Jump to content

Joel Campbell


Umlaut

Recommended Posts

 

@PetterVeland28m

 

Joel Campbell får sitt femte gule for sesongen. Klar filming. Ute mot Granada. Klar mot Sevilla.

 

 

 

Ikke så mye man hører om denne spilleren. Noen som har fulgt med i senere tid?

 

Husker ikke om det var Petter Veland eller noen andre jeg følger på twitter som sa at han virker som en spennende spiller, en som gjør mer en statistikken viser.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Et mål og to assist nå sist som dere kan lese på arsenal.com.

 

Synes han virker særs spennende utifra det jeg har sett på youtube, men jeg skjønner hvorfor han er på utlån. Litt for uferdig enda.

 

Sterkt av han å spille mye på et godt Betis ifjor. I år virker han å få tilitt i storklubben (?) Olympiacos. Ikke dumt !

Link to comment
Share on other sites

Veeeeeldig opp og ned Campbell. Virker å slite stort med å holde fokus over lengre perioder og er veldig ustabil i alt fra avslutninger til ballmottak og pasningsspill.

 

På sitt beste virker han som ren skjær klasse. På sitt verste er han.. vel.. elendig. :P Er fortsatt ung og jeg tror han om noen år kan bli meget god. Viktigste er at han får spille mest mulig. Så får vi se om han blir god nok til å spille for Arsenal en gang i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

På 13 kamper i Hellas har han spilt litt over 800 minutter som tilsvarer ca 9 kamper. Olympiacos er ganske suverene i Hellas og har 41-4 i målforskjell. Campbell har scoret 6 mål og står med 8 assist. Han har også prøvd seg litt i CL (1 start + 1 innhopp). Olympiacos kan fortsatt gå videre fra gruppespillet. Costa Rica skal til VM i Brasil, og Campbell vil nok få spilletid. 21-åringen står med 8 landslagsmål på 30 kamper.

 

Imponerende stats. Jeg har ikke sett ham spille så jeg har ingen formening om han kan bli god nok for Arsenal, men han kan da umulig være langt unna en squadplass?

Link to comment
Share on other sites

Blir artig å se om han får en sjanse etterhvert. Er en spillertype jeg syntes vi mangler i laget. En som evner å dra seg forbi en mann eller 3 for så å skyte/spille den riktige ballen.

 

Er dog selvfølgelig stor stor forskjell på Hellas og Frankrike kontra England, men han var tidvis veldig imponerende i Spania også. Potensialet er der hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Blir meget spennende å se han videre. Er for øyeblikket meget god for Olympiacos. Hadde vært en meget god spiller å ha i Arsenal slik han spiller for tida, men er selvfølgelig et stort skritt opp fra gresk fotball til Premier League.

 

Håper bare han får en skikkelig sjanse i Arsenal. Er en spillertype som vi har manglet i årevis, men er redd for at han ikke kommer til å få noe særlig med tillit slik som Vela ikke fikk.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

6 mål og 9 målgivende for Olympiakos på 16 kamper (11 fra start). Nå skal det sies at Olympiakos kjører over resten av ligaen som Porto gjør i Portugal, men han viser jo at det bor en del i han.

 

Dog hører jeg en del rykter om at lånet hans til Olympiakos visstnok er et betalt lån med opsjon på kjøp på slutten av sesongen for €8M. Noe som jeg i så fall syntes er litt kjipt da jeg alltid har syntes han har vært en meget spennende spiller. Får håpe ryktene ikke stemmer og at han får en plass i troppen neste sesong. Vi kunne trengt en spiller som han i laget vårt!

Link to comment
Share on other sites

Vil gjerne vite hvilke venstrebeinte høyrekanter/spisser vi har som er veldig raske med evnen til å dra av opp til flere spillere, med et skuddbein som nærmest rivaliserer Podolski/van Persie og som ved siden av det igjen er veldig kreative. Jeg kommer ikke på noen hvertfall..

 

Regner forøvrig du mente Gnabry og Chamberlain, men ingen av de er i nærheten av å være samme spillertyper. Gnabry er en offensiv midtbanespiller som kan spille ute på kant og Chamberlain er jo ifølge Wenger en sentral midtbanespiller, men som Gnabry kan han også spille ute på kant og det er også en del av opplæringen hans for å bli en mer komplett spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

http://www.offthepost.info/blog/2014/02/video-arsenal-youngster-joel-campbell-gunning-for-manchester-united-with-olympiakos/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+offthepost%2FTLAa+%28Off+The+Post%29

 

Campbell er klar for å overraske United i CL i kveld. Han sier også at han er veldig lysten på å spille for Arsenal neste sesong. Personlig tror jeg han begynner å bli klar, men han må kanskje gjøre noe spesielt mot United eller i VM før han blir akseptert som en brukbar 'signering'?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...