg ikke noe særlig for å være ærlig. Wenger virker mer offensiv enn på lenge, da må man kanskje forberede seg på litt ufint spill innimellom også sånn som klimaet er i dag.

Link to comment
Share on other sites

Men er "hyllesten" til Arteta og Wenger noe bedre enn hva Barca har gjort med våre?

Slettes ikke, men kan godt være at Arteta fikk et spørsmål om hvilken spansk spiller han likte best og svarte Cazorla f.eks.. Mye av disse "uttalelsene" til spillere ligger i at de har fått ladde spørsmål og gått rett i fella

Link to comment
Share on other sites

http://www.as.com/fu...asdaiftb_26/Tes

 

Malaga sier det ikke har kommet noen formelle bud på Cazorla.

 

Har jeg ingen tro på. Er skråsikker på at Arsenal har kommet med et bud. De har ihvertfall forhørt seg, så spørs det om de på dette tidspunktet vurderer å møte det eventuelle kravet Malaga har satt.

Link to comment
Share on other sites

Sid Lowe gjengir på twitter noen punkter fra et fersk intervju med Malaga-manager Manuel Pellegrini, og for å si det kort mener han at 20 millioner euro er altfor billig og at han ikke vil selge han, men at det ikke er opp til han å bestemme. Kommer det et "important bid" for Cazorla og Rondon er de nødt til å godta det.

Link to comment
Share on other sites

Eg tvilar veldig sterkt på at Wenger vil bruke meir enn £20 mill på Cazorla, eller nokon andre for den del..

 

Euro er valutaen det snakkes om her, og 20 millioner av den sorten ligger på rundt 15 millioner pund.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Det er jo slike spillere vi må snappe opp. De man kan få til en ok pengesum. Hvorvidt det blir 15 eller 20 mill pund så bør man strekke seg så langt man må. Cazorla er det beste man kan få uten å legge latterlige summer i potten

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Wenger kommer til å angre om han gjør Cazorla til tidenes dyreste Arsenalkjøp. En spiller som egentlig ville kostet minst £30-40m om ikke han spilte for en klubb som ikke har klart å betale hele lønna hans.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Wenger kommer til å angre om han gjør Cazorla til tidenes dyreste Arsenalkjøp. En spiller som egentlig ville kostet minst £30-40m om ikke han spilte for en klubb som ikke har klart å betale hele lønna hans.

Nå har jo dessverre litt av problemet de siste årene vært at vi ikke har strukket oss langt nok etter de spillerne vi faktisk kan kjøpe. Cazorla er en topp spiller til en "normal" pris. Da bør man legge seg i selen for å hente han selv om det betyr at man legger litt mer i potten enn man tenkte seg.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...