Verminator5 Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 En fantastisk spiller, men dette er nok en fornuftig avgjørelse. Han er 33 år og vært skadet i 1,5 år. Kan godt hende han har noen kamper igjen på sitt tidligere nivå, men frykter at vi har sett det beste av Cazorla. Takk for innsatsen, Santi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 jævlig synd, men tipper at klubbens helse-apparat ser at Santi antagelig ikke kommer til å komme 100% tilbake, tror jeg. Hadde de sett at han var 100 % fit nå, så kunne vi fort fått 2-3 sesonger av han og med den fotballhjernen kunne det funka, men jeg tror de ser at han ikke vil kunne komme tilbake på topp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Takk for innsatsen Cazorla! Digger deg, og kommer alltid til å digge deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 jævlig synd, men tipper at klubbens helse-apparat ser at Santi antagelig ikke kommer til å komme 100% tilbake, tror jeg. Hadde de sett at han var 100 % fit nå, så kunne vi fort fått 2-3 sesonger av han og med den fotballhjernen kunne det funka, men jeg tror de ser at han ikke vil kunne komme tilbake på topp. I så fall måtte det ha vært på en prestasjonsbasert kontrakt. Men vi hadde den samme sjarmerende naiviteten at Diaby plutselig skulle bli skadefri og slå gjennom for fullt. Hadde blitt litt for dumt å kaste vekk x antall hundretusen i lønn til Santi uavhengig hvor god han kan være skadefri på sitt beste og hvor likanes kar han er. Sjansen for at han kommer tilbake for fullt i godt gammelt slag er heller liten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 Ja, men Diaby tror jeg var Wengers ukjente sønn... (Der tror jeg Wenger håpet og håpet og håpet og håpet og håpet... i hvert fall 5 år for lenge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 Solgt for tidlig: https://www.skysports.com/football/villarreal-vs-r-madrid/report/399473 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 5 minutes ago, Verminator5 said: Solgt for tidlig: https://www.skysports.com/football/villarreal-vs-r-madrid/report/399473 Santi var min favorittspiller i mange år. Dessverre var han så alt for mye skadet. Unner den lille mannen all tenkelig suksess framover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 (edited) Usikker på om han hadde hatt like god sesong i England. Synd med skadene! Fantastisk spiller og person. Edited January 4, 2019 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 Cazorla scorer igjen for Villareal. Denne gang på Camp Nou mot Barca. Ble dessverre 2-1 til Katalanerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 😍. Herlig type Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 15, 2022 Report Share Posted August 15, 2022 Herlig fyr! Savner smilet hans. En av våre aller beste spillere de siste årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts