Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Da var det allerde takk og farvell til topp 4.

 

Klubben er gjennomsyret med feil, elendighet, mangel på guts, mangel på vilje +++

Dette er veldig enkelt å bevise:

 

- Vi er den klubben men felst langvarige skader i PL

- Vi er den klubben som har mistet flest toppspillere i PL

- Vi er den klubben som skyter flest baller i stengene i PL

- Vi er den klubben som har færrest mål fra innbyttere

- Vi er den klubben med dårligst sponsorinntekter av fjorårets topp 4

- Vi er den klubben som solgte for flest milioner i PL

- Vi er den klubben som brukte færrest millioner av fjorårets topp 4

- Vi er den klubben med flest baklengsmål i år

- Vi er den klubben med dyrest Sesongkortbilletter

Link to comment
Share on other sites

Vi klarte fan meg å få panikk allerede ved starten av andre omgang mot Blackburn!!! Det er så pinlig at jeg ikke finner ord for deg.

 

Den eneste løsningen jeg ser nå er alkohol. Jeg får begynne å drikke mange timer før jeg hadde planlagt...

 

Over og ut fra Tapapa

Link to comment
Share on other sites

Konklusjon:

Koscielny er ikke god nok.

Ramsey er langt fra klar til å være fast på midtbanen

Djourou skal ikke brukes, vertfall ikke på høyreback

Szczezny viser at han er svært urutinert

Mertesacker viser at han er ingen goalgetter

Song gjør det bra.

Arshavin viser glimt, men stort sett svak

Sagna er klart beste forsvarsspiller i dag

Santos mye feilplassert, og ikke så mye med fremover.

vPersie skuffer i dag

Gervinho viser gode avslutteregenskaper, men ikke bra overblikk. Hadde han sentret til vPersie på slutten av 1.omgang, hadde ikke Blackburn kommet inn i kampen igjen.

Walcott kan ikke annet enn å løpe

Chamakh kan om han vil, men sliter med lysten. Positiv i dag though

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg sier dette av rent sinne etter en elendig kamp, men akkurat nå føler jeg at Wenger kan ryke og reise. Få inn en som klarer å se hvor uendelig mye bedre Arsenal spiller i 4-4-2 og forstår seg på forsvarsspill. Få inn George Graham. Wenger overtok da forsvaret var fantastisk. La Graham komme tilbake nå når angrepet er fantastisk. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke at et fotballag kan fortsette å gjøre de samme amatørfeilene om og om igjen.

PÅ det defensive blir det aldri bedre under Wenger. Vi må få inn noen som kan gjøre en jobb der.

Vi faller rett og slett sammen i 2 omgangen og Arteta blir den eneste spilleren som kommer positivt ut av det idag.

Offsidefeil og hvorfor en lar Yak stå mutters alene og prikke inn offsidemålet fatter jeg ikke.

Djourou var god og har blitt skremmende svak. Det samme kan en si om Kos idag.

Trodde ting skulle snu seg etter de 2 siste kamper,men det ser ut til at vi forblir et bunnlag fremover også.

Vi scorer 3 fine mål og slipper inn mål som en ikke skulle tro gikk an på dette nivået.

Jeg er faktisk sjokkert over laget idag. Og ja vi blir snytt for et straffe,men dette er en kamp vi skal vinne.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel bare å henge seg på resten av "hylekoret".

Bunnlag tabellmessig. Bunnlag spillemessig. Det er fasiten over Arsenal så langt sesongen 11/12.

 

Undertegnede krever ingen avganger (ennå), men det er kanskje tid for at både administrativ og sportslig ledelse går i seg selv og vurderer sine egne roller. Det er i allefall tid for Wenger & co å vurdere Arsenals spillestil (spillemateriell kan vi ikke gjøre noe med foreløpig). Vi sliter, i år som i for, når motstander legger om spillet etter Arsenaloveretak i starten av en kamp.

 

PS!! jeg SAVNER virkelig Eboue, en god backup på siden og en som jager på resten i motgang. Nå er det bare ......... (har ikke ord)

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

Hehe, fikk meg til å le i en ellers så trist dag!

Link to comment
Share on other sites

 

PS!! jeg SAVNER virkelig Eboue, en god backup på siden og en som jager på resten i motgang. Nå er det bare ......... (har ikke ord)

 

Savner....sukk..Thierry.....Bergkamp....Adams....Campbell....er vel ikke vits å fortsette....

Link to comment
Share on other sites

Skandaleorganisering i forsvar, uflaks og kløning ødelegger kampen. Har tredobbelt så mange sjanser som Blackburn og taper 4-3.. Særdeles ufortjent, men det skjer pga. egne feil.

Men hva med straffe på overtid??

 

Santos sleit desverre veldig i sin første PL-kamp. Ramsey holder ikke 90 min. Kos fra bestemann mot Dortmund til lavnivå i dag. Djourou holder ikke mål. Hvor var Jenkinson? Positivt med Chamahk som virker mer på hugget igjen.

 

Uansett..dette er TUNGT! Er allerede lang vei opp nå..

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

 

Må si meg enig her, Wilshere. Wenger kan desverre ikke gjøre noe med enkeltsituasjoner. Fremover skaper vi masse, og er kun udyktige i avslutningene. Bakover er det shaky til 1000. Som jeg savner en Vermaelen der...

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

 

Er det Wenger sin feil at laget ikke henger på greip defensivt? Ja.

 

Spiller for spiller var ikke denne kampen noen krise. Her var det organisasjon i laget som feilet.

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

 

You gotta be kidding..forsvarsarbeidet har vel Wenger noe med.

Det offensive spillet har vel Wenger noe med....eller er han bare en gallionsfigur?

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

 

Det er Wenger sin feil at dette laget ikke fungerer defensivt. 110% Wenger sin feil. Han har jo sagt selv han ikke prioriterer trening av forsvaret. Et lag som skal kjempe i toppen vinner kamper når de har scoret 3 mål.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enig her, Wilshere. Wenger kan desverre ikke gjøre noe med enkeltsituasjoner. Fremover skaper vi masse, og er kun udyktige i avslutningene. Bakover er det shaky til 1000. Som jeg savner en Vermaelen der...

 

Vermaelen? Det vil ikke hjelpe særlig. Han har vært skyld i mange mål mot. Så lenge forsvaret ikke funker som en enhet, vil dette fortsette, samma hvilke spillere som spiller der.

Link to comment
Share on other sites

- Var det Wenger sin feil at Gervinho ikke sentret ballen til van Persie på den sjansen i slutten av første omgang?

- Var det Wenger sin feil at ikke Yakubus andre scoring ble annullert for offside som det skulle blitt?

- Var det Wenger sin feil at Arsenal, på høyst usannsynlig vis, slapp inn to selvmål i samme kamp?

- Var det Wenger sin feil at Paul Robinson plutselig bestemte seg for å bli verdens beste keeper akkurat mot oss?

- Var det Wenger sin feil at ikke Per Mertesacker eller Chamakh traff mål på sine to gigantsjanser rett før slutt?

Er det wenger sin feil at laget spiller med feil spillestil? Ja

Er det wenger sin feil at han ikke fornyer kontrakter 2 år før de går ut? Ja, og både Flamini, Clichy og NAsri er tapt på grunn av dette.

Er det Wenger sin feil at han selger unna et godt alternativ på høyreback uten å kjøpe en brukende erstatter? Ja

Er det Wenger sin feil at han venter til siste dag med å handle inn spillere, og således lar det gå langt ut i sesongen før de blir kjent med det nye laget? Ja

Er det Wenger sin feil at han ikke innser at Arsenal er en del av en fotballverden, og ikke lever i en egen boble hvor det gjelder egne prisnivå for spillere Arsenal skal kjøpe, og et annet for andre lag? Ja

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...