Jump to content

24.03.2012 Aston Villa (H)


ted_uh

Recommended Posts

Dette må være det dårligste Villa laget som har gjestet Emirates de siste årene

Helt enig, sett bortifra Darren Bent, Agbonlahor og muligens en Petrov ville ingen av disse fått fast plass på fjorårets Birimngham-lag som McLeish rykket ned med

 

.

Liverpool ligger under igjen btw.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Dette må være det dårligste Villa laget som har gjestet Emirates de siste årene

 

Skal også sies at vi har vært veldig gode til å gjøre de dårlige, men jeg er enig i at Villa er langt dårligere i dag enn på lenge.

 

Forøvrig er det så deilig å se Rosicky om dagen. Viser stor glede og vilje utpå der!

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig er det så deilig å se Rosicky om dagen. Viser stor glede og vilje utpå der!

Hadde et rakettskudd i stad også, noe Rosicky var meget fryktet for før skadene var langskuddene hans. Husker målet hans mot HSV i 06(?)

Gervinho-Ramsey

Gibbs-Santos

 

Merkelig å bytte ut Gibbs, men er vel for å hjelpe Santos med match-fitness og kanskje hvile Gibbs? Mener Kieran bør være foran i køen akkurat nå.

 

Dobbelt av Nicklas.

Link to comment
Share on other sites

Håpløst av Santos, men er vel fordi han er ute av matchform at han kom inn. Grei motstander å være tilbake mot da, en av mine hovedgrunner til at jeg mener Chamakh bør på for VP. Men vi må passe oss, vi har ikke 3 poeng enda..

Det ser det ut som spillerne tror.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som har bitt meg merke i at Rosicky plutselig er rask? Han var da ingen rask spiller før skadene :P

Trur bare at det er deg ;) jeg synest han virker treig, og blir ofte løpt opp. Men utenom har han vert helt super :)

Link to comment
Share on other sites

Oxlade på for Walcott siste byttet virker det som.

 

 

Trur bare at det er deg ;) jeg synest han virker treig, og blir ofte løpt opp. Men utenom har han vert helt super :)

 

Stefan er enig med meg, så flere ganger i dag at han løp fra Walcott og Gibbs.

Link to comment
Share on other sites

You Are My Arsenal

Is it a prerequisite to have a shaved head in order to play at Villa?

 

Warnock, engelsk landslagsback, ler meg ihjel :D

Var visst Gardner

 

Ireland med en centimeter unna rødt kort og straffe mot seg der, vi burde få et mål til mot en så svak motstander for vi ligger tre poeng foran Spudz men bare 3 +mål foran

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen nede er ikke godt, fint han var raskt oppe igjen, å få smeller på Vermaelen, Djourou og Koscielny på en aften når vi endelig er forran Spurs ville vært så typisk oss.

 

 

Synest synd på Chamach eg. Han får jo aldri muligheten lengre. Jeg liker type og spilleren, skulle gjerne ha sett han hadde fått flere muligheter, vertfall som kamper som dette.

Helt enig, de siste 20 ville vært perfekt for Chamakh, skjønner at det er greit å få inn de tre som kom inn, men Santos og Chamakh burde kanskje vært prioritert mtp at de er helt ute av matchform.

 

Arteta tatt sent IGJEN.

Link to comment
Share on other sites

Synest synd på Chamach eg. Han får jo aldri muligheten lengre. Jeg liker type og spilleren, skulle gjerne ha sett han hadde fått flere muligheter, vertfall som kamper som dette.

 

Chamakh* Og at han i det hele tatt sitter på benken fremfor Park er for meg uforståelig. Mannen har gitt opp og har ikke viljen til å lykkes i Arsenal. Holder ikke engang nivået i reserveligaen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...