Jump to content

24.03.2012 Aston Villa (H)


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

JAAA! Faen også skrudde på lyden for å sjekke og det første man hører er MÅÅÅL. Tok 15 sekunder før Walcott putta :(

Skrudde på lyden for å sjekke jeg også og hører bruset, samt det koster å gjøre slike feil, men jeg ligger nærmere bildet nå, kanskje fem sekunder mot de 13 jeg hadde i sted.

Link to comment
Share on other sites

Skrudde på lyden for å sjekke jeg også og hører bruset, samt det koster å gjøre slike feil, men jeg ligger nærmere bildet nå, kanskje fem sekunder mot de 13 jeg hadde i sted.

 

Det var noen som sa at lyden deres ble "upåklagelig" etter de hadde stoppet Sumo og startet den på nytt igjen. Kan ikke bekrefte dette selv da jeg følger med via stream :P

Link to comment
Share on other sites

 

Det var noen som sa at lyden deres ble "upåklagelig" etter de hadde stoppet Sumo og startet den på nytt igjen. Kan ikke bekrefte dette selv da jeg følger med via stream :P

 

Hvis man logger ut av sumo og inn igjen så er lyden bra. Kan også være tilfeldig at det skjedde nå :)

Takk! Stemmer nå!

Link to comment
Share on other sites

Looserpool ligger under, jeg syns det er gøy jeg :proud:

 

Det er en ekstra bonus for å si det mildt! :D

 

Det fungerte ikke for meg.

 

Det virker som om dette fungerer for noen, mens for andre fungerer det ikke. Prøvd å logge deg inn og ut som Castor foreslo?

Link to comment
Share on other sites

Det fungerte ikke for meg.

Logget du helt inn og ut av Sumo? Holder ikke gå inn i kampen på nytt.

 

OT: Noen andre som forventet en tidlig 2-0 ledelse? Forventet at dette skulle bli knallhardt jeg med tanke på hvor defensiv McLeish er.(Pls verste manager?)

Link to comment
Share on other sites

Johan D er ikke god til å holde offside linja, det kan straffe seg

Veldig god i åpent spill, men linje og dødballer er han dårlig på. Dette kommer nok med spilletid og for spilletid må han ha selvtilliten, syns han har vært god i dag.

BTW: Gibbs legger inn en meget god em-søknad med spillet hans i det siste!

Btw2: Wheater har scoret to for Bolton... :o Ryo hadde visstnok assist på det siste

Link to comment
Share on other sites

Veldig god i åpent spill, men linje og dødballer er han dårlig på. Dette kommer nok med spilletid og for spilletid må han ha selvtilliten, syns han har vært god i dag.

BTW: Gibbs legger inn en meget god em-søknad med spillet hans i det siste!

Btw2: Wheater har scoret to for Bolton... :o Ryo hadde visstnok assist på det siste

 

Akkurat dette jeg hadde tenkt til å si også. Er nok litt rusten og forhåpentligvis så bedrer det seg mye med spilletid hvis Koscielny er ute i en lengre periode.

 

Ellers David Wheater med 2? wtf? :P

Link to comment
Share on other sites

Må bare nevne at Djourou sitt sammarbeid med Szczney kanskje ikke er det beste? Var vel under Fabianski at JD var aller best?

 

Ellers:

Ryo Miyaichi - 6 games for Bolton, 2 assists, 2 goals

 

 

 

Nicklas Bendtner - 24 games for Sunderland, 6 goals, 4 assists.

Link to comment
Share on other sites

Må bare nevne at Djourou sitt sammarbeid med Szczney kanskje ikke er det beste? Var vel under Fabianski at JD var aller best?

 

Han var egentlig like god med begge to. Var etter Manchester United i FA cupen at han ble helt horribel. Hadde dog en meget dårlig "affære" sammen med Fabianski og Squillaci mot Olympiakos hvis jeg husker riktig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...