Jump to content

Årets mål 2011/12


Mr Chapman

Årets mål  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, hva mener folket? Personlig står det mellom RvPs scoringer mot Everton og Liverpool for min del. Klarer ikke helt å bestemme meg.

 

Har garantert glemt et mål eller to i pollen, men gikk tom for alternativer så. Sett gjerne opp en topp 5-liste over deres favoritter. :)

Link to comment
Share on other sites

Everton her også. Først og fremst et bra angrep med bra løp av Robin, krempasning fra Song og perfekt teknisk utført avslutning. Man skulle kanskje tro at et såpass mål var umulig å kopiere - helt til de gjorde det samme med Liverpool noen uker etterpå. Originalen er likevel best.

 

Jublet derimot høyest over Arteta mot City.

Link to comment
Share on other sites

Min stemme gikk til RvP sin scoring mot Tottenham. Han havner med ryggen mot mål og normalt ville det vært en rimelig ufarlig posisjon for et samlet forsvar, men han klarer å snu seg elegant rundt med en mann i rygg, legge ball perfekt til rette og sette den utagbart inn bak Friedel. Nydelig.

 

Ps, scoringene mot Everton og Pool er også fantastiske.

Link to comment
Share on other sites

Annet: Thierry Henry mot Leeds. Ikke fordi det var finest, men fordi det viste hva det betydde for alle. Spiller, manager og supportere.

 

Hvis man tenker sånn mener jeg Sagna sin heading mot Tottenham på stillingen 0-2. Måten han scoret på og hentet ballen på oste " dette gidder jeg faen ikke". Det øyeblikket der var vendepunktet på sesongen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Vermaelens mål mot Newcastle fortjener skryt. Den viljen han viser i forkant hadde vi trengt mer av. Viktigheten og "timingen" gjorde det enda bedre i mine øyne.

 

ja, det var ett av årets høydepunkter. Den vinnerviljen man viste ved å sende nesten hele laget i angrep, med hurtig bevegelse i lengderetningen over hele fjøla, og presis samhandling, har vi ikke sett så mye til de senere årene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...