Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2012


49 unbeaten

Overgangsvinduet sommeren - 2012  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 531
  • Created
  • Last Reply

De Rossi blir i Roma. Lurer på hvem City vil prøve seg på nå for å svare på RVP-overgangen.

"I'm staying. I never asked to leave."

 

"People have written all sorts of things, about me, about Mancini. Some of it makes me laugh. Some of it makes me angry."

 

"What I can promise everyone is that the day I want to leave Roma - whether to win CL or make more money - I will say so in public."

Link to comment
Share on other sites

Vedder på at de vil prøve seg på M'Vila nå.. har vært noen rykter om det i dag. Kjøpet av Rodwell var vel bare for å få en spiller som er home-grown.

Ville ikke overrasket meg i det hele tatt, men like greit for min del. Heller Shitty enn Spurs, siden han vil være en langt større forsterkning hos sistnevnte. Kan jo også være at Shitty også vil hente inn en spiss om skaden til Aguero tenderer mot å være alvorlig. Driter i Shitty uansett!

Link to comment
Share on other sites

Ville ikke overrasket meg i det hele tatt, men like greit for min del. Heller Shitty enn Spurs, siden han vil være en langt større forsterkning hos sistnevnte. Kan jo også være at Shitty også vil hente inn en spiss om skaden til Aguero tenderer mot å være alvorlig. Driter i Shitty uansett!

 

Heller Shitty enn Spurs ja, men City vil bli usannsynlig sterke i så fall.

 

Aller helst håper jeg selvfølgelig at han ender opp hos oss, men sjansen for det er vel heller liten nå tror jeg..

Link to comment
Share on other sites

 

Heller Shitty enn Spurs ja, men City vil bli usannsynlig sterke i så fall.

 

Aller helst håper jeg selvfølgelig at han ender opp hos oss, men sjansen for det er vel heller liten nå tror jeg..

Greia er at han vil havne i skyggen, vi trodde jo også at Adebayor ville gjøre stor suksess i City og jeg var sikker på at de hadde gjort et fantastisk kjøp i Bridge..

Link to comment
Share on other sites

Greia er at han vil havne i skyggen, vi trodde jo også at Adebayor ville gjøre stor suksess i City og jeg var sikker på at de hadde gjort et fantastisk kjøp i Bridge..

 

Joda han vil havne litt i skyggen muligens. Men, han er en bedre spiller enn Barry og Rodwell så han kommer nok til å få sin anerkjennelse. Når det gjelder Adebayor så hadde jeg lite tro på at han ville være like god for City som for Arsenal grunnet måten de spilte fotball på og akkurat der syntes jeg at jeg tok forholdsvis rett. Det var derimot veldig kjedelig at vi mistet en så talentfull spiller som Adebayor, men i ettertid så har han vist hva slags gjøk han er.

 

Når det gjelder Bridge så har jeg aldri skjønt hvorfor folk mente han var spesielt god. Alltid syntes han var middelmådig på det beste. :P

 

En spiller som det derimot var veldig surt å miste til City var Nasri. Visste han ville gjøre det godt der. Og til tross for en temmelig stille sesong for City i fjor så var han veldig god.

Link to comment
Share on other sites

Uansett, har ikke store troen på yann til City, har større tro på han til oss, men blir nok med drømmen. Han drar nok til spurvene..

 

Ser på Tottene som det mest sannsynlige valget med Shitty hakket under der igjen før vi finner Arsenal på lista hvertfall.

 

Blir kjedelig med Yann M'Vila for Tottenham. De vil få en temmelig sterk midtbane med M'Vila og Sandro.

Link to comment
Share on other sites

Mirallas er ikke bare spiss forøvrig. Han kan spille på begge kantene også.. lynkjapp og teknisk til tusen, men mangler en del på spilleforståelse o.l., men han er en vanskelig spiller å møte for å si det slik.

 

Personlig hadde jeg håpet at det kom inn en spiss til som backup for Giroud og Podolski da ingen av de vi har bak der igjen holder nivået. Ditto det samme med kantspillere så føler jeg at vi trenger en ekstra backup der. Derfor jeg ble litt småskuffet over at vi ikke beholdt MIyaichi.

Link to comment
Share on other sites

Mirallas er ikke bare spiss forøvrig. Han kan spille på begge kantene også.. lynkjapp og teknisk til tusen, men mangler en del på spilleforståelse o.l., men han er en vanskelig spiller å møte for å si det slik.

Veldig god spiller som har kommet noe i skyggen av Hazard, ser ikke helt at vi trenger en kantspiller til, må prioritere en-to på midten og en spiss før kanten nå..

Link to comment
Share on other sites

Podolski, Giroud, Cazorla og nå Sahin (sansynligvis) .... årevis for seint, men likevel NOT BAD ARSENE !!

Er kanskje det beste laget vi har hatt på mange år. Nå er jo i tillegg alle som tror titler kommer automatisk borte så dette kommer til å bli bra

Link to comment
Share on other sites

Veldig god spiller som har kommet noe i skyggen av Hazard, ser ikke helt at vi trenger en kantspiller til, må prioritere en-to på midten og en spiss før kanten nå..

 

Som sagt: Miralles spiller både spiss og kantspiller. Så kan skjønne at Wenger var interessert, men en ren kantspiller er nok ikke verdens største nødvendighet, men det blir veldig kjedelig når Gervinho drar til ACN. Forhåpentligvis er Chamberlain skadefri og i knallform den perioden.

Link to comment
Share on other sites

 

Som sagt: Miralles spiller både spiss og kantspiller. Så kan skjønne at Wenger var interessert, men en ren kantspiller er nok ikke verdens største nødvendighet, men det blir veldig kjedelig når Gervinho drar til ACN. Forhåpentligvis er Chamberlain skadefri og i knallform den perioden.

Nå har vi jo Arshavin enn så lenge og Podolski som kan spille der så det burde vel gå greit

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi jo Arshavin enn så lenge og Podolski som kan spille der så det burde vel gå greit

 

Joda, men både Arshavin og Podolski virker utilpasse på kanten. Er ikke overbevist over at de vil bidra noe vanvittig der ute, men håper selvfølgelig at jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Er kanskje det beste laget vi har hatt på mange år. Nå er jo i tillegg alle som tror titler kommer automatisk borte så dette kommer til å bli bra

 

Ja har vi fått renska unna alle sutrekoppene nå og bygger et lag som vil stå sammen og vinne titler? jeg håper det... men det kommer ikke allerede denne sesongen er jeg redd, så mange spillere må spille seg sammen og PL er så tett og jevn at jeg er redd vi ikke er klare til å vinne serien i år, men tar gjerne en cuptittel!

 

Få inn Sahin og få lappa sammen Wilshere så får vi litt engelsk krigerblod inn på midten, det blir gøy! Er imponert over kjøpelysten i sommer, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

 

Ja har vi fått renska unna alle sutrekoppene nå og bygger et lag som vil stå sammen og vinne titler? jeg håper det... men det kommer ikke allerede denne sesongen er jeg redd, så mange spillere må spille seg sammen og PL er så tett og jevn at jeg er redd vi ikke er klare til å vinne serien i år, men tar gjerne en cuptittel!

 

Få inn Sahin og få lappa sammen Wilshere så får vi litt engelsk krigerblod inn på midten, det blir gøy! Er imponert over kjøpelysten i sommer, Wenger!

Få inn M'Vila og vi kan virkelig kjempe om edelt metall!

Link to comment
Share on other sites

Det begynner å bli en bunnsolid dekning på de fleste posisjoner, men vi er etter min mening temmelig frynsete besatt på begge backplassene. Jenkinson er på dypt vann og knapt svømmedyktig etter min mening, dessuten er Santos på vei til the Tower skal en tro deler av pressen. En Phillip Lahm lignende spiller er ønsket fra min side. Er også litt usikker på hvor gode vi egentlig er på polakkposisjonen vår.

 

Det er store rokkeringer i stallen, og vi må få alt dette til å bli en enhet. Det kommer til å ta litt tid, men jeg håper vi ikke taper for mye terreng før det begynner å sitte.

Link to comment
Share on other sites

Er vel noe av den mest spennende midtbanen vi har hatt på lenge. Arteta-Carloza-Sahin-Wilshere-The Ox-Gervinho-Walcott er

jaggu meg spenstig.

Nå viste vel også Arteta i sin DM rolle at vi kanskje har den beste DM på lenge.

Når disse gutta begynner å finne kombinasjonene og kjenne hverandre kan dette bli brennhett!

Overgangsvinduet tross RvP og Song ut definerer jeg som meget positivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...