Jump to content

2011.05.15 Aston Villa H


Arsenalboy93

Hvem vinner  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 06:25 PM) 224354[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

"Wilshere can also play on the lefthand side"

 

Wenger en eller annen gang i juli.

 

Altfor treg...

Arsenal må hente en rask spiller MED teknikk!

 

Ravenghost: Hvis du har fulgt med på hva jeg mener om at vi trenger en ordentlig kantspiller så ville du sett at det er akkurat hva jeg mener også. Nasri på den ene kanten fungerer når han er i form, men Arshavin/Walcott fungerer ikke på kantene.

 

Dette er bare hvordan jeg ser for meg at Wenger vil erstatte en evnt. "forsvinnende" Arshavin.

 

Eden Hazard eller Dzsudzsak burde bli hentet i sommer. Helst begge to.

Link to comment
Share on other sites

Der burde nok Petrov vært utvist for han hopper inn og er bare flaks Song ikke blir skada der.

 

Må si denne dommeren har vært veldig dårlig B)

 

Gult kort hadde vært helt greit/litt strengt, kan ikke se for meg at han skal bli utvist for å treffe ballen så reint som overhodet mulig!

Link to comment
Share on other sites

Forresten: Jeg klarer å lukte hva Wenger gjør med midtstopper posisjonen neste sesong.

 

Song blir flyttet ned og blir Vermaelen's partner mens Frimpong/Wilshere/Ramsey tar over Song's posisjon. Dårlig økonomi vet dere.

 

Forøvrig har Song vært langt bedre på stopperplass enn han var på DM i denne kampen.

 

@Christian

 

Petrov hadde allerede gult kort fra før.

Link to comment
Share on other sites

Gult kort hadde vært helt greit/litt strengt, kan ikke se for meg at han skal bli utvist for å treffe ballen så reint som overhodet mulig!

 

Ser vi samme kamp? han har gul fra før vis du ser samme kamp som meg burde du se at det er helt klart en nytt gulkort og da utvist B)

 

Ser jo han har en stygg takkling hjelper ikke at han treffer ballen når han treffer Song veldig stygt også

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 06:32 PM) 224361[/snapback]

Forresten: Jeg klarer å lukte hva Wenger gjør med midtstopper posisjonen neste sesong.

 

Song blir flyttet ned og blir Vermaelen's partner mens Frimpong/Wilshere/Ramsey tar over Song's posisjon. Dårlig økonomi vet dere.

 

Forøvrig har Song vært langt bedre på stopperplass enn han var på DM i denne kampen.

 

@Christian

 

Petrov hadde allerede gult kort fra før.

 

Det hadde fortsatt vært strengt.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 06:32 PM) 224361[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Forresten: Jeg klarer å lukte hva Wenger gjør med midtstopper posisjonen neste sesong.

 

Song blir flyttet ned og blir Vermaelen's partner mens Frimpong/Wilshere/Ramsey tar over Song's posisjon. Dårlig økonomi vet dere.

 

Forøvrig har Song vært langt bedre på stopperplass enn han var på DM i denne kampen.

 

@Christian

 

Petrov hadde allerede gult kort fra før.

Det hadde fortsatt vært strengt.

 

Nei? Han tar ballen, men går rett igjennom Song pluss at han "sakser" han attpåtil. Hvis det er strengt så skal det godt gjøres å få et rødt/gult kort om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok at dommeren har vært elendig. Frykter dog at alt skyld for dagens utfall adresseres til han. Da er vi like langt B)

 

Dommeren har vært helt elendig ja, men prestasjonen til Arsenal har vært langt dårligere som du prøver å påpeke.

 

Ellers viser Chamakh at han faktisk har noe å tilføre Arsenal når han blir brukt forholdsvis riktig.

Link to comment
Share on other sites

Neste år er ikke dagens Arsenal bra nok for topp 4. Da er det bare én ting å gjøre, Wenger!

 

Jeg er kanskje kritisk til mye av kritikken mot laget som er kommet her i kveld, men den der støtter jeg 100%. MYE må bli bedre med Arsenal FC skal vi klare topp fire (for ikke å si å bli ligamestre) neste sesong!

 

Og jeg er redd nye spillere ikke er det viktigste punktet på lista (selv om vi trenger etpar solide forsterkninger også)

Link to comment
Share on other sites

Jadda, trist å tape en slik kamp, her har vi faktisk mulighet på 2.plassen, og vi ender sanssynligvis opp med 4.plass, CL-kvalik, 2 ekstra unødvendige kamper i sesongstarten hvor helt sikkert en eller annen viktig spiller blir skadet og er ute resten av sesongen osv osv.

 

Dette er så elendig, at spillerne ikke klare å mobilisere seg selv før et slikt oppgjør gjør meg egentlig bare forbanna. Det suger rett og slett. Nå vil jeg bare at sesongen skal bli over, så håper jeg vi får inn MINST 1 klassespiller som kan løfte dette laget, både spillemessig og når det kommer til moral. Det trenger vi virkelig, vi trenger ikke flere ukjente franske 19-åringer nå, vi må få på plass en klassespiller. Slik som Bergkamp i 95.

Link to comment
Share on other sites

Jaujau, nå håper jeg samtlige spillere har spilt sin siste kamp på Emirates!

 

Dette blir for dumt å si. I dag kan vi med meget meget meget god samvittighet legge all skyld på dommeren. Beklager, men han var hele helt begredelig.

Link to comment
Share on other sites

Meget svakt nok en gang av Arsenal. Problemet er at dette neste ble som forventet. Det sier litt. Nå er det fordel Man City når det gjelder 3. plassen. Og vi kan takk oss selv.

 

Venter spent på hva sjefen har å si etter denne forestillingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...