Jump to content

24.03.2012 Aston Villa (H)


ted_uh

Recommended Posts

Lagoppstillinger:

 

Villa: Given - Hutton, Cuellar, Collins, Warnock - Albrighton, Herd, Petrov, Agbonlahor - Ireland - Heskey

 

Arsenal: Sczsesny - Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs - Arteta, Song - Walcott, Rosicky, Gervinho - RvP

 

Substitutes: Fabianski, Santos, Djourou, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Benayoun, Chamakh

 

Sterkt lag nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Koscielny har visstnok blitt skadet under oppvarmingen, og blir erstattet av Djourou. I følge Aston Villas twitter konto.

 

Via Arsenal.com på twitter;

CHANGE: Laurent Koscielny has picked up a slight knee injury in the warm-up and will be replaced by Johan Djourou.

Håper virkelig det ikke er alvorlig.

Link to comment
Share on other sites

"Late change to the Arsenal side with Johan Djourou replacing Laurent Koscielny at the back. Carl Jenkinson takes the spot on the bench. Good luck Johan"

Arsenal bekrefter også. Får ikke håpe Koscielny har fått en langtids-skade. Tror Djourou fremfor Koscielny vil gjøre sjansene våre for seier litt mindre dessverre! Kan fort komme en brøler eller to fra den siden tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

"Late change to the Arsenal side with Johan Djourou replacing Laurent Koscielny at the back. Carl Jenkinson takes the spot on the bench. Good luck Johan"

Arsenal bekrefter også. Får ikke håpe Koscielny har fått en langtids-skade. Tror Djourou fremfor Koscielny vil gjøre sjansene våre for seier litt mindre dessverre! Kan fort komme en brøler eller to fra den siden tipper jeg.

Tror Djourou kommer til å klare seg bra idag. Stopper er plassen han kan og talentet er utvilsomt der. Han trenger kun holde seg på beina :)

Link to comment
Share on other sites

Artig å se hvor positive og optimistiske vi har blitt her inne:-))) jeg tror dette kan bli tøffere enn hva mange tror, vi møter nok en tøff forsvarsmur og da handler det om uttelling, uansett er vi nr 3 FØR kampen!!! Håper virkelig publikummet er like fantastiske i dag som i de siste kampene, good luck!!!!

Link to comment
Share on other sites

Mener jeg så Koscielny trene med tape på begge knærne på bilde som ble lagt ut på arsenal.com før denne kampen, så det er mulig Wenger ville gamble litt med han, så kanskje er det like så greit at han nå må stå over for å slippe en lengre skade. Hvis Djourou skal få beholde plassen sin i troppen over sommeren bør han begynne å vise bedre takter, og da vil dette være en fin kamp å vise toppformen (om han har noen toppform).

Link to comment
Share on other sites

Artig å se hvor positive og optimistiske vi har blitt her inne:-))) jeg tror dette kan bli tøffere enn hva mange tror, vi møter nok en tøff forsvarsmur og da handler det om uttelling, uansett er vi nr 3 FØR kampen!!! Håper virkelig publikummet er like fantastiske i dag som i de siste kampene, good luck!!!!

Helt naturlig å være positiv og optimistisk når ting går bra. Det å være sykelig opptatt av det er derimot ikke normalt

Link to comment
Share on other sites

Det er nok et uhell. Heskey ser kun på ballen. Djourou er sent inne i situasjonen

Det er nok et uhell. Heskey ser kun på ballen. Djourou er sent inne i situasjonen

 

Uhell eller ikke - klart frispark og gult kort for farlig spill.

 

Hadde det ikke vært et uhell hadde det vært rødt.

Link to comment
Share on other sites

 

Uhell eller ikke - klart frispark og gult kort for farlig spill.

 

Hadde det ikke vært et uhell hadde det vært rødt.

Heskey gjør ikke mye galt. Djourou er alt for sent inne i situasjonen. Han hopper jo nærmest inn i albuen til Heskey

Link to comment
Share on other sites

Heskey gjør ikke mye galt. Djourou er alt for sent inne i situasjonen. Han hopper jo nærmest inn i albuen til Heskey

 

Vel - jeg synes ikke den albuen hadde noe der å gjøre. Derfor synes jeg det var klart farlig spill.

 

Men greit å være uenige på den :-)

Link to comment
Share on other sites

Faen som skjer med TV2 PL HD2??? Skjermen er helt svart, men HD1 fungerer. HD2 og HD3 er helt svarte. Og nei, jeg har ikke parabol, har kabel-tv via canal digital. Faen i helvette om jeg skal gå glipp av kampen....

Er problemer med Sumo også. Lyden er ute av sync

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...