Jump to content

Joel Campbell


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

hvorfor presenterer gunners.no han egentlig som arsenal spiller, når han tydeligvis ikke har signert?

Syns det er mye rart nytt på forsiden akkurat nå, spesielt mtp at det står at denne gutten ble signert når det for øyeblikket ser mer ut som han går til utd.

Link to comment
Share on other sites

Han har fortsatt ikke signert ennå. Forøvrig ser jeg også at gunners.no har tatt vekk artikkelen der det sto at han hadde signert for oss. Må ikke ta alt med god fisk. Nå har arsenal.com fortsatt ikke har bekreftet overgangen, så det er fortsatt en mulighet at han ikke velger å komme til oss.

Link to comment
Share on other sites

Han har fortsatt ikke signert ennå. Forøvrig ser jeg også at gunners.no har tatt vekk artikkelen der det sto at han hadde signert for oss. Må ikke ta alt med god fisk. Nå har arsenal.com fortsatt ikke har bekreftet overgangen, så det er fortsatt en mulighet at han ikke velger å komme til oss.

I følge Sanderson sin twitter så ble vi utbydd av nettopp Manure, det betyr at han mest sannsynligvis drar dit..

Link to comment
Share on other sites

Det kommer aldri til å bli en "neste Thierry Henry", men absolutt en spennende spiller.

Jeg har forsåvidt et syltynt grunnlag (et Youtube-klipp eller to) til å vurdere Campbells ferdigheter, men det så bra ut.

 

Virker også som denne dealen dryger ut i ren Arsenal-stil. Ingenting avklart enda selv om det nevnes bl.a. medical.

Er vel andre klubber involvert også...hvis ikke denne faren bare sier det for å presse opp prisen da?

 

Og vil gutten få arbeidstillatelse?

 

Kan fint få den neste Henry, da selvsagt i form av påvirkningen på laget, scoringer og assists.

 

Men spøker litt, med denne overgangen. Men det ordner seg nok etterhvert, tenker Wenger har kontroll jeg! :)

Link to comment
Share on other sites

Kan fint få den neste Henry, da selvsagt i form av påvirkningen på laget, scoringer og assists.

 

Men spøker litt, med denne overgangen. Men det ordner seg nok etterhvert, tenker Wenger har kontroll jeg! :)

 

Bra noen tenker det :P Jeg tror han har "lost his marbels" og akkurat nå roter værre enn noe annet :D

Link to comment
Share on other sites

Et av innleggene på Youngguns :

 

The best way to buy players is to let Asenal scout them , drive a hard bargain then step in at the last minute and offer 15% more. It will still be a good deal and Arsenal will never bid up"

Og det er vel på bakgrunn av noe sånt at Wenger og kompani ligger lavt og driver sitt overgangsarbeid mest mulig unna public.

Link to comment
Share on other sites

Og det er vel på bakgrunn av noe sånt at Wenger og kompani ligger lavt og driver sitt overgangsarbeid mest mulig unna public.

Av og til så virker det mer som det er for å skjule overgangene for supporterne sånn at vi skal sitte å håpe til transfer deadline og ikke bli utålmodige

Link to comment
Share on other sites

Gunnerblog rapporterer i dag at Joel Campell er på gli igjen..

 

Kan det være vi får Jagielka, Campell og Mata?? Høres for godt ut til å være sant

 

Høres det for godt ut til å være sant så er det ofte det. Kommer Mata så forsvinner nok Nasri eller Cesc (og neste sommer så vil mest sannsynligvis begge to være borte uansett).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da var endelig Joel Campbell klar for klubben. Greit nok det, tror han blir en meget spennende spiller for oss, men nå er det virkelig på tide å hente inn noen forsvarsspillere. Om Chamberlain og Campbell var signeringene som skulle gjøre oss fans fornøyde, så tror jeg Wenger bør ta en titt rundt om på nettet og se hva vi fans virkelig ønsker! Og ikke minst, hva klubben virkelig trenger!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke meningen å være altfor negativ, og jeg ønsker han selvfølgelig velkommen til klubben. Men nå spretter de grå hårene frem i en skremmende fart på knollen. Dette er uutholdelig. Har Wenger gått fra sans og samling? Han sa i intervju med flere kilder at vårt forsvar trenger forbedring. Så drar vår beste venstre back. Inn kommer to vinger og en spiss. To av disse spillerne er under 20 år. Nå har Wenger virkelig kjørt seg dypt ned i gjørma. Jeg kikker bort på tempelet over gata og ber hva enn slags gudemakt som styrer denne verden, om å denge inn litt defensive fiber og sunn fornuft i skallen til Wenger. Vær så snill?

Link to comment
Share on other sites

Da var endelig Joel Campbell klar for klubben. Greit nok det, tror han blir en meget spennende spiller for oss, men nå er det virkelig på tide å hente inn noen forsvarsspillere. Om Chamberlain og Campbell var signeringene som skulle gjøre oss fans fornøyde, så tror jeg Wenger bør ta en titt rundt om på nettet og se hva vi fans virkelig ønsker! Og ikke minst, hva klubben virkelig trenger!

Bravo.

Han kan gå rett inn i en førsteellever.

Det er vi som stikker av med stortalentene.

Så Wenger som mente vi ikke hadde short med spillere tenkte nok antall og ikke kvalitet.

Dette vil bli kvalitet - allerede i år.

Det er bare å følge med på Arsenal.com. Nyheter kan renne inn.

Link to comment
Share on other sites

Bravo.

Han kan gå rett inn i en førsteellever.

Det er vi som stikker av med stortalentene.

Så Wenger som mente vi ikke hadde short med spillere tenkte nok antall og ikke kvalitet.

Dette vil bli kvalitet - allerede i år.

 

Så bra da. Jeg tar det dermed som en selvfølge at du hadde hørt om denne karen for 2 mnd. siden.

 

Velkommen er du Joel, og jeg håper du blir en hit, men jeg håper ikke du kommer på bekostning av innkjøp av defensive fibre.

 

Fy faen jeg gruer meg til seriestart.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Så bra da. Jeg tar det dermed som en selvfølge at du hadde hørt om denne karen for 2 mnd. siden.

 

Velkommen er du Joel, og jeg håper du blir en hit, men jeg håper ikke du kommer på bekostning av innkjøp av defensive fibre.

 

Fy faen jeg gruer meg til seriestart.

 

BE

Det skal nok gå bra skal du se.

Jeg gleder meg vanvittig. Problemet mitt er om jeg rekker hjem til kampen mot Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...