Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

En fantastisk spiller, men dette er nok en fornuftig avgjørelse. Han er 33 år og vært skadet i 1,5 år. Kan godt hende han har noen kamper igjen på sitt tidligere nivå, men frykter at vi har sett det beste av Cazorla. Takk for innsatsen, Santi!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jævlig synd, men tipper at klubbens helse-apparat ser at Santi antagelig ikke kommer til å komme 100% tilbake, tror jeg. Hadde de sett at han var 100 % fit nå, så kunne vi fort fått 2-3 sesonger av han og med den fotballhjernen kunne det funka, men jeg tror de ser at han ikke vil kunne komme tilbake på topp.

Link to comment
Share on other sites

jævlig synd, men tipper at klubbens helse-apparat ser at Santi antagelig ikke kommer til å komme 100% tilbake, tror jeg. Hadde de sett at han var 100 % fit nå, så kunne vi fort fått 2-3 sesonger av han og med den fotballhjernen kunne det funka, men jeg tror de ser at han ikke vil kunne komme tilbake på topp.

I så fall måtte det ha vært på en prestasjonsbasert kontrakt.

Men vi hadde den samme sjarmerende naiviteten at Diaby plutselig skulle bli skadefri og slå gjennom for fullt. Hadde blitt litt for dumt å kaste vekk x antall hundretusen i lønn til Santi uavhengig hvor god han kan være skadefri på sitt beste og hvor likanes kar han er. Sjansen for at han kommer tilbake for fullt i godt gammelt slag er heller liten.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 8 months later...
  • 2 years later...

×
×
  • Create New...