Jump to content

Joel Campbell


Umlaut

Recommended Posts

Bravo.

Han kan gå rett inn i en førsteellever.

Det er vi som stikker av med stortalentene.

Så Wenger som mente vi ikke hadde short med spillere tenkte nok antall og ikke kvalitet.

Dette vil bli kvalitet - allerede i år.

Det er bare å følge med på Arsenal.com. Nyheter kan renne inn.

 

Ikke for å sette noen demper for dine begeistringer, men jeg er nok temmelig sikker på at Joel ikke er ment som noe førstevalg denne sesongen. Vi får kanskje gleden av å se han i Carling Cupen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Så bra da. Jeg tar det dermed som en selvfølge at du hadde hørt om denne karen for 2 mnd. siden.

 

Velkommen er du Joel, og jeg håper du blir en hit, men jeg håper ikke du kommer på bekostning av innkjøp av defensive fibre.

 

Fy faen jeg gruer meg til seriestart.

 

BE

 

 

Da er vi 2 BE,jeg har aldrig gruet meg før,men denne gangen er jeg redd sesongen kan bli en lang pine

Link to comment
Share on other sites

Da er vi 2 BE,jeg har aldrig gruet meg før,men denne gangen er jeg redd sesongen kan bli en lang pine

 

Og vips så var vi tre. Natten, formiddagen og tidlig ettermiddag blir ren pining for min del. Håper dog jeg kan smile av et par andre resultater i de første kampene :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-finalise-signing-of-campbell

 

Offisielt en Arsenal spiller. Gjenstår bare å se om han får arbeidstillatelse eller ikke nå.

Skal vel gå greit det, siden han både har en rekke a-landskamper og er over 18 år?

 

Håper denne signeringen kan bli vår "Chicarito signering", en ganske ukjent unggutt som bøtter inn mål første sesongen! Kanskje litt mye å håpe på, men siden dette tydeligvis blir eneste spiss signeringen må man ha trua

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

CAMPBELL LOSES PERMIT BID

 

Campbell får ikke arbeidstillatelse og må ut på lån, franske og nederlandske klubber viser interesse.. Synd, hadde vært gøy å sett han i Carling Cup

 

EDIT:

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Costa Rican media say PSV Eindhoven and Lille are early options for Campbell. Both would be great moves.

 

Igjen er Lille inne i bildet :P Kanskje de sender Hazard motsatt vei? Lov å drømme..

Link to comment
Share on other sites

GoonerTalk Chris Wheatley

Joel Campbell is off to Lorient on loan. Continues Arsenal's good relationship with the Ligue 1 side

Lorient for Campbell og Sunu. Fine saker etter min mening. Faar de spiller mye kommer de tilbake ett aar eldre og med mer "haar paa kassa".

Link to comment
Share on other sites

Joel er spennende, men kommer han noensinne til å spille for klubben vår? Begynner miste troen på alle de spillerne vi må låne ut etter vi har signert dem.

Det er vanskelig å spille seg inn på laget. Bra er jo det, tyder jo på kvalitet.

Wilshere var lånt ut til Bolton og har klart seg bra.

Vi låner ur mange og det er kanskje uforholdsmessig mange som ikke slår til.

Link to comment
Share on other sites

Det er vanskelig å spille seg inn på laget. Bra er jo det, tyder jo på kvalitet.

Wilshere var lånt ut til Bolton og har klart seg bra.

Vi låner ur mange og det er kanskje uforholdsmessig mange som ikke slår til.

Tenker mer på Pedro, Botelho, Wellington Silva, Carlos Vela ogsåvidere.. Ser ikke det store poenget med å handle inn spillere uten arbeidstillatelse så vi må låne dem ut og håpe at de tar siste stegene i en annen klubb..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Denne spilleren kan bli stor! Minner litt om Henry egentlig, men med Van Persie sin venstrefot. Eller så kan det hende jeg bare overvurderer han noe sinnsykt for har enda ikke klart å se en hel kamp med mannen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...