Jump to content

15.01.12 Swansea City (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Dette laget evner ikke å konkurrere. Tidvis fantastisk, men med en gang spillerne aner en eneste lille antydning til press i form av viktige kamper så detter laget sammen som et korthus. Vi har sett det så mange ganger. Først kunne motstanderne takle oss ut av kampene. Nå kan middelhavsfarere spille oss ut. Herre min begredelige hatt

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig å tenke på at vi har gått fra å være 49 unbeaten, til det vi er i dag, Klubben trenger noe nytt.

Vi står jo rett og slett i stampe, vi blir bare dårligere å dårligere for hvert år.

 

mr. Wenger har du spilt alle kortene dine nå?

Link to comment
Share on other sites

Jepp, starter kampen greit, så detter vi ned i revers etter RvP sitt mål. Ikke før det står 70 min på klokka klarer vi å endre giret. Går fra revers til nøytral... Hva i helvete er det som skjer med dette laget? Virker jo ikke som om de har lyst til å vinne eller å ta en CL-plass...

 

Kos er den eneste som virkelig kjemper utpå der...

Link to comment
Share on other sites

Koscielny spiller seg til en 7er i dag, men resterende havner fint fordelt mellom 1,2 og 3. Rett og slett skammelig! Lenge siden jeg innså at dette kom til å gå til helvette, men jeg sier det igjen; jeg ønsker aldri å se Djorou på laget igjen. Og det må finnes på tusenvis av dm som holder nivået til Song.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...