Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 04:12 PM) 224128[/snapback]

Squillaci er grei han. Såfremt han ikke spiller sammen med Koscielny that is..

 

Det tenkte jeg ikke på, har vel spilt mest sammen men Kos han, håper det blir bedre med Vermaelen i alle fall :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Føler meg ganske sikker på at fremtidens stopper-par heter Vermaelen-Koscielny, her snakker vi om vanvittige ferdigheter og krigersk innstilling, så gjenstår det å se om disse to gutta etterhvert klarer å oppnå den rutine og stabilitet som Ferdinand-Vidic har oppnådd, noe som alene avgjorde seriemesterskapet denne sesongen.

Jeg ønsker meg en serieavslutning "on a high", det betyr seier i morgen, faktisk er det jævlig viktig, ikke bare med tanke på plassering i pl men også med tanke på inngangen til neste sesong, en sesong som etter min mening stinker gull, kanskje ikke et veldig overraskende tips for mange, men da selvfølgelig basert på fotball-kunnskaper. :)

Djorou kommer sannsynligvis til å utvikle seg masse fremover, Squillaci derimot har vel ikke veldig mye å gå på lenger med tanke på utvikling, her håper jeg på nytt blod inn i løpet av sommeren.

Ellers er vel mitt ønske for sommeren at vi beholder Nasri og Fabregas, da ser fremtiden så lys ut at man føler et sterkt behov for å ha på seg sol-briller. :P

Link to comment
Share on other sites

Ellers er vel mitt ønske for sommeren at vi beholder Nasri og Fabregas, da ser fremtiden så lys ut at man føler et sterkt behov for å ha på seg sol-briller. :)

Venter med å ta på solbrillene til det faktisk blir sol. Vi vet jo alle at værmeldinger ikke bestandig er til å stole på

Link to comment
Share on other sites

Venter med å ta på solbrillene til det faktisk blir sol. Vi vet jo alle at værmeldinger ikke bestandig er til å stole på

 

 

Skjønner skepsisen, sikkert ingenting å si på den, uansett må jeg gjøre oppmerksom på at "the faith" kan absolutt ingen ta fra meg. :)

Min fotball-kunnskap, basert på 40 års erfaring, tilsvarer at det etterhvert blir herlig å si; "hva sa jeg" :P

Link to comment
Share on other sites

Skjønner skepsisen, sikkert ingenting å si på den, uansett må jeg gjøre oppmerksom på at "the faith" kan absolutt ingen ta fra meg. :P

Min fotball-kunnskap, basert på 40 års erfaring, tilsvarer at det etterhvert blir herlig å si; "hva sa jeg" :P

 

40 års erfaring, ekstremt imponerende!

Regelrett stolt å kunne ha brukere som deg på forumet og kunne debattere med folk som har holdt med Arsenal så lenge :)

Håper du virkelig fortsetter å holde deg aktiv på forumet

Link to comment
Share on other sites

I dag står det om ære... Thrashed at Stoke like naïve little kids with no professional playing experience. You know, "the rugby team" who cannot play football, who we play off the park, or claim that we can. .. viktig å avslutte med stil og god samvittighet. Med kun 2 seiere på dei 11 siste kampane i alle turneringer, har Arsenal litt å bevise.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg lurer på er dersom vi taper i dag, la oss si 0-3 og City tar 3.plassen, vil dette gi Wenger mer lyst eller motivasjon til å rydde opp stallen en gang for alle? Hvis det skulle være tilfelle håper jeg det skjer. Vi kvalifiserer oss uansett i CL og vi slipper å se spillere som ikke er verdt Arsenal-trøya!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg lurer på er dersom vi taper i dag, la oss si 0-3 og City tar 3.plassen, vil dette gi Wenger mer lyst eller motivasjon til å rydde opp stallen en gang for alle? Hvis det skulle være tilfelle håper jeg det skjer. Vi kvalifiserer oss uansett i CL og vi slipper å se spillere som ikke er verdt Arsenal-trøya!

Godt gjort å ønske laget sitt tape. Har du husket å ta medisinene i dag?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skjønner skepsisen, sikkert ingenting å si på den, uansett må jeg gjøre oppmerksom på at "the faith" kan absolutt ingen ta fra meg. :)

Min fotball-kunnskap, basert på 40 års erfaring, tilsvarer at det etterhvert blir herlig å si; "hva sa jeg" :P

Det har du sagt i to sesonger på rad. Jeg venter fortsatt på at dine 40 år med erfaring skal klare å spå korrekt. Men ikke ta det ille opp, metrologer med langt lengre erfaring tar feil på daglig basis.

Link to comment
Share on other sites

Lagets beste er jo selvfølgelig at laget vnner?!?!

 

BE

Er forsåvidt en interressant problemstilling Hulken drar fram. Hvis vi drar til i de to siste og Chelsea og United legger inn årene så kan vi jo ende på andre "bare" 4 poeng bak. Det kan jo da tenkes at man atter en gang ser seg blind på tall framfor å ta tak i realiteten

Link to comment
Share on other sites

Er forsåvidt en interressant problemstilling Hulken drar fram. Hvis vi drar til i de to siste og Chelsea og United legger inn årene så kan vi jo ende på andre "bare" 4 poeng bak. Det kan jo da tenkes at man atter en gang ser seg blind på tall framfor å ta tak i realiteten

Eller så kan man se at bare 4 poeng bak ikke er så fantastisk ræva som mange skal ha det til.

Husk at vi startet med ett handicap (les: almunia i mål), og alt i alt har vi hatt en god sesong.

 

Jeg gremmes over tanken på at det sitter goonere og håper på dårlig resultat for å kunne belyse sine argumenter på ett diskusjonsforum.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva dere ønsker dere fra kampen i dag, men jeg ønsker maaange mål og et gledelig gjensyn med Vermaelen i dag.

 

1305463799462840.jpg

 

Forholdsvis realistisk lag i dag mtp. at jeg ikke har satt opp laget i en 4-4-2 rett og slett fordi sjansene for at Wenger faktisk går tilbake til den gamle formasjonen er mikroskopisk.

 

Van Persie i Cesc-rollen med Bendtner/Chamakh som midtspiss. Førstevalget ville vært Walcott som TheLegend satt opp litt ovenfor, men Wenger virker ikke å være i den oppfatning av at Walcott er klar helt enda for en slik rolle.

 

Ramsey kan forøvrig gjerne starte fremfor Wilshere også hvis Wenger føler at han må spares, men utifra formasjonen og spillerne ville dette vært laget jeg hadde satt opp hvis jeg kunne valgt i dag såfremt Nasri er utilgjengelig (som jeg regner med han er).

Link to comment
Share on other sites

Eller så kan man se at bare 4 poeng bak ikke er så fantastisk ræva som mange skal ha det til.

Husk at vi startet med ett handicap (les: almunia i mål), og alt i alt har vi hatt en god sesong.

 

Jeg gremmes over tanken på at det sitter goonere og håper på dårlig resultat for å kunne belyse sine argumenter på ett diskusjonsforum.

 

BE

Du misforstår meg, jeg håper selvfølgelig ikke at laget mitt skal tape men når vi først har tapt alt sammen i år og nærmer oss sesongens slutt kan en 4. plass være med på å styrke laget til neste år!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal twitter:

 

Team to play Aston Villa: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Squillaci, Gibbs, Song, Wilshere, Walcott, Ramsey, Arshavin, Van Persie

 

SUBS: Lehmann, Denilson, Eboue, Chamakh, Bendtner, Henderson, Miquel

 

Synd ikke verken Cesc eller Nasri spiller. Tipper på en tam 1-1 kamp. Har vi sett Cesc for siste gang?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...