Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Syns både Song og Arteta har levert en solid omgang idag.

De er gode både med og uten ball. Det trenger vi.

Arteta sitt mål er iskaldt. Song sitt forspill til målet er det

også klasse over.

 

Nå må vi tette igjen bak og.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho med 2 elendige valg nå.

 

Men faen hvor livlig han er

Pasningen mot Arshavin er meget svak, den andre situasjonen vil jeg tro er der han skyter i stedet for å spille pasning til van Persie. Der mener jeg han gjør en grei vurdering tross alt, siden vi flere ganger har vært frustrert over at laget skal sende pasninger helt inn i målet i stedet for å skyte. Hadde det ikke vært for en offrende Scott Dann så ville det vært 3-1 nå. En som har en dårlig dag er Koscielny med flere dårlige valg, men satser på at han spiller seg opp i andreomgang. Santos viser at det er første kamp fra start, spiller på det trygge og ofrer ikke alt fremover. Lovende takter og en fin fremgang fra hjemmekampen mot Swansea.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

Liker starten til Sagna, mye mer med offensivt idag enn hjemme mot Swansea.

 

Han får rom på kanten fordi Gervinho trekker seg inn og skaper rom for Sagna. Walcott holder seg for det meste ute på kanten og da er det ikke rom for Sagna.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ramsey har vært fantastisk hittil i kampen. Har flere gode løp på kant, er veldig rolig med ballen og virker ivrig. Gervinho har også vært god tross noen dårlige valg. Er litt overrasket over at Santos starter, var ganske sikker på at han fikk sin første kamp fra start i Carling Cup. Han har vært litt rusten og litt nervøs, men er sikker på at han kommer til å bli god etter noen kamper i drakta ;)

 

Arsenal ser mye bedre ut angrepsmessig enn de andre kampene så langt, men defensivt er det litt nervøst. Satser på et mye bedre forsvar og et enda bedre angrep i 2. omgang! Go Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i flere år hevdet at Song er vår viktigste spiller, nå spørs det om han ikke er i ferd med å bli vår beste spiller også.

 

Helt siden januar 2009 har Song vært en av våre aller viktigste spillere og som du sier er han nå på vei til å ta steget opp til å bli i en klasse for seg selv. Trolig ligaens beste (hvertfall når han spiller sånn som han har gjort mot Dortmund og Blackburn i dag) hvis ikke en av verdens aller beste defensive midtbanespillere.

 

Har vært en av mine yndlingsspillere siden 2007 og han har ikke akkurat sunket noe særlig i den kategorien siden da :wub:

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til utrolig mange sjanser og skaper utrolig mye farlig, men vi må også huske at dette kun er hans 2 Premier League kamp. Vi må nok gi han litt tid, men han viser takter til å være ordentlig klasse.

 

Ramsey og Arshavin har vært meget gode i dag forøvrig.

 

Han er et konstant uromoment, og det er betryggende å se.. Men pasningene Arshavin og RVP skulle hatt skulle resultert i 2 Assist til Gervinho..

 

Begge spiller sin beste kamp for sesongen.. Ramsey er kun go i den offensive midtbanerollen.. Song har vært enorm, Arteta har vært bra..

 

Alt i alt god omgang..

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til utrolig mange sjanser og skaper utrolig mye farlig, men vi må også huske at dette kun er hans 2 Premier League kamp. Vi må nok gi han litt tid, men han viser takter til å være ordentlig klasse.

 

Ramsey og Arshavin har vært meget gode i dag forøvrig.

 

Han er et konstant uromoment, og det er betryggende å se.. Men pasningene Arshavin og RVP skulle hatt skulle resultert i 2 Assist til Gervinho..

 

Begge spiller sin beste kamp for sesongen.. Ramsey er kun go i den offensive midtbanerollen.. Song har vært enorm, Arteta har vært bra..

 

Alt i alt god omgang..

Link to comment
Share on other sites

Det er Arsenal det, og selvsagt Wenger sin feil. Hans manglende evne på endre stil under kamp kommer til å koste oss dyrt denne sesongen. Vi trenger en formasjonsendring umiddelbart. Dersom Wenger ikke klarer å se dette så må fyren rett og slett sparkes!

 

............

Wenger bare fortsetter og fortsetter på sitt prosjekt,uansett hva som skjer.Dette er Blackburn,et lag som skal slite i år. Vi ligger under. Wenger setter seg selv foran laget,jeg har ikke hittil vært respektløs mot Wenger,men fra nå av vil jeg være det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...