Jump to content

Joel Campbell


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Hvilken idiot sier dette? Han er på lån.

 

Er vel thor eggen og makkeren :P

 

edit: og da ble campell bytta ut. Så ut som en spiller med fart for meg, som spillte høyre kant. OX,Walcott,Gnabry rollen. Satt han på spiss hadde sikkert fungert som backup

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kan spille ving og spiss, er råsterk, rask og med et kjempeskudd, fortsatt litt "rå", men herregud, står det mellom Sanogo og JC velger jeg sistnevnte hver gang.(Jfr. Wengers tidligere uttalelse om at en spiller ikke har store muligheter til å utvikle teknikken sin etter fylte 16 undres jeg veldig på hvorfor han hentet klønete Sanogo selv om hans innhopp snudde FA-cupfinalen)

 

Campbell fortjener en plass i Arsenaltroppen til neste år, så får vi se da, om han er like ustabil som jeg har hørt :) (Heldigvis en stund igjen av VM)

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9349719/world-cup-costa-rica-forward-joel-campbell-will-return-to-arsenal

 

Han bekrefter selv at han returnerer til oss etter VM. Han blir vel neppe med på pre-season mtp. hans deltakelse i VM, men vi får kanskje se han i Emirates Cup. Gleder meg til fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...