Jump to content

13.03.12 WBA (B)


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Fint med Coquelin tilbake på midten. Forhåpentligvis fortsetter han i kjent stil, full av energi med tøffe taklinger og godt egenskaper over hele banen. Kan definitivt se han og Song veksle på hvem som går frem og hvem som holder seg dypt, litt som Song og Arteta. Jenkinson er det største spørsmåltegnet, jeg tror ikke han har spilt siden derbyet i februar? Jeg har uansett trua.

Link to comment
Share on other sites

Fint med Coquelin tilbake på midten. Forhåpentligvis fortsetter han i kjent stil, full av energi med tøffe taklinger og godt egenskaper over hele banen. Kan definitivt se han og Song veksle på hvem som går frem og hvem som holder seg dypt, litt som Song og Arteta. Jenkinson er det største spørsmåltegnet, jeg tror ikke han har spilt siden derbyet i februar? Jeg har uansett trua.

 

Kan ikke huske noen førstelagskamper hvertfall, men han har spilt for reservelaget hvertfall så såpass rusten er han forhåpentligvis ikke.. for på en dårlig dag er virkelig Jenkinson dårlig (ikke alene om det i Arsenal dog).

Link to comment
Share on other sites

Vi stiller med: Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Santos, Rosicky, Song, Coquelin, Benayoun, Gervinho, Van Persie.

 

subs: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh.

 

Benken i følge Arsenal.com: Fabianski, Santos, Djourou, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Chamakh, Park

 

Santos er jo på banen også, men Park er i tillegg. Hmm.

Link to comment
Share on other sites

 

Benken i følge Arsenal.com: Fabianski, Santos, Djourou, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Chamakh, Park

 

Santos er jo på banen også, men Park er i tillegg. Hmm.

 

Her må det være en feil. Santos på banen og benken

Link to comment
Share on other sites

Siste dag av Premier League. En blodrød kalenderdag. Ingen avtaler, ingen telefoner, takk!

 

Gull, CL og nedrykk. Jeg tror City vinner relativt komfortabelt mot QPR. Og da blir det opp til Bolton å "ta en Wigan": Overleve med seier på Britannia siste dag. Jeg håper og tror Bolton klarer nettopp det.

 

Når det gjelder kampen om CL, utelukker jeg ingenting. Jeg kan se for meg at alle tre taper, jeg kan se for meg at alle tre vinner. En stor taktisk utfordring for Wenger blir det hvis både Newcastle og Tottenham leder, og Arsenal er på vei mot uavgjort. Da vil vi inneha fjerdeplassen. Et ledermål vil sende oss opp på tredje, et baklengsmål vil sende oss ned på femte.. Hvor mye gambler vi da? Sender vi frem keeper på corner i sluttminuttene? Jeg håper inderlig vi slipper et slikt scenario!

 

Come on, Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

En stor taktisk utfordring for Wenger blir det hvis både Newcastle og Tottenham leder, og Arsenal er på vei mot uavgjort. Da vil vi inneha fjerdeplassen. Et ledermål vi sende oss opp på tredje, et baklengsmål vil sende oss ned på femte.. Hvor mye gambler vi da? Sender vi frem keeper på corner i sluttminuttene? Jeg håper inderlig vi slipper et slikt scenario!

 

Come on, Arsenal!

 

Som om jeg ikke var nervøs nok fra før!

Link to comment
Share on other sites

Vet noen om vi får oppdateringer fra de andre kampene på kampen vår? Pleier vel å være sånn at alle mål blir vist, samtidig som midlertidige tabeller kommer opp stadig vekk (hvertfall er det vel sånn på TV2PL1?)? Hadde vært godt å slippet å sitte med PCn hele tiden!

 

EDIT: Spurs opp i ledelse! :(

Link to comment
Share on other sites

I følge VG-live (som ser ut til å oppdatere tabellen underveis, Kje_simen), så fikk City frispark inne på vår banehalvdel. Hva slags sammensvergelse mot Arsenal er det som foregår nå? :P

 

Da må jeg sitere meg selv. Det ser i hvert fall ut som om linjedommeren er med på denne sammensvergelsen.

Link to comment
Share on other sites

Er vel kun Wenger som har troen på en tredjeplass.

 

Og med Podolski på plass neste sesong så er vi virkelig gode nok til å vinne rubbel og bit! Podolski er visstnok en mester på defensiv organisering.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...