Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes nesten at det er en skam hvordan laget opptrer i andreomgangen. At vi ikke får noe bedre ut av dette laget som har ferdigheter nok til å komme topp 4 er dårlig. Stiller et stort spørsmålstegn ved Wengers egenskaper til å motivere spillerne og det mentale ved hver enkelt spiller.

Link to comment
Share on other sites

Uheldig??? Har ingenting med det å gjøre!

Koscielny hører hjemme i Ligue 2, Djourou hører hjemme i Swiss League osv osv

Spillerne er for dårlige , rett og slett!

På en uke har Arsenal møtt 2 av de 5 sbakeste lagene i PL. Statistikken i øyeblikket er en heldig seier, og et klart tap. DET er urovekkende.

Slik det ser ut nå, kan man jo lure på om Arsenal kommer inn på øvre halvdel i år!

Link to comment
Share on other sites

Uheldig/elendig

 

Vel. Song sitt selvmål kan han ikke gjøre noen ting med. Tredjemålet til Blackburn er offside og siste målet er også et selvmål..

 

Vi har hvertfall fortsatt et midtstopperproblem når Koscielny går fra briljant mot Dortmund til elendig mot dårligere motstand i Blackburn. Midtbanen er grei, men vi mangler fortsatt en Wilshere/Cesc og van Persie alene på topp blir for isolert dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Er på jobb, så ser ikke kampen, men herregud for et sjokk å komme inn på vg live for 4-2 resultatet... Blir likevel en smule løst å gi all skylden på Wenger. Hvis beskrivelsene jeg leser er riktige må spillerne gå like mye i seg selv som Wenger må begynne å reflektere rasjonelt over sin formasjonfilosofi.

Link to comment
Share on other sites

Vel. Song sitt selvmål kan han ikke gjøre noen ting med. Tredjemålet til Blackburn er offside og siste målet er også et selvmål..

 

Vi har hvertfall fortsatt et midtstopperproblem når Koscielny går fra briljant mot Dortmund til elendig mot dårligere motstand i Blackburn. Midtbanen er grei, men vi mangler fortsatt en Wilshere/Cesc og van Persie alene på topp blir for isolert dessverre..

 

Når det foregår over lang tid, er det ikke nødvendigvis uheldig lenger. At i det hele tatt selvmålet til Koscielny kommer er gutter 8 forsvarspill.

Link to comment
Share on other sites

Husker for et år siden, da folk nevnte Djourous fine statistikk i PL med Arsenal. Rart å tenke på at en så elendig spiller, kan ha hatt en sånn rekke.

Og der viser Wenger at han har mistet det. Det er ingen tvil om at byttet Wenger burde gjort var å ta ut igjen Djourou, evt Koscielny, spille med tre bak, og beholdt Song!

Link to comment
Share on other sites

Same old story. Vi sløser med sjanser som noen idioter foran mål. Må vel være PL's minst effektive lag. Og vi er tidenes mest effektive lag bakover i negativ forstand.

 

Det finnes ingen defensiv sturktur. Det er en følelse av at det alltid er ledig rom, alltid kan skape sjanser. Vi åpner oss selv hver eneste gang motstanderen har ballen. Det er en skam. Jeg som trener kunne innarbeidet et bedre defensivt kollektiv.

 

Små enkle ting som:

Offensiv markering.

Ligge i sone

Lagpress

 

Finnes ikke, og har dere ikke sett det, se på resten av kampen. Robinson kan nesten prikke utspillene sine. Hoilett +++ kan bare føre ball så lenge de vil.

 

En skam!

Link to comment
Share on other sites

Er på jobb, så ser ikke kampen, men herregud for et sjokk å komme inn på vg live for 4-2 resultatet... Blir likevel en smule løst å gi all skylden på Wenger. Hvis beskrivelsene jeg leser er riktige må spillerne gå like mye i seg selv som Wenger må begynne å reflektere rasjonelt over sin formasjonfilosofi.

 

Wenger viser igjen at han knapt er en taktiker. Tar ut SONG? Ramsey burde vært sendt i dusjen for lengst siden. Bortsett fra den ene assisten så er det ikke mye han har utrettet. Samme med Arshavin byttet mot walcott.. Ramsey ut for Walcott...

 

Skjønner ingenting, virker som om Wenger er lei og vil ha en fallskjerm. Dette er rett og slett en skandale

Link to comment
Share on other sites

Alt rakner når det kommer inn en stopper på backplass. Men skal vel heller ikke skryte på innsats på gutta.Walcott har jo ikke gjort noen ting. Greier ikke sette inn ett press heller nå.

 

Blir nok desverre en mid table plass i år, om det eigang...

 

Skremmene urovekkende og alt det der dette her...

Link to comment
Share on other sites

Verdens mest uheldige lag. I kid you fucking not.

 

Ja, det bør sies som det er. Med et normalt flaksnivå hadde det ikke stått 4-2 nå. Og Arsenal hadde også hatt minst tre pokaler siden vår forrige: To fra ligacupen og ett fra PL (07/08-sesongen).

 

Før noen angriper meg med mistanke om at jeg er overtroisk, kan jeg si at det er jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Wenger viser igjen at han knapt er en taktiker. Tar ut SONG? Ramsey burde vært sendt i dusjen for lengst siden. Bortsett fra den ene assisten så er det ikke mye han har utrettet. Samme med Arshavin byttet mot walcott.. Ramsey ut for Walcott...

 

Skjønner ingenting, virker som om Wenger er lei og vil ha en fallskjerm. Dette er rett og slett en skandale

 

Hvis man skulle gjort en endring på det defensive så burde det vært Djourou ut og Chamakh inn med Song ned på midtstopperplassen eller høyreback med Koscielny på høyreback eller midtstopperplass (alt etter hvor Song hadde blitt plassert).

Link to comment
Share on other sites

Wenger viser igjen at han knapt er en taktiker. Tar ut SONG? Ramsey burde vært sendt i dusjen for lengst siden. Bortsett fra den ene assisten så er det ikke mye han har utrettet. Samme med Arshavin byttet mot walcott.. Ramsey ut for Walcott...

 

Skjønner ingenting, virker som om Wenger er lei og vil ha en fallskjerm. Dette er rett og slett en skandale

 

Sånn som kampen har utviklet seg så var det riktig å ta ut Song.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...