Jump to content

13.03.12 WBA (B)


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk elendig av alle bortsett fra Benayoun. Song faller og faller. Backene eier ikke peiling på posisjonering, og Gervinho er direkte elendig. Siden ACN, har han ikke vist seg verdt mer en enn liten pose svisker. Rett og slett en fryktelig omgang, som viser det store problemet i klubben; Alt for få som er villige til å ofre seg for laget. Song ser nærmest uinteressert nok en gang. Man skal for fan ikke være så likegyldig når det er snakk om en plass i Champions league! Nå må de for pokker vise at de er gode nok til å holde den tredjeplassen, ellers kommer de til å miste Robin, og bli en klubb som ikke kan hente inn flere store navn til sommeren!

Link to comment
Share on other sites

Kun RvP som prøver å komme seg inn i feltet når Gervinho har ballen på kant. Resten småjogger etter...

En midtbane med Song, Rosicky og Coquelin blir for lite truende mot målet og kommer aldri på "Lampard-løp" inn i boksen. Ut med Coquelin og inn med Oxlade-Chamberlain, så kan Rosicky flyttes ned å gi beskjed til Song om at han holder seg der.

Link to comment
Share on other sites

Når det virkelig er alvor virker dette laget å finne masse måter å ødelegge for seg selv på...

 

Men nå fikk vi i det minste 2-2 før pause. Etter pause må vi virkelig begynne å vise at vi fortjener en CL-plass. Og da må vi først og fremst få på plass den defensive strukturen i laget. Det virres jo rundt utpå der som en gjeng hodeløse kyllinger nå vi ikke har ballen!

 

Tror vi trenger to mål til for å vinne her. Kan liksom ikke se for meg hvordan vi skal klare å nekte dem et mål til med SÅ dårlig defensiv struktur!

Link to comment
Share on other sites

Creds til Bønna, syns Coquelin har vist at han er et bedre alternativ enn Ramsey også, Gervinho er relativt frisk og en av de som tør å sette i gang med ballen i bena. Vermaelen er skyld i enda et mål spør du meg..

 

This.

Link to comment
Share on other sites

Det store lyspunktet foreløpig er Everton. Klin umulig å spå utfallet av WBA-Arsenal. 4-4, kanskje? Lavt nivå på begge keepere i første omgang!

 

Jeg ser ikke helt hva du har å utsette på Szczesny i første. Bortsett fra en dårlig utboksing synes jeg ikke han har gjort noen feil. Ved begge måla ble han jo hanged out to dry av forsvaret sitt (pluss linjemannen på 1-1-målet i og for seg...).

Link to comment
Share on other sites

Lavt nivå på begge keepere i første omgang!

Vanskelig å legge noe skyld på Szczesny for at vi har sluppet inn 2 mål, skylden ligger hos forsvaret og den linjen som de setter. Så får vi bare håpe at de kutter ut tullet med å vente til dommeren blåser for en evt. offside og jobber kampen ut.

Link to comment
Share on other sites

Coquelin gir oss noe Ramsey ikke ga oss, nemlig taklingsstyrke og full innsats. Men taper også mye med å ha han på banen kontra Ramsey. Pasningkvaliteten til Coq er ikke særlig bra, og ballkontrollen er under enhver kritikk. Står fortsatt på mitt me at Coq er bedre på backplassen. Syns hans kvaliteter og svakheter gjør at han er mer bak enn midtbanespiller. Takk og pris for at West Brom har Folup i mål i dag, men vil se mer skudd i andre omgangen!

Link to comment
Share on other sites

Sånn ja Santos, fortsett å skyte. Skulle gjerne sett de andre også skyte mer. WBAkeeperen har ikke vært noe særlig, og da må forsvaret ut og presset, samt at det blir rom til RvP. Men så smarte er vi ikke...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...