Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal: Szczesny, Sagna, Squillaci, Vermaelen, Gibbs, Song, Wilshere, Walcott, Ramsey, Arshavin, Van Persie

 

Lehmann, Denilson, Eboue, Chamakh, Bendtner, Henderson, Miquel

 

Same as usual!

Velkommen tilbake Vermaelen B):D:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Eller så kan man se at bare 4 poeng bak ikke er så fantastisk ræva som mange skal ha det til.

Husk at vi startet med ett handicap (les: almunia i mål), og alt i alt har vi hatt en god sesong.

 

Jeg gremmes over tanken på at det sitter goonere og håper på dårlig resultat for å kunne belyse sine argumenter på ett diskusjonsforum.

 

BE

Det er jo akkurat det som er faren. At man atter en gang skal klappe seg selv på skuldra i stedet for å sparke seg i ræva B)

 

Chelsea snublet mot Newcastle så nå er døra på gløtt for andreplass

Link to comment
Share on other sites

Det er jo akkurat det som er faren. At man atter en gang skal klappe seg selv på skuldra i stedet for å sparke seg i ræva B)

 

 

Jeg tror sjansen for at klubben (dvs. trenere og ledere) klapper seg på skuldra etter denne sesongen er neglisjerbar.

 

Det som derimot virker å være problemet er at for mange av spillerne er troende til å gjøre akkurat dét. Det virker å være for mange spillere i Arsenal som er tilfredse med å tjene gode penger og ikke gir alt for å vinne noe (flere vil kjenne igjen argumentasjonen til arseblogger her - jeg er altså helt enig med ham!)

 

Mao. vil en fjerdeplass ikke gi noe som helst til klubben annet enn ulempen med å spille kvalifisering for CL til høsten, IMHO. Jeg er overbevist om at trenere og ledere i klubben vil jobbe knallhardt i sommer for å gjøre klubben enda bedre neste sesong! (Men om de vil lykkes er selvsagt et åpent spørsmål...)

Link to comment
Share on other sites

Forsvarspill på G16 nivå......

 

Angrer så vanvittig på at jeg har forsvart Squillaci tidligere. Fyren må være et av de dårligste kjøpene i Premier League bortsett fra Joe Cole..

 

Ellers ser det ut som om Song har fått en "free role" i dag av Wenger og henger rundt som en offensiv midtbane.

Link to comment
Share on other sites

:huh:-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:14 PM) 224282[/snapback]

Angrer så vanvittig på at jeg har forsvart Squillaci tidligere. Fyren må være et av de dårligste kjøpene i Premier League bortsett fra Joe Cole..

 

Ellers ser det ut som om Song har fått en "free role" i dag av Wenger og henger rundt som en offensiv midtbane.

 

Ja Sagna er jo enda dårligere forsvar spill på jente nivå B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...