Jump to content

24.03.2012 Aston Villa (H)


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Bunnsolide i dag. Samtlige spillere hadde en god kamp og i dag scoret vi 3 mål uten at van Persie var involvert. Det er sjeldent!

 

Det negative i dag er skaden på Koscielny og visstnok en leggskade på Vermaelen. Syntes også det var svakt av Wenger å ikke hvile van Persie. Syntes også vi kunne scoret litt flere mål :proud:

Link to comment
Share on other sites

Herlig rutineseier! Det er veeeeeeeldig lenge siden jeg har vært så komfortabel underveis i en kamp med Arsenal. Nå krysses alle fingrer, tær og andre kroppslegemer for at Song, Kos og Verminator er klare for kampen mot QPR. Det blir nok en mye tøffere kamp enn i dag, og da trenger vi samtlige av disse krigerne.

 

Herlig seier. Nå har vi fanken meg sju strake seire på rad i PL.

Link to comment
Share on other sites

Flott innsats av laget - defensivt var man solide, og det er meget gledelig! Wenger gjorde noen gode bytter idag - viktig å få spilletid på Santos - samt at Walcott får hvile litt (som forøvrig hadde en flott kamp igjen) mens Ox får spilletid - noe han trenger for å utvikle seg enda mer. Ramsey helt grei idag.

 

Jeg lurer virkelig på hvem som skal vike når Wilshere er tilbake... Danker han ut noen nå? Laget virker veldig komplett når det gjelder de tre på midten. Song/Arteta/Rosicky må være den beste midtbanetrioen i PL nå.

 

Spennende å se om dette fortsetter, eller om vi går tilbake til gamle synder - jeg håper vi fortsetter.

 

PS: Hva er rekorden for antall seire på rad i PL?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig seier. Styrer kampen stort sett hele tiden. Aston Villa skaper ikke mange farligheter foran Szczesny som knapt har en redning. Djourou klarer seg meget bra etter å ha blitt kastet inn rett før kampstart. Kampen dabber av i 2.omgang og Aston Villa så ikke veldig spillelystne ut. Avslutter kampen på et verdig vis. 7 kamper på rad, hvem hadde trodd det? In Arsene we trust !!

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger venter med Wilshere til neste sesong. Han har vært ute så lenge nå at vi klarer oss uten han de siste kampene. La han heller få en full sesongoppkjøring med resten av laget og er sikker på at han er 100% klar før han er tilbake på banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...