Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Siden LCfinalen har livet som Arsenalsupporter vært en sammenhengende nedtur. Ikke ett eneste lyspunkt (ironisk nok bortsett fra seieren mot Manu)!!

 

Har sett så utrolig mange begrensninger i dette laget nå, og det som er ganske utrolig når det er Arsenal det er snakk om, er at det som mangler mest, i tillegg til klisjeen "muskler", er:

Fart

Teknikk

Fotballhoder

 

 

Såså - nå må vi ikke ta helt av og svartmale ALT selv om vi har kollapset totalt de siste månedene. At teknikk står på lista di henger vel ikke på greip?

Link to comment
Share on other sites

Arsenallaget er latterlig dårlige i dag, og dommeren er like dårlig...

 

Hva i H***** skjer??? Her trengs det inn en psykolog virker det som.

 

To latterlig enkle gjennomspill til Bent og 2 mål i mot. Dommeren fratar oss et straffespark og en stor mulighet da han gir Dunne frispark for at han snubler i RvPs bein. I tillegg skulle RvP hatt frispark på utsiden av 16 i stad. Latterlig, sesongavslutningen har jo vært et stort sirkus.

 

Troa og viljen til å vinne er jo helt borte, i tillegg har vi både stolpene og dommerne i mot oss så å si hver J**** kamp. Blir rett og slett forbanna!

 

Forventer en helt annen innstilling fra spillerne våre i 2. omgangen og enten Chamakh eller Bendtner inn og omstilling til to spisser.

Link to comment
Share on other sites

Såså - nå må vi ikke ta helt av og svartmale ALT selv om vi har kollapset totalt de siste månedene. At teknikk står på lista di henger vel ikke på greip?

Svartmale?? Herregud, vi er jo på strøk nummer to takket være årets kollaps

Link to comment
Share on other sites

:blink:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:36 PM) 224310[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Wenger har VIRKELIG en jobb foran seg i sommer. Og magefølelsen min sier at han ikke er den mannen som kommer til å gjøre det som er nødvendig..

Har mine tvil jeg også. Etter tapet i ligacup-finalen, så har ikke Arsenal vært til å kjenne igjen. Her snakker vi om et korthus som virkelig har rast sammen. Det er altfor mye som ikke henger på greip. Forsvaret sliter seriøst, midtbanen følger fint etter. Ellers er det snodig at vi har spisser som ikke vet å få ballen i mål.

 

Har tidligere uttrykt tvil ovenfor Wenger om han er den rette til å lede Arsenal videre. Har litt problemer med å se hvordan han skal klare dette.

 

Vi har kun én spiss som vet hvor ballen skal. Vi har potensielt en annen spiss som også gjør det, men han blir bortkastet på høyrevingen vår.

 

Ellers fortjener de fleste av spillerene våre å bli buet ut i dag, men av alle folk som er involvert i klubben mener jeg at Wenger virkelig fortjener å få høre det. Han klarer jo tydeligvis ikke å motivere spillerene sine i det hele tatt! Ei heller virker han å ha noen slags taktisk analyse i hodet sitt fordi spillestilen og formasjonen er lik uansett om vi spiller mot Huddersfield Town eller Manchester United!

Link to comment
Share on other sites

Well, this sums it all up. Tåpelige forsvarsfeil, marginene mot oss og uheldige/udyktige foran mål. Innsatsen til gutta vitner ikke akkurat om at det er siste hjemmekamp for sesongen. Stor kontrast fra Blackpools siste hjemmekamp. Fryktelig forbanna akkurat nå, men på ingen måte overasket!

Link to comment
Share on other sites

Ja Wenger sa etter Stok kampen at dette ville få konsekvenser og at en så dårlig innstatts ikke blir gotatt.

 

Wenger du kommer til å gjennta deg selv etter denne kampen, havner vi nå på 4 plass og må ut i viktige kvalikker til CL.

 

Siden nå City har allt i egen hender med en kamp mindre spilt og 2 poeng bak.

 

Siden Uefa har gjort om på regla kan 2 lag som er like sterke på papiret møte værdandre i en kvalikk og alt kan skje.

 

Var jo gjevne kamper mot Celtic i fjor, samme kan skje i gjen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Svartmale?? Herregud, vi er jo på strøk nummer to takket være årets kollaps

 

Jeg synes ikke det er rettferdig å se totalt bort fra første halvdel av sesongen når man skal bedømme laget. Kollapsen beviser for all verden at laget har mangler, men sesongen fram til jul viste jo også at det bor masse i laget.

 

Det store spørsmålet er hva de årlige kollapsene skyldes. Jeg er solid plassert i 'mangel på ledere'-leieren i det spørsmålet. Det trengs spiller som tar tak når det butter. Det har vi rett og slett ikke per i dag (med et mulig unntak for Vermaelen - han har jo ikke spilt i år så det er vanskelig å vite sikkert hva han bringer på bordet)

Link to comment
Share on other sites

Huff..

 

Totalt kollaps i starten av kampen med firer'n vår som ikke evner å markere eller sette offsidelinje.

Squillaci og Sagna opphever offside på de to målene..

 

Og hvorfor vanne banen så jævlig når spillerne ikke klarer å holde seg på beina??

 

Blir litt bedre spill og innsats utover omgangen og Ramsey blir snytt for en klar straffe, men alt i alt skaper vi for lite sjanser. Arshavin får til ingenting og Walcott helt borte..

Selvsagt uheldig igjen med stolpeskudd nr. tjue-ett-eller-annet denne sesongen. Ingen marginer på vår side. Foruten Verminator som gir jernet er det slappt og vi virker sårbar defensivt som vanlig.

 

Dommer'n er en raring.

 

Forventer helt annen tenning i 2. omgang!

Link to comment
Share on other sites

Med Liverpool og City på sepnding-spree i sommer skal det veldig godt gjøres at vi kaprer CL plass neste år, dersom det ikke skjer noe drastisk i klubben vår.

Tottenham kommer nok ikke til å ligge på latsida heller

Link to comment
Share on other sites

Dette tror du neppe på selv :blink:

 

Nei, det gjør jeg ikke. Hva jeg tenker og mener om dette laget og sjefen deres gir ingen mulighet for annet enn håp. Kanskje jeg deler tankene med dere en av dagene - vi får se om jeg tar meg tid. Håpet har jeg imidlertid alltid.

Link to comment
Share on other sites

Med Liverpool og City på sepnding-spree i sommer skal det veldig godt gjøres at vi kaprer CL plass neste år, dersom det ikke skjer noe drastisk i klubben vår.

 

Vi har faktisk råd til å bruke penger selv og vi kan faktisk få tak på meget gode spillere vi også. Det er vel kun et par ting som står i veien: Wenger og Kroenke/styret.

 

Ellers skal det sies at jeg øynet et håp om andreplassen etter Chelsea ikke fikk 3 poeng. Virker som om Arsenal spillerene også fikk med seg dette og bestemte seg for nok en gang å ha en sjanse til å "imponere" og dermed kollapse totalt som de alltid gjør med en gang det er et lite hakk med press på de ørsmå skuldrene deres.

 

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å dekke hullet jeg akkurat lagde i veggen?

Link to comment
Share on other sites

Såså - nå må vi ikke ta helt av og svartmale ALT selv om vi har kollapset totalt de siste månedene. At teknikk står på lista di henger vel ikke på greip?

Kun èn spiller på Arsenal har teknikk til å gå forbi spillere. Nasri. Og da mener jeg det er på sin plass å kritisere det tekniske. I tillegg: Ja, Fabregas og et par andre, kan slå veldig gode pasninger, men variasjonen er så liten og det er så forutsigbart..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke det er rettferdig å se totalt bort fra første halvdel av sesongen når man skal bedømme laget. Kollapsen beviser for all verden at laget har mangler, men sesongen fram til jul viste jo også at det bor masse i laget.

 

Det store spørsmålet er hva de årlige kollapsene skyldes. Jeg er solid plassert i 'mangel på ledere'-leieren i det spørsmålet. Det trengs spiller som tar tak når det butter. Det har vi rett og slett ikke per i dag (med et mulig unntak for Vermaelen - han har jo ikke spilt i år så det er vanskelig å vite sikkert hva han bringer på bordet)

 

Da hadde vi en man med navne Chamakh og en go Nasri som båtta inn mål, etter han ble utbrent ved juletider eller hva som egentlig skjedde med de gutta?? slutta også Arsenal å vinne de kampene vi trengte for å vinne PL. Nasri har vært helt ute av form og Cesc har heller ikke vært den som han var året føre med ca 15 ligamål. Ja vi fikk en Van Persie som bøtta inn mål, men når resten av laget ikke er på det nivået som Van Persie sier det seg selv at det går dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...