Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

Hvis dette stemmer - loooool :D

 

 

Tom Acres@dartfordgooner

SSN reporting that announcement of Cazorla signing could be early next week as confusion as to who is signing off the transfer at Malaga.

 

Retweeted by Jamie Daltonl

Haha, dette er akkurat det samme som ble sagt om Mata i fjor. Man "visste" ikke hvem man skulle forhandle med og Wenger "manglet" pengene den dagen signeringen skulle skje. Disse twittergutta er bare helt utrolige. De finner på de utroligste ting.

Samme som sto litt høyere opp: Wenger tok Vermaelen inn på kontoret sitt... Jeg lurer fælt på hvem som vet dette og hvem som eventuelt vet hva de snakket om hvis Vermaelen var der. Helt fantastisk, jeg slutter aldri å undre meg over hva disse lystløgnerene lirer av seg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfor så skeptisk RP7? Limer inn fra din "yndling" fra bloggverden, Myles Palmer;

 

 

Arsenal tried to sign Cazorla two years ago, I was told yesterday by an Irishman who knows Liam Brady.

Haha, ja der forsvant all min skepsis??

Link to comment
Share on other sites

Kan nok tenkes at vår kjære klubb vil annonsere flere samtidig ja. Jeg drømmer om 3 muligheter

 

3. best: Cazorla og Sahin

2. best: Cazorla og Ganzo

best: Cazorla, Sahin og Ganzo

 

Sikle... uansett hvilken det måtte bli...

Link to comment
Share on other sites

Ganso skrives med S og ikke Z min kjære. Tror du er litt for hypp på CaZorla selv jeg! :D

 

La forøvrig inn en artikkel om Ganso i useriøse rykter tråden. Santos vil ha £40M for han så det kjøpet er nok utelukket :P

Link to comment
Share on other sites

Ja beklager... var litt inne i z'ens verden... ;) (zzzzz)

 

Ja det er nok lite tenkelig... men dog... fy så spennende det kunne vært.

 

edit: Tenk... til og med jeg har begynt å drømme igjen... er et par år sia det...

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Haha. Det er fullstendig lov det. Drømmer meg stadig bort før selve overgangsvinduet åpner.. til og med i mine villeste drømmer ville ikke dette vinduet ha kommet frem hvis vi henter Podolski, Giroud, Cazorla og Sahin i løpet av en sommer. Pluss man på f.eks. van der Wiel også så er det jo nesten hinsides latterlig. Og attpåtil er prisen for alle disse spillerene fortsatt ikke høyere enn én Carroll eller én Torres (hvis Sahin har opsjon på kjøp og blir kjøpt inn neste sommer). Rett og slett bemerkelsesverdig.

Link to comment
Share on other sites

Overgangen ble nok fullført på fredag som "alle" meddelte, men hvorfor Arsenal.com hemliggjør denne overgangen vites virkelig ikke. Skal jo også sies at Podolski og Giroud allerede var "så godt som klare" fra alle kilder i flere dager (eller uker/måneder i Podolski sitt tilfelle) uten at Arsenal.com røpet noe.

 

Dog som sagt så sitter jeg med en magefølelse på at det kommer en dobbel signering og det er derfor Wenger drøyer.

Link to comment
Share on other sites

Kommer Cazorla inn i tillegg til at Podolski allerede har kommet inn som et alternativ som en ving/hengende spiss, så blir vell Arshavin ganske så overflødig? I alle fall om vi tenker på alle de offensive spillerne vi har til rådighet som jeg ville prioritert foran han i køen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler på at Arshavin blir værende, men om han skulle bli det er dette det siste året igjen på kontrakten hans, og han får neppe en ny. Da er det fint å ha erstatningene i forkant. Drar han ikke nå tipper jeg det blir Zenit i januar.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe på at noe skjer snart. I mellomtiden kommer Younggunsblog med en interessant tweet:

 

Interestingly, story in Málaga is that as part of Cazorla deal, Arsenal will loan Málaga players to help them back on their feet.

 

Malaga skal spille i CL denne sesongen, og har til tross for tapet av Cazorla og Rondon et sterkt lag i La Liga som bør være i stand til å gjøre det brukbart. Mon tro om vi ikke sender noen av våre uønskede spillere dit, eller et talent eller to?

Link to comment
Share on other sites

Hadde absolutt vært interessant å sendt et par unggutter på lån i Malaga. Men hvor mye får de eventuelt spille? Jeg har liten tro på å sende unggutter til Malaga for å utgjøre backupen i stallen deres. Men å sende en Bendtner i bytte, på et lån i første omgang må da være en god deal. Det er jo også noe Malaga trenger. Enhver lånedeal som medfører at Malaga aksepterer en Cazorla deal, og vi kan senke utgiftene på lønningsposten bør være en vinn-vinn situasjon.

 

Kunne vært en god salgstaktikk å sende Bendtner til Spania, hvor vi har sett mislykkede spisser fra PL har lykkes stort før, og prisen skyter i været i løpet av året og det ender med et meget godt salg for vår del. Jaja, spennende dette uansett. Håper dog dette ikke drøyer for lenge!

Link to comment
Share on other sites

Ja, syns det drøyer alvorlig. Mange sier han allerede er klar, likevel har bekreftelser som dukker opp rundt om kring en tendens til å forsvinne like fort som blir lagt ut. Kanskje avtalen ikke er så ferdigforhandlet som vi har fått inntrykket av? Ville fortsatt ikke overrasket meg om han plutselig ble klar for en annen klubb.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Som om faren for hjerteinfarkt ikke er farlig nær når klubben spiller kamper så skal de også drøye dette noe så jævlig. Lurer på hvis Cazorla plutselig ikke ender opp her allikevel hvor mange Gooners som vil kjenne en stikkende smerte i venstre arm?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...