Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Wenger selger backupen på høyreback, UTEN å kjøpe inn en erstatter. Alt rakner etter at Djourou kommer inn. Hadde vært bedre med Eboue...

 

Hvem her inne ville ikke heller hatt Blackburns stopperpar i dag enn Arsenals?

 

Var ikke uten grunn til at jeg ønsket meg Samba..

Link to comment
Share on other sites

Er på jobb, så ser ikke kampen, men herregud for et sjokk å komme inn på vg live for 4-2 resultatet... Blir likevel en smule løst å gi all skylden på Wenger. Hvis beskrivelsene jeg leser er riktige må spillerne gå like mye i seg selv som Wenger må begynne å reflektere rasjonelt over sin formasjonfilosofi.

..........

 

Javel,det er jo første gangen dette skjer.Hadde du sette bak resultatet så ville du sett de samme tingene vi har sett de siste 6 årene.Massivt mange balltap offensivt,dette kommer av helt enkle pasningseil så grotesk at det får en fotball sjel til å krympe seg. For det er ikke uflaks dette her,det er at man ikke evner å forsvare seg,fordi Wenger har en stil som i alt for stor grad tenker stil og offensivt slik at hele lager lider når de skal forsvare seg.

Link to comment
Share on other sites

..........

 

Javel,det er jo første gangen dette skjer.Hadde du sette bak resultatet så ville du sett de samme tingene vi har sett de siste 6 årene.Massivt mange balltap offensivt,dette kommer av helt enkle pasningseil så grotesk at det får en fotball sjel til å krympe seg. For det er ikke uflaks dette her,det er at man ikke evner å forsvare seg,fordi Wenger har en stil som i alt for stor grad tenker stil og offensivt slik at hele lager lider når de skal forsvare seg.

 

Som sagt ser jeg ikke kampen, og jeg fraskrev heller ikke Wengers ansvar. Arsenal har vel overprestert i forhold til spådommene i alle disse seks årene du nevner, mens det siste året har vært en skikkelig utfordring for oss supportere med mange rare resultater og avgjørelser. Begynner ikke Wenger å innse situasjonen snart er sparken realistisk. Men slik jeg forstår det ut ifra denne kampen er spillerne umotiverte og uheldige, og det er da klart at også spillerne må gå litt i seg selv. Men TO selvmål er uheldig. Helheten er riktignok ikke det.

Pausen over, har ikke mer tid...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...