Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Jeg er målløs, finner ikke sterke nok ord, men er veldig enig i at man blir fysisk og psykisk syk av denne galskapen. Hvordan det er mulig å snuble inn to like selvmål, dette må jo være en mental greie?? Santos var ganske enkelt en katastrofe, og det er Wengers ansvar at mannen åpenbart ikke var klar for dette, men Wenger kan umulig få skylden for de to selvmålene og det dårlige været i sommer, men nå føles fortsettelsen veldig usikker plutselig.

Link to comment
Share on other sites

Det som var den største årsaken til tapet idag, var mangelen på intensivitet, panikk i laget i den perioden Blackburn dominerte

Problemet er at denne mangelen på intesivitet og panikk i laget, dessverre ikke er noe nytt av året. Vi rotet bort seieren i mer enn en kamp i forrige sesong av samme grunn.

Managerens ansvar er opså å jobbe med "manglene" på sitt lag, og dette er tydeligvis ett område som Wenger ikke har tatt tak i eller ikke har klart å ta tak i.

 

Inntensiviteten er det ikke Wenger som skal komme med, men spillerne.

Spillerne skal komme med intensiteten, det er riktig. Men Manageren har ett ansvar for å "oppildne" denne intensiteten og det tyder på at vår trener/managerstab har noen problemer på det feltet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

Problemet er at denne mangelen på intesivitet og panikk i laget, dessverre ikke er noe nytt av året. Vi rotet bort seieren i mer enn en kamp i forrige sesong av samme grunn.

Managerens ansvar er opså å jobbe med "manglene" på sitt lag, og dette er tydeligvis ett område som Wenger ikke har tatt tak i eller ikke har klart å ta tak i.

 

 

Spillerne skal komme med intensiteten, det er riktig. Men Manageren har ett ansvar for å "oppildne" denne intensiteten og det tyder på at vår trener/managerstab har noen problemer på det feltet.

 

Husk at det ikke kùn er Wenger sin oppgave. Han leder ikke klubben alene.

Link to comment
Share on other sites

Nå må noe drastisk gjøres i klubben!!!! dette er bare patetisk og Wenger bare kryper nedi stolen sin og resignerer. Tipper han skylder på slitne bein etter CL-kampen. 1.omgang var absolutt bra, men HERREGUD for en 2.omgang, vi rakner fullstendig MOT BLACKBURN!!! Kaos i det defensive, de flyr rundt som hodeløse kyllinger og målene renner inn. Orker ikke høre snakk om uflaks ved selvmålene.... VI ER FOR DÅRLIGE og det er en trend som startet i februar-mars. Enhver annen "toppklubb" hadde sparket mannen med ansvaret, men i den verna bedriften som Arsenal framstår som, så skjer det garantert ikke. TRIST, dette var faktisk mye verre enn 8-2 mot United.

Link to comment
Share on other sites

Husk at det ikke kùn er Wenger sin oppgave. Han leder ikke klubben alene.

Det har du helt rett i, MEN har har hovedansvaret rent sportslig.

Og bare for å "repetere", jeg krever ikke hans avgang (ennå), men jeg krever at han går i seg selv og ser realitetene og blir mindre naiv i sin spillestil.

Link to comment
Share on other sites

Husk at det ikke kùn er Wenger sin oppgave. Han leder ikke klubben alene.

 

Hvis det er en manager her i verden som har så mye å si i en klubb som Wenger har i Arsenal så vennligst opplys meg om hvem.

 

Wenger så på slutten av forrige sesong at vi slapp inn for mye mål, dette måtte gjøres noe med sa han.. Kan ikke se at det har blitt i nærheten av bedre en gang jeg.. Frotsetter denne trenden så slipper vi inn like mye mål på de 15 første kampene som hele fjorårsesongen..

Link to comment
Share on other sites

Forsvaret Wenger overtok etter Graham og at Bergkamp allerede var signert bragte oss titler og gjorde det relativt lett for Wenger i den da alkoliserte engelske fotballkulturen.. Wenger kom litt til dekket bord, det han skjønte var at profesjonelle fotballspillere trengte profesjonel trening, profesjonelle holdninger, moderne treningsmetoder, de måtte være dedikert til treningen, kostholdet og holde seg på matten når det kom til stoff og alkohol.. Dette skal han ha cred for!!

 

Det sammen med et par "flair players" i form av noen kjappe franskmenn og en kompis av Bergkamp holdt til noen titler.. Det gjør det tydeligvis ikke i dag..

 

Men det som overasker meg er at jeg aldri har hørt Wenger nevne det han overtok etter Graham med et eneste ord.. Skandaløst i mine øyne!

 

I dag og i ganske mange år nå har Arsenal sin fordel blitt visket ut fordi alle klubbene er fylt med top trente atleter. Og Wenger er blitt clueless..

 

Hvorfor skulle det bli så vanskelig å erstatte Wenger?? Hadde O'neil, Coyle, Rjikaard, Van Basten, Hiddink, Moyes, Capello, Joachim Löw, Marwijk, Van Gaal, Jurgen Klopp, Ancelotti stått med 4 poeng og 6 - 14 i målforskjell etter 5 kamper med dagens mannskap?????????????????

Dette er en forenkling som mange viser til med jevne mellomrom. Man kan ikke arve et forsvar slik som du nevner her. Man forsvarer seg som et lag og man angriper som et lag. Hadde de 4 spillerne som danne fab 4 dengang hatt en like dårlig organisert midtbane foran seg så hadde det endt med katastrofe også den gang. Virker som mange glemmer at vi ikke vant ligaen mellom 91 og 98 til toss for dette fantastiske forsvaret. Slutt å glorifisere ting som egentlig ikke kan sammenlignes med dagens fotball eller dagens prestasjoner.

Kampen i dag er faktisk den beste vi har spilt angrepsmessig så langt i sesongen. Vi har en fullsendig blackout defensivt i en periode, men der må jammen midtbanen ta sin del av skylden. Hvordan det er mulig for Blackburn å hele tiden komme rettvendt i stor fart mot sidebacker uten å bli hindret er helt utrolig. Ramsey, Arteta, Gervinho og Arshavin jukser så ekstremt mye i jobbingen at det må være et mareritt å spille i backrekken. Vi er mer kompakte i første omgang, i andre omgang klarer ikke de tre sentrale på midten å holde strukturen. Denne kampen burde ut i fra sjanser og spill endt med en solid seier. Når den ikke gjør det så er det ingen andre å skylde på enn de spillerne som brenner sjanser og som er ukonsentrerte bakover. Santos er per i dag enda mer usikker i soneforsvar enn Gibbs, men er langt bedre en mot en. Han virker imidlertid treg noe som overrasket meg. Hadde hørt han var hurtig, god til å drible samt et godt venstreben. Så vel ingenting som tilsier dette i dag bortsett fra det siste innlegget mot Mertesacker som det var klasse over. Han skal få noen sjanser til får endelig dom faller, men han har ting å jobbe med..

 

Målene i mot:

1)Arshavin misser et enkelt pass. Baller slår etterhvert i Song og går til Jr H som slår en god passning til Yak. Santos opphever det som ville blitt en soleklar offside.

2)Arshavin tackler på ball og det skal aldri være frispark. Stuss i feltet og ballen slår i Song og i mål. Det kan skje, her kan man ikke skylde på noen andre en linjedommer som vinker feilaktig for frispark.

3)Soleklar offside som ikke er lov å overse for linjedommer da Yak står i offside i flere sekunder uten å røre seg. Grusom dømming. Likevel dårlig av både Santos og vP som ikke følger de andre like høyt og dermed ødelegger en rett linje. Uansett meget lett å se og håpløst av en linjedommer på dette nivået. Kort avstand i rom mellom passningslegger og mottaker, oversiktlig linje og ingen motsatte bevegelser som forstyrrer. Ingen som helst unnskyldning for linjedommer i denne situasjonen.

4)Dårlig av Santos som lar seg overspille av et enkelt pass. Djourou må være sikker på å treffe når han sklir inn, ellers må han holde seg på bena og løpe med spiller. Feilbedømmer og bommer delvis på tacklingen. Olsson blir presset ut av Song og kan kun slå som han gjør. Dårlig at spillerne ikke skjønner det og avskjærer passet. I stedet løper de rett frem med den konsekvens at de løper ballen i eget mål. Mangel på forståelse og panikkforsvar.

 

Min konklusjon er at to av målene er direkte svakt forsvarspill. Ett er uheldig og ett en stor dommertabbe. Ellers så skaper Blackburn egentlig ikke så mye. De er meget effektive og rett etter mål nr 4 kom det opp en statistikk som viste 5-13 i avslutninger på mål, smått utrolig å ligge under 4-2 med slike tall.

Vi skaper mye på slutten og laget skal ha honnør for at de ikke la seg. Hadde fortjent en utligning, men slik ble det ikke. Likevel var det mye godt angrepsspill i første omgang og de siste 20 av andre. Mange bevegelser, skapte rom og det var folk til å avslutte. Dårlig å ikke sette noen av de store sjansene vi fikk.

At Walcott ikke får straffe når Robinson meier ham ned på slutten forstår jeg ikke, den er i mine øyne soleklar selv om det er andre spillere bak keeper. Ballen er i spill og Walcott blir lagt i bakken av keeper som ikke rører ballen.

 

Arsenals beste er ikke lett å peke ut akkurat nå, men tror at valget nok en gang må falle på Song tett fulgt av Sagna selv om de begge har hatt bedre dager enn denne. Chamack kommer inn og viser at han kan når han blir brukt riktig og Arshavin viser prov på gode bevegelser og kontringer selv om det fortsatt er litt slurv innemellom. vP bør score, Mertesacker bør score og er ellers ok, Gervinho bør ha mer enn ett, Ramsey er for ustabil og for slurvete defensivt, Santos?? veldig variabel, Kosc slurvete, Arteta forsvinner for mye ut av kampen, Walcott ok innhopp, Djourou svak, Szcz en god redning en-mot-en ellers svak. Alt i alt litt for mange som ikke har klarer å prestere opp mot sitt maxnivå og det er den største bekymringen min. Nå er vi igjen i sumpa om må heve oss betraktlig til neste kamp. Selvtillit vinner fotballkamper, det har dagens spillere lite av dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Glem topp 4, glem Champions League, glem Europa League.

 

Dette, mine venner er nedrykksstrid!

 

Kampen for å overleve i PL starter mot Bolton på lørdag!

 

Jeg syns ikke det engang er morsomt. Ja, vi tapte 4-3 mot Blackburn som er langt fra bra nok. Det er først og fremst forsvarsspillet som er begredelig idag, og Santos må heve seg betraktelig fremover, det var vel knapt rett linje noe sted i hele kampen for vår del. Uansett så syns jeg det er flott å se at Chamakh scorer og vi skaper masse muligheter etter dette også til å få et utligningsmål, og da hadde det ikke vært så alt for ille på Ewood Park som jo egentlig skal være et vanskelig sted å komme til.

 

Kall meg naiv som Wenger, men sesongen er ikke over ennå, og det var noen glimt av magi som virkelig gledet meg.

 

Vi kommer til å heve oss, noe bunnlag er vi ikke.

Link to comment
Share on other sites

Våren var en katastofe, sommeren var en katastrofe og katastrofen fortsetter. Nå trengs det nye impulser. Enten må Wenger friske opp sin egen stab og sine egne overbevisninger, ellers må styret ta jobben selv. Det vil snart bli umulige forutsetninger for Wenger å fortsette og umulig for styret å unnlate å ta aksjon. Skjer ikke noe drastisk prestasjonsmessig hadde det beste vert at Wenger konkluderte selv, men med tanke på hvor langt inne innrømmelser sitter der i gården er jeg redd det kommer til å bli mer brutalt når det først skjer. For det kommer til å skje, det er jeg nesten overbevist om. Det er i øyeblikket desverre ingenting som tyder på at Wenger er i stand til å dra dette opp igjen av grøfta - for det er der vi er nå. Arsenal har spillt trangt og tenkt trangt i mange år, og nå har lasset til slutt veltet. Aksepteres middelmådighet over tid uten konsekvenser, men i stedet forsvares og beskyttes så er utfallet gitt. Det må etterhvert selv den mest svaksynte fanatiker etterhvert innse. Jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Dette er rett og slett komedie. Et elendig Arsenallag som gjør det de har gjort i tidligere. Mye tafatt spill og enda mer halvhjertet og ustrukturert enn tidligere. Å lete etter Arsenals beste i dag, blir bare for dumt. De aller fleste var rett og slett elendige. Om denne Song skal være så god som enkelte skal ha det til, lurer jeg på hvorvor han ikke klarer å gjøre jobben lettere for forsvarerne. Rett og slett en elendig kamp av alle sammen. Tragisk at man skal være ute av tittelkampen allerede. Om dette laget klarer å kre til sen en cl-kvalifiseringskamp, ja da er det flere lag som må kollapse denne sesongen. Blackburn er trolig ligaens svakeste lag, og jeg kjenner at jeg skammer meg over mitt favorittlags prestasjoner.

 

Å ikke klare å vinne denne kampen, med tanke på antall sjanser, er trist. Det som er enda verre, er: 5 spilte kamper, 1 seier, 1 uavgjort og 3 tap. Det enste som er verre enn dette, er faktisk målforskjellen, på 6-14.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke det engang er morsomt. Ja, vi tapte 4-3 mot Blackburn som er langt fra bra nok. Det er først og fremst forsvarsspillet som er begredelig idag, og Santos må heve seg betraktelig fremover, det var vel knapt rett linje noe sted i hele kampen for vår del. Uansett så syns jeg det er flott å se at Chamakh scorer og vi skaper masse muligheter etter dette også til å få et utligningsmål, og da hadde det ikke vært så alt for ille på Ewood Park som jo egentlig skal være et vanskelig sted å komme til.

 

Kall meg naiv som Wenger, men sesongen er ikke over ennå, og det var noen glimt av magi som virkelig gledet meg.

 

Vi kommer til å heve oss, noe bunnlag er vi ikke.

 

 

Det er ikke meningen at det skal være morsomt! Poengfangsten vår de siste 6 månedene tilsier at vi hører til på nedre halvdel, så vil tiden vise om det blir over eller under streken.

 

Fakta!

Link to comment
Share on other sites

Et lag som spiller i PL og ikke evner å forsvare seg,ja det vil slite.Jeg har gitt opp Wenger. Fy pokker så trist at han ender på denne måten.Men han kan

på mange måter takke seg selv.

 

Han skal få lov til å takke et par til som sitter og blir meget rik på den filosofien denne klubben har i dag!

 

- From Russia with love?

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen burde ut i fra sjanser og spill endt med en solid seier.

Det er virkelig godt å se at det finnes noen som ser "lyst" på det :rolleyes: i motsetning til de fleste av oss andre på tråden.

 

Problemet mitt med det du skriver om at vi burde vunnet ut fra sjanser og spill, er at dette også (i tillegg til andre punkter som er nevnt) er ett gjentagende problem.

Det var flere kamper i foregående sesong som burde vore vunnet ut i fra sjanser og tildels også spill, men problemet er at sjanser ikke vinner kamper.

Sjansesløsing (også kalt ineffektivitet) er ett symptom som Arsenal har slitt med lenge, noen skylder da på en keeper som er i verdensklasse eller som har spillt sitt livs kamp,men det som kjennetegner ett storlag er bl.a. evnen til å omsette sjanser i mål.

 

Riktignok så lagde Arsenal tre mål i dag så effektiviteten var ikke på ett lavmål, men da sliter vi igjen med forsvaret. Det er godt mulig att ett var en "dommertabbe" og ett var "uheldig", men uansett så går det ikke an å komme forbi at forsvarsspillet i starten på denne sesongen (og avslutningen av forige sesong) har vore under enhver kritikk.

Vi kan analysere enkeltmål og borforklare disse, men forsvaret totalt sett virker dårlig/naivt/lite samspilt/???? (stryk det som ikke passer).

 

Men igjen (og faktisk uten ett eneste snev av ironi) det er bra at noen finne noe positivt i det vi fikk servert.

Link to comment
Share on other sites

TV2 Sporten mener vi blir snytt for en soleklar straffe i denne situasjonen mellom Walcott og Robinson, men jeg vet ikke selv. Han blir jo hindret helt klart, men mener fortsatt at den ikke er soleklar.

 

På en god dag så ville vi kanskje fått en straffe her, men det er vel lenge siden vi har hatt en god dag så vi kunne vel ikke regne med annet enn det her.

Link to comment
Share on other sites

Våren var en katastofe, sommeren var en katastrofe og katastrofen fortsetter. Nå trengs det nye impulser. Enten må Wenger friske opp sin egen stab og sine egne overbevisninger, ellers må styret ta jobben selv. Det vil snart bli umulige forutsetninger for Wenger å fortsette og umulig for styret å unnlate å ta aksjon. Skjer ikke noe drastisk prestasjonsmessig hadde det beste vert at Wenger konkluderte selv, men med tanke på hvor langt inne innrømmelser sitter der i gården er jeg redd det kommer til å bli mer brutalt når det først skjer. For det kommer til å skje, det er jeg nesten overbevist om. Det er i øyeblikket desverre ingenting som tyder på at Wenger er i stand til å dra dette opp igjen av grøfta - for det er der vi er nå. Arsenal har spillt trangt og tenkt trangt i mange år, og nå har lasset til slutt veltet. Aksepteres middelmådighet over tid uten konsekvenser, men i stedet forsvares og beskyttes så er utfallet gitt. Det må etterhvert selv den mest svaksynte fanatiker etterhvert innse. Jeg også.

 

Jeg applauderer deg for å formidle dette på fattige seks linjer. Spikeren på hodet, innertier, hesteskoen rundt pålen osv. Jeg vurderte å skrive et innlegg om vår situasjon selv, men hadde nok endt opp med et innlegg på lengde med forvaltningsloven. Det er så mye som skurrer og går raka vegen til helvete nå at møkkmåking og pappeskebretting høres ut som forlokkende hobbyer...

Link to comment
Share on other sites

Det er mye som må rettes på, men kampen i dag var ikke helt svart/hvit som mange skal ha det til. Vi skaper dobbelt så mange muligheter som Blackburn, hvorav dobbelt så mange er på mål. Blackburn har vel 5 målsjanser, og er utrolig heldig som klarer å få 2 selvmål og et offsidemål. I tillegg blir Arsenal snytt for et soleklart straffespark på slutten.

 

Vi må også huske på at 50% av forsvaret er nykomponert, og trenger tid til å spille sammen. Arteta syntes jeg begynner å finne seg til rette, mens Ramsey ikke hadde helt dagen i dag. Gervinho vil bli en suksess når han finner takten i PL.

 

I 2009 (mener det var det året) så hadde ManU en katastrofestart på sesongen og lå LANGT bak etter 6 spilte kamper. De vant PL den sesongen. Nå tror jeg ikke at Arsenal har kvalitetene som skal til for å vinne PL, men jeg er overbevist om at Arsenal vil bli å finne blandt topp 4 denne sesongen også.

Link to comment
Share on other sites

TV2 Sporten mener vi blir snytt for en soleklar straffe i denne situasjonen mellom Walcott og Robinson, men jeg vet ikke selv. Han blir jo hindret helt klart, men mener fortsatt at den ikke er soleklar.

 

På en god dag så ville vi kanskje fått en straffe her, men det er vel lenge siden vi har hatt en god dag så vi kunne vel ikke regne med annet enn det her.

Hvis han hadde chippet ballen til seg selv (altså forsøkt å ta den med seg forbi Robinson), og ikke prøvd på en avslutning, hadde det nok blitt blåst.

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig godt å se at det finnes noen som ser "lyst" på det :rolleyes: i motsetning til de fleste av oss andre på tråden.

 

Problemet mitt med det du skriver om at vi burde vunnet ut fra sjanser og spill, er at dette også (i tillegg til andre punkter som er nevnt) er ett gjentagende problem.

Det var flere kamper i foregående sesong som burde vore vunnet ut i fra sjanser og tildels også spill, men problemet er at sjanser ikke vinner kamper.

Sjansesløsing (også kalt ineffektivitet) er ett symptom som Arsenal har slitt med lenge, noen skylder da på en keeper som er i verdensklasse eller som har spillt sitt livs kamp,men det som kjennetegner ett storlag er bl.a. evnen til å omsette sjanser i mål.

 

Riktignok så lagde Arsenal tre mål i dag så effektiviteten var ikke på ett lavmål, men da sliter vi igjen med forsvaret. Det er godt mulig att ett var en "dommertabbe" og ett var "uheldig", men uansett så går det ikke an å komme forbi at forsvarsspillet i starten på denne sesongen (og avslutningen av forige sesong) har vore under enhver kritikk.

Vi kan analysere enkeltmål og borforklare disse, men forsvaret totalt sett virker dårlig/naivt/lite samspilt/???? (stryk det som ikke passer).

 

Men igjen (og faktisk uten ett eneste snev av ironi) det er bra at noen finne noe positivt i det vi fikk servert.

Akkurat like forbannet som de fleste her og gir det kollektive forsvarsspillet strykkarakter. Les en gang til hvis du var i tvil om det. Men, det blir feil å ikke se de positive sidene til tross for tapet. Vi spiller en god angrepskamp og en elendig forsvarskamp. Derfor er det akkurat like feil å slakte angrepet som å rose forsvaret etter denne kampen. Litt edruelighet må man vise i analysen uansett skuffelsen.

 

Når det gjelder hva som må skje i klubben så er det nå kun en ting som gjelder og det er at denne stripete amerikaneren tar bladet fra munnen og prater til media og fansen. Han er i ferd med å miste støtten på alle fronter nå og vi har fortsatt ingen anelse om hva hans motiver eller ønsker for klubben er. En svakere eier kan jeg ikke husk og han fremstår som en komplett uinteressert og likegyldig figur som ikke ønsker å ta føringen til tross for den krisen som nå er i ferd med å senke seg over Emirates

Link to comment
Share on other sites

 

I 2009 (mener det var det året) så hadde ManU en katastrofestart på sesongen og lå LANGT bak etter 6 spilte kamper. De vant PL den sesongen. Nå tror jeg ikke at Arsenal har kvalitetene som skal til for å vinne PL, men jeg er overbevist om at Arsenal vil bli å finne blandt topp 4 denne sesongen også.

 

Forskjellen er at de har Fergie, mens vi har Wenger. Det er ingenting som tyder på at Wenger er rett mann til å manøvrere denne skuta inn på rett kjøl. Topp fire er lite realistisk slik jeg ser det pr nu. Det eneste som kan gi sørge for en ny sesong med CL-spill er usedvanlig mye hell og lykke på skadefronten. Og basert på de siste 6 sesongene så er det bare glemme det.

 

Jeg synes det allikevel det er godt å se at noen beholder trua.

Link to comment
Share on other sites

Hvis han hadde chippet ballen til seg selv (altså forsøkt å ta den med seg forbi Robinson), og ikke prøvd på en avslutning, hadde det nok blitt blåst.

Straffen er soleklar. Du kan ikke løpe ned, eller som her feie ned en spiller med kroppen, i en mislykket tackling. Uansett om han har ballen eller ikke så er det et overfall og det skal blåses.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat like forbannet som de fleste her og gir det kollektive forsvarsspillet strykkarakter. Les en gang til hvis du var i tvil om det. Men, det blir feil å ikke se de positive sidene til tross for tapet. Vi spiller en god angrepskamp og en elendig forsvarskamp. Derfor er det akkurat like feil å slakte angrepet som å rose forsvaret etter denne kampen. Litt edruelighet må man vise i analysen uansett skuffelsen.

 

Når det gjelder hva som må skje i klubben så er det nå kun en ting som gjelder og det er at denne stripete amerikaneren tar bladet fra munnen og prater til media og fansen. Han er i ferd med å miste støtten på alle fronter nå og vi har fortsatt ingen anelse om hva hans motiver eller ønsker for klubben er. En svakere eier kan jeg ikke husk og han fremstår som en komplett uinteresserte og likegyldig figur som ikke ønsker å ta føringen til tross for den krisen som nå er i ferd med å senke seg over Emirates

Jeg skal være enig i at man skal prøve å ta vare på det positive som finnes, men det er ikke alltid lett å være "så klar" i hodet etter mye motgang. For mye motgang har det vore etter en ganske bra start på fjorårs-sesongen. Når man erindrer en relativt elendig avslutning på 10/11-sesongen og så samtidig opplever at denne "elendigheten" forsetter i 11/12-sesongen, så bør det ikke være vanskelig å forstå frustrasjonen.

I dagens kamp så er det positive tendenser i angrepet, det skal jeg innrømme, men jeg står på at det mangler faktisk ganske mye fremme både i presisjon og også i prestasjon.

 

Når det gjelder den "amerikanske" kommentaren så er det umulig å si seg uenig i det du skriver.

 

En annen ting som irriterer meg (ikke ment som svar på ditt innlegg) er at det desverre finnes noen (svært få) som ikke klarer å finne noe som helst negativt i hvordan Wenger styrer skuta. Wenger har vært og er fremdeles (tross alt) en god manager, men ikke ufeilbarlig dessverre. Og mye av det som kritiseres er ikke tatt ut av luften, men er basert på det jeg vil kalle fakta (rent subjektivt, selvsagt).

 

Det som også frustrerer meg med Wenger er at noen "mindre" klubber som i utgangpunktet har en dårligere spillerstall (på papiret!) klarer å få så mye mer ut av materiellet enn det Wenger klarer (har klart) i Arsenal.

 

(EDIT. Lagt til ett avsnitt)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...