Jump to content

24.03.2012 Aston Villa (H)


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Fin omgang av Arsenal. Er veldig mye nesten med Gervinho. Djorou er svak og klønete. Hadde nok ikke forsvart en plass på en svakt Villa-lag. Rosicky er virkelig viktig i det oppbyggende spillet, og er i tillegg banens klart mest agressive og beste ballvinner.

Link to comment
Share on other sites

Kan like godt ta han av for sikkerhetsskyld, synes han har vært meget god defensivt siden han kom hjem fra Afrikamesterskapet, men med en 2-0 ledelse og en ustø Hutton så er vel alt duket for Oxlade-Chamberlain!

 

 

Fin omgang av Arsenal. Er veldig mye nesten med Gervinho.

Han har i hvertfall fått en assist i dag! :) Tredje sist på det andre målet også.

Link to comment
Share on other sites

Kan like godt ta han av for sikkerhetsskyld, synes han har vært meget god defensivt siden han kom hjem fra Afrikamesterskapet, men med en 2-0 ledelse og en ustø Hutton så er vel alt duket for Oxlade-Chamberlain!

 

Skulle gjerne sett van Persie av ved 60 minutter og Walcott/Chamberlain på topp såfremt Gervinho sin skade bare var "der og da".

Link to comment
Share on other sites

Dette er overkjøring, vi kunne fort hatt et par til. Villa kunne fort kommet til noen sjanser på kontringene sine også, men de sender aldri mer enn tre-fire spillere opp mot vårt mål, og Heskey er ikke akkurat målfarlig.

 

Jeg syns Song har vært sensasjonell så langt. Han kjører matchen. Den målgivende han hadde til Walcott har vi sett flere ganger før, herlige saker. Vi får håpe gutta ikke blir altfor komfortable, får vi ett tidlig mål nå i andre tror jeg det kan bli målfest i dag.

Link to comment
Share on other sites

Solid omgang, flotte mål og godt spill. Skulle gjerne sett at vi var enda mer aggressive og kjørte hardere på for 3,4 og 5-0. Ellers er det vel ganske lenge siden vi har hatt to scoringer av engelske spillere i samme kamp? :)

 

Ox og Gibbs scorte begge i ligacupen i høst, men i premier league er 10 år siden nå.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke hatt noe i mot noen selvtillitsminutter for Chamakh/Park heller!

 

Park er ikke på benken og Chamakh har jeg gitt opp. Skulle heller hatt Afobe på benken, men mtp. at han er på lån så mener jeg at Chamberlain ville vært et bedre valg slik sett :P

Link to comment
Share on other sites

Gibbs bør i alle fall få være med i troppen før den kuttes ned, når Warnock får kamper på venstrebacken til England burde i høyeste grad Gibbs få være med til et EM-sluttspill.

 

Det største problemet angående Gibbs har vært helsa. Holder han seg skadefri ut sesongen så kommer han garantert til å være med i troppen..

Link to comment
Share on other sites

Gibbs bør i alle fall få være med i troppen før den kuttes ned, når Warnock får kamper på venstrebacken til England burde i høyeste grad Gibbs få være med til et EM-sluttspill.

Vanskelig å si seg uenig i det

 

Jeg syns gutta er litt slappe og arrogante nå. Her bør vi benytte anledningen til å pynte på målforskjellen. Ox?

Link to comment
Share on other sites

 

Det største problemet angående Gibbs har vært helsa. Holder han seg skadefri ut sesongen så kommer han garantert til å være med i troppen..

Posisjoneringen har også vært et problem, men de siste tre kampene har han vært god og fantastisk til å sette fart fremover. Ikke spilleren jeg ville vedde på at har en stabil kamp eller er MoM i en storkamp, men likevel en god spiller som bidrar mye i løpet av en kamp.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som har bitt meg merke i at Rosicky plutselig er rask? Han var da ingen rask spiller før skadene :P

 

Han var temmelig kjapp faktisk, men virket som om han mistet farta etter det utrolig lange skadeavbrekket før det plutselig dukket opp igjen denne sesongen! :P

 

Edit: Håper Gervinho klarer å få spilt på seg noe selvtillit snart.. istedet for å avslutte selv så ser han alltid etter en medspiller selv om han er i bedre posisjon til å avslutte selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...