Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

arsenal.png VSaston-villa.jpg

 

Barclays Premier League

Emirates Stadium

Søndag 15.05

17:00

TV2premierleague 1/2/3

 

 

 

 

 

 

 

 

Arsenal tar imot Aston Villa hjemme på Emirates neste helg. Denne kampen har med tapet mot Stoke, null å si , annet en 3. plass som gir direkte kvalifisering til Chmapions league. Det er 5 poeng ned til City, som også har en kamp mindre spilt. Dette gjør at om City vinner over Tottenham på tirsdag, så er avstanden bare 2 poeng.

 

Innbyrdes statestikk: Arsenal vant 4-2 på villa park sist, men har slitt mot Aston villa på hjemmebane, bortsett i fra 3-0 seieren i fjor, må vi faktisk tilbake til 05/06 sesongen, for å finne sist seier på hjemmebane mot Birmingham laget.

 

Aston villa har kun tatt 5 poeng på de 5 siste bortematchene , mens Arsenal har tatt 12 poeng på sine 5 siste hjemmekamper. Overall har Villa tatt 9 og arsenal 8 poeng på de siste 5

 

Formtabell:

Arsenal: UVVTVT

Aston Villa: UVVUTU

 

Toppscorere:

 

Arsenal

Navn: Robin Van Persie

 

Arsenal-To-Charge-Robin-Van-Persie-After-Injury-150x150.jpg

 

Mål: 16

Snitt: 0,70

Kamper:23

 

Aston villa

Navn: Darren Bent

 

Darren-Bent-VILLA-590x382-150x150.jpg

 

Mål: 15

Snitt: 0,44

Kamper: 34

 

 

Arsenal:

Vi Arsenalsupportere har virkelig fått kjenne smerte denne sesongen. Vårt kjære Arsenal fikk oss raskt ned på jorda igjen etter seieren mot United. Tapet mot Stoke kom på verst tenkelig vis, å visket vekk alt av den lille håpet vi hadde om ligatittel.

 

Ingen nye skader er bekrftet fra Stoke kampen, og håpet om en retur for Vermalen bli stadig større. Nasri, Fabregas og Clichy, kan også bli klare til denne matchen. Mer info om dette kommer fredag.

 

 

Aston Villa:

Villa har hatt en noe bedre periode, men også de har hatt en svak sesong. Etter 35 runder hadde de 41 poeng, noe som er klubbens laveste poengfangst siden 05/06. Eneste skaden Villa har å melde om er Makoun.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Denne sesongen er ikke over. Vi trenger ennå 4-5 poeng for å være sikret direkte adgang til Champions League. La oss håpe på 3 av dem her. Det bør være mulig hvis Wenger finner 11 spillere som er intelligente nok til å forstå det og som har mental styrke til å håndtere imformasjonen.

 

Home Win.

Link to comment
Share on other sites

1304968222291762.jpg

 

Har hatt lange våte drømmer om en 4-4-2 med Walcott og van Persie på topp, men i mangel av gode alternativer på kantene går jeg får Walcott/Arshavin med van Persie og Chamakh/Bendtner på topp.

 

Selvfølgelig blir ikke dette laget som møter opp neste søndag. Regner med det blir det samme laget som startet mot Stoke med unntak av Gibbs/Djourou muligens.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 9 2011, 09:12 PM) 223901[/snapback]

1304968222291762.jpg

 

Har hatt lange våte drømmer om en 4-4-2 med Walcott og van Persie på topp, men i mangel av gode alternativer på kantene går jeg får Walcott/Arshavin med van Persie og Chamakh/Bendtner på topp.

 

Selvfølgelig blir ikke dette laget som møter opp neste søndag. Regner med det blir det samme laget som startet mot Stoke med unntak av Gibbs/Djourou muligens.

Når sesongen har utartet seg som den har så ser jeg ingen grunn til at Wenger ikke kan eksprimentere med den lagoppstillingen der. 4-4-2 med RvP i Bergkamprollen. Med en så god tilrettelegger bak seg, kan kanskje Chamakh blomstre igjen etter en svak periode.

 

Jeg sitter for øyeblikket å ser på Rocky III og den vinnermentaliteten Rocky og Mr. T viser i hver sin kamp vil jeg se mot Villa. Forhåpentligvis vil denne viljen komme inn i laget med Vermaelens inntreden. Med en slik vilje og moral ville vi tatt minst to trofeer denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Årets siste hjemmekamp. Målene for sesongen er dessverre utenfor rekkevidde, men vi får håpe alle gutta har lyst til å gi hjemmesupporterne en verdig avslutningen på en sesong som dessverre gikk fra å være mulig super til å bli ganske skuffende med tanke på hvordan det en stund så ut.

 

La oss for all del også håpe at de som er på Emirates som supportere i denne kampen gir laget velfortjent støtte i denne kampen. Frykter at enkelte vil bruke kampen på å formidle sin skuffelse til spillerne i form av piping og hets av enkelte på eget lag.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Maestro i det siste. Etter kampen skal spillerne gjennomføre "lap of shame" etter nok en trofeløs sesong, og jeg lurer på hvordan oppførselen til Arsenal-fansen kommer til å være hvis vi for eks skulle ryke på et tap igjen.

 

Om de går på et nytt tap, tror jeg stadion er tom lenge før kampslutt for å si det sånn :P

Link to comment
Share on other sites

Bare seier er godt nok i denne kampen for at Arsenal skal være sikra å ta 3 plassen.

 

Siden City slo Tottenham så ligger de nå bare 2 fattie poeng bra Arsenal.

 

Så Wenger nå må du bare sattse og få spilleren til å våke for nå er bare 3 poeng godt nok.

 

Vis vi ikke skal ha tidenes dårligste Arsenal periode etter nyttår, dette fra 2 plass til 4 plass :P

 

Må vel bare si at Wenger og Arsenal har rakna fullstedig i 6 år nå etter nyttår og det er utrolig at Wenger aldri lærer av sine feil.

 

Etter Arsenal flytta inn på Emirates har de aldri klart å vinne noe som helst og alltid vært det topplage som har hatt ligapokalen inne rekkevidde før nyttår.

 

Men et eller annet skjer med Wenger å Arsenal når det nye året kommer, de rakner fullstendig.

 

Uannsett har Villa vært det dårligste lage i ligan vis vi alle egentlig tenkte de ville sloss om 6-7 plass.

 

Villa ha skuffa stort og er utrolig at de har vært så jævla dårlige, når vi ser på de spilleren de har.

 

Burde de værfall ligget på en 7-8 plass og ikke helt nede på 14 plass, er jo en lattelig dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Bare seier er godt nok i denne kampen for at Arsenal skal være sikra å ta 3 plassen.

 

Siden City slo Tottenham så ligger de nå bare 2 fattie poeng bra Arsenal.

 

Så Wenger nå må du bare sattse og få spilleren til å våke for nå er bare 3 poeng godt nok.

 

Vis vi ikke skal ha tidenes dårligste Arsenal periode etter nyttår, dette fra 2 plass til 4 plass :P

 

Må vel bare si at Wenger og Arsenal har rakna fullstedig i 6 år nå etter nyttår og det er utrolig at Wenger aldri lærer av sine feil.

 

Etter Arsenal flytta inn på Emirates har de aldri klart å vinne noe som helst og alltid vært det topplage som har hatt ligapokalen inne rekkevidde før nyttår.

 

Men et eller annet skjer med Wenger å Arsenal når det nye året kommer, de rakner fullstendig.

 

Uannsett har Villa vært det dårligste lage i ligan vis vi alle egentlig tenkte de ville sloss om 6-7 plass.

 

Villa ha skuffa stort og er utrolig at de har vært så jævla dårlige, når vi ser på de spilleren de har.

 

Burde de værfall ligget på en 7-8 plass og ikke helt nede på 14 plass, er jo en lattelig dårlige.

 

Det er slikt som gjør at vi taper, vi sier at dem er så elendige at vi knuser dem 5-0, men nei, vi taper eller spiller uavgjort i denne kampen...

Uansett hvor dårlige du mener dem er, så skal man aldri undervurdere motstanderen. Ser jo på hvor mange smeller vi har gått på i det siste..

Link to comment
Share on other sites

Nå må Wenger se til å få disse forbanna ungene til å yte iallefall 2 kamper til.CL direkte kval er ikke sikret. De må faktisk yte litt de siste 2 kampene for å få dette til. Så er det bare å begynne å rydde i stallen. For her må folk ut,og det må forsterkes. Om ikke så håper jeg Wenger ryker ut allerede til sommeren. Skiftet må komme før eller senere uansett,denne ørkenvandringen må ta slutt nå.

 

Årets siste hjemmekamp. Målene for sesongen er dessverre utenfor rekkevidde, men vi får håpe alle gutta har lyst til å gi hjemmesupporterne en verdig avslutningen på en sesong som dessverre gikk fra å være mulig super til å bli ganske skuffende med tanke på hvordan det en stund så ut.

 

La oss for all del også håpe at de som er på Emirates som supportere i denne kampen gir laget velfortjent støtte i denne kampen. Frykter at enkelte vil bruke kampen på å formidle sin skuffelse til spillerne i form av piping og hets av enkelte på eget lag.

 

.......

Mange av spillerne fortjener ikke annet en piping og hets. De kan dra seg til hel.. vekk fra klubben om de ikke er villige til å blø mere for drakta. De er overbetalte sutre unger som Wenger må gjøre til menn nå,eller få de vekk.

Link to comment
Share on other sites

Du forvekslar ørkenvandring med ein tur på stranda i solnedgangen. Vil du vite kva ørkenvandring er, må du nesten snakke med Spurs-folka. 51 years and counting :blink: ......

 

Amen

Vi er absolutt ikke på noen ørkenvandring.

Tror det bare er små justeringer som mangler nå, så er vi DER igjen.

Link to comment
Share on other sites

Er første gang jeg har følt meg ukomfertabel foran en Arsenal kamp, er neimen ikke sikker på om jeg har lyst til å se den heller :D men jeg håper virkelig at spillerene har innsett at dette er alvor, serien er ikke over og det må jobbes 250% så de to siste kampene blir vunnet og vi holder 3.pl i ligaen.

 

 

tipper 2-0 til Arsenal (må være optimist :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg forventer er at vi avslutter sesongen med stil. Spillerne bør gi 100% uansett om de har mistet gullet, noe jeg tror de gjør også, bruker å gi alt når det ikke teller som oftest. Tror vi tar Villa, 3 - 0! van Persie 2 og Theo blir målscorere. Håper på dette laget, forutsatt at Cesc, Nasri osv ikke blir klar;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Aaron Ramsey-Theo Walcott

Jack Wilshere-Alex Song

 

Kieran Gibbs-Thomas Vermaelen-Laurent Koscielny-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 02:16 PM) 224120[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/v...ews+(News+Feed)

 

Vermaelen starter :P

 

Lurer på om det blir ved siden av Djourou eller Squillaci. Selv om jeg mener Djourou - Vermaelen burde være stopperparet vårt så håper jeg Squillaci begynner mtp. hvordan Djourou har prestert i det siste.

Blir godt å få han tilbake i spill igjen

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 02:16 PM) 224120[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/v...ews+(News+Feed)

 

Vermaelen starter :P

 

Lurer på om det blir ved siden av Djourou eller Squillaci. Selv om jeg mener Djourou - Vermaelen burde være stopperparet vårt så håper jeg Squillaci begynner mtp. hvordan Djourou har prestert i det siste.

 

Ikke squillaci, han er gjennomført dårlig, Djourou ar i alle fall kvalitetene inne.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 02:16 PM) 224120[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/v...ews+(News+Feed)

 

Vermaelen starter :P

 

Lurer på om det blir ved siden av Djourou eller Squillaci. Selv om jeg mener Djourou - Vermaelen burde være stopperparet vårt så håper jeg Squillaci begynner mtp. hvordan Djourou har prestert i det siste.

Ikke squillaci, han er gjennomført dårlig, Djourou ar i alle fall kvalitetene inne.

 

Squillaci er grei han. Såfremt han ikke spiller sammen med Koscielny that is..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...