Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:19 PM) 224294[/snapback]

Har aldri sett et mer umotivert lag enn hva Arsenal har fremstått som de siste månedene..

 

Helt enig. Det er totalt umulig å forstå hva som er skjedd...

Link to comment
Share on other sites

Her er jo et godt bevis hvorfor vi ikke har vinni noe på 6 år, må være det dårliste laget i PL etter nyttår vært år rakner hele Arsenal. De tar sommer ferie mange mnd før sessongen er ferdig, City seier neste kamp så er Arsenal nede på 4 plass :blink:

Link to comment
Share on other sites

Siden LCfinalen har livet som Arsenalsupporter vært en sammenhengende nedtur. Ikke ett eneste lyspunkt (ironisk nok bortsett fra seieren mot Manu)!!

 

Har sett så utrolig mange begrensninger i dette laget nå, og det som er ganske utrolig når det er Arsenal det er snakk om, er at det som mangler mest, i tillegg til klisjeen "muskler", er:

Fart

Teknikk

Fotballhoder

 

Se på en spiller som Wilshere. Han har absolutt fotballhode, og brukbar teknikk, men han er så treg at de to egenskapene av og til blir nøytralisert.

Samme gjelder, Nasri, Arshavin, Cesc osv. Walcott er rask, men mangler det meste annet...

VPersie er en spiss som ikke kan sammenlignes med noen andre. Det gjelder det positive, men også det negative: ofte har han merkelige bevegelser, rare valg, samt at han av en eller annen grunn, tror han kan ta frispark. Har vel scoret på ett eneste i år, og det gikk via muren...

 

Og nå har jeg ikke snakket om forsvarerne...

Link to comment
Share on other sites

SOLEKLAR straffe..

 

Vi spiller helt jævlig dårlig, men når vi faktisk kommer oss frem så blir vi snytt for en soleklar straffe. Uflaks blandet med dårlige ferdigheter er vel en av grunnene til at vi ikke vinner noe med dette laget.

 

Forøvrig vil jeg trekke frem Song og Squillaci hittil som spiller ENDA dårligere enn resten.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader for et opplegg. Makan til elendige greier skal man lete lenge etter. Noe sier meg at Arsenal ikke blir et av lagene å regne med i toppen når neste sesong sparkes i gang. Her er det j**** mye som ikke stemmer. Gremmes virkelig! :blink:

 

Wenger har VIRKELIG en jobb foran seg i sommer. Og magefølelsen min sier at han ikke er den mannen som kommer til å gjøre det som er nødvendig..

Link to comment
Share on other sites

Det er tull og tøys at "stolpetabellen" er en dårlig unnskyldning for å være dårlig. Kom igjen - en "fair referee"-tabell kombinert med stopletabellen og vi er oppe i 2-2 allerede, kun forutsatt at vi faktisk hadde scoret på straffen.

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:36 PM) 224310[/snapback]

Wenger har VIRKELIG en jobb foran seg i sommer. Og magefølelsen min sier at han ikke er den mannen som kommer til å gjøre det som er nødvendig..

 

Har mine tvil jeg også. Etter tapet i ligacup-finalen, så har ikke Arsenal vært til å kjenne igjen. Her snakker vi om et korthus som virkelig har rast sammen. Det er altfor mye som ikke henger på greip. Forsvaret sliter seriøst, midtbanen følger fint etter. Ellers er det snodig at vi har spisser som ikke vet å få ballen i mål.

 

Har tidligere uttrykt tvil ovenfor Wenger om han er den rette til å lede Arsenal videre. Har litt problemer med å se hvordan han skal klare dette.

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:36 PM) 224310[/snapback]

Wenger har VIRKELIG en jobb foran seg i sommer. Og magefølelsen min sier at han ikke er den mannen som kommer til å gjøre det som er nødvendig..

 

spot on....

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 05:36 PM) 224310[/snapback]

Wenger har VIRKELIG en jobb foran seg i sommer. Og magefølelsen min sier at han ikke er den mannen som kommer til å gjøre det som er nødvendig..

 

Er vel ikke bare Wenger som må ta tak i ting de som eier Arsenal burde nå ta tak i dette Wenger gjør 6 år nå skjer det samme år etter år. Har ikke Wenger selv hjerne til å nå skjønne at noe må gjøres burde de som eier Arsenal ta tak i dette å gjøre det nødvendige å få denne klubben der den burde være. Wenger burde slutta å være freda og ta konsekvenser for det han gjør, er bare i Arsenal en Manager er freda så mye som Wenger er og ingen andre klubber. Har bare vært en stor nedtur etter Arsenal flytta inn på Emirates ikke en pokal har de klart å hente og hvor lenge skal Wenger få drive på? alle ser jo at den spille stilen ikke gir oss noe Pokaler, er det spilleren eller spillestilen som nå ødlegger??

Link to comment
Share on other sites

Det der skulle aldri vært frispark, men allikvel gikk forsøket i stolpen. Vi er så effektive!

 

Håper Song blir byttet ut i pausen og Bendtner/Chamakh kommer inn. Vi trenger en spiss som henger rundt i boksen og kan binde opp forsvarsspillere! Walcott ville jeg gjerne sett i midten, men mtp. at vi ikke har noen ordentlige alternativer på kant må det bli dansken eller marokkaneren.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo rett og slett trist å se på, jeg FORVENTER at vi tar oss sammen til de grader i 2.omgang, for jeg regner i utgangspunkt med seier hjemme mot Villa når det er snakk om å kunne komme på 2.Plass i ligaen. Dette holder bare ikke, nå må gutta ta seg sammen og vinne dette, litt verdighet må de ha.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...