Jump to content

2011.05.01 Manchester United H


Arsenalboy93

Recommended Posts

Szczesny for en keeper han har blitt nei Wenger der trenger vi ikke noen ny.

 

Så rolig spiller som en keeper som skulle vært en mann på 30 år med sykt med rutine.

 

;)

 

Værsego Chelsea her har dere gavepakka....

 

Jævla kjipt at vi har rota borte mange poeng da vi har leda kamper og rakna i slutt minutene :(

 

Endelig fikk Man UTd som fortjent de har ikke fortjent PL gulle år så goe har dem ikke vært.

 

Arsenal burde skort flere mål hadde de ikke rota på kontringene sine :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Ramsey var sykt god idag. En midtbanetrio med Wilshere-Ramsay og Song....meget bra. De var utrolig bra.

Skikkelig trykk i hele laget. En rutinert keeper baki der som roer det ned.

Arshavin kjemper som en løve idag.

det beste laget vant.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen for en mann vi har bakerst. Sikker som banken i alt han foretar seg og er rutinert og bruker tid på slutten. Aaron Ramsey viser at vi kan leve med et eventuelt salg av Fabregas. Idag viser laget vilje, og det er fantastisk å endelig sette møkkalaget på plass. Må også ta med Arshavin som kommer inn og gjør et herlig defansiv innsats(bortsett fra den siste med Valencia)

 

Proud to be a Gooner <3

Link to comment
Share on other sites

Deilig, kan godt være dette er det som gir laget selvtillit og troa på at de kan vinne noe igjen.

 

Og endelig så vi noe vi sjelden ser når vi får ballen i innleggsposisjon. Ved målet stormer 3 spillere inn foran mål. En på første stolpe, en på bakre og en i midten. I tillegg ligger Ramsey rundt straffemerket og kan tuppe ballen i mål. Perfekt "textbookfootball". Fortjent kampen sett under ett.

 

Blir likevel spennende i slutten av sesongen nå. Klarer Chelskij å ta gullet nå, fortjener de det virkelig etter å ha ligget så langt bak som de var.

 

I'm Arsenal 'till I die!! One-Nil to the ARSENAL!!

Link to comment
Share on other sites

Szczesny for en keeper han har blitt nei Wenger der trenger vi ikke noen ny.

 

Så rolig spiller som en keeper som skulle vært en mann på 30 år med sykt med rutine.

 

 

Helt enig! Jeg synes keepersituasjonen ser bra ut :-)

 

Det eneste dette laget trenger er guts! Spillere som blør for drakta. Spillere som nekter å tape. Spillere som jobber hjemover selv om melkesyra sprenger og blodsmaken regjerer i munnen.

 

Wenger har to muligheter: Enten (plutselig) å lære denne samlingen spillere akkurat dette eller hente inn noen spillere som kan gå foran og vise hvordan det gjøres!

Link to comment
Share on other sites

Jadda! Dobbel jadda og trippel jadda!!! Og skulle vi ikke greie det, noe vi sansynligvis ikke gjør, så all yours Chelsea! Og for de som snakker om pest og kolera når det gjelder Chelsea og United, ja da fremstår Chelsea KUN som en bitteliten forkjølelse. Russiske rubler fremfor Salford sluts any day. Go on Roman!

Link to comment
Share on other sites

For en fantastisk kamp! Herlig spilt av samtlige! Clichy fikk en revansj, men var ikke helt 100% fokusert.

Og Arshavin?! Hvor mange taklinger hadde han? Imponerendes fra den lille russeren.

Dette var fullt fortjent, og de United fans som griner om straffe til Owen kan gå å dø! Vidic handset, og det skulle vært straffe til oss. Samt at owen var oppe på beina før kroppen traff bakken. Er det da et bevisst dive? JA!

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig er vi svært gode uten press. Som vanlig fortjener vi å slå United. Og i dag gjør vi det også. Det er jo hyggelig. Selv om jeg fortsatt sitter med en stor følelse av "what if"... Dette ligagullet burde vi vært nærmere!

 

Forøvrig er United grisheldig som ikke får Vidic utvist og straffe imot. Uten ham mot Chelski hadde det hele vært vidåpent. Nå er det ennå fordel United.

 

Atter forøvrig kan kritikken fra i fjor, om at vi ikke klarer å slå de store lagene, legges bort. Seiere mot Chelsea, United og Barcelona - i tillegg til 3-0 borte mot City, er meget bra!

 

St.totteringsday er ett poeng unna!

Link to comment
Share on other sites

Dette var fullt fortjent, og de United fans som griner om straffe til Owen kan gå å dø! Vidic handset, og det skulle vært straffe til oss. Samt at owen var oppe på beina før kroppen traff bakken. Er det da et bevisst dive? JA!

 

Synes nok Owen hadde grunn til å klage der - han hadde tross alt knottene til Clichy plantet bak på leggen. Men Barnes i studio mente Owen var i offside. Og i så fall ville det vel ikke blitt straffe uansett? Hvis offsiden ble oppdaget, vel og merke? Så aldri noen reprise som kunne gi svaret på det.

Link to comment
Share on other sites

Stolt av gutta i dag! Midtbanetrioen gjør en fabelaktig jobb og Ramsey topper det hele med en kjempekamp og flott scoring! Godt å se han tilbake! Herlig innsatsvilje av resten av laget også.

 

Litt shaky siste 20 min. og det var vel kanskje ventet, men herlig å se vi endelig slår Manure og kjemper til dommer'n blåser.

Manure viser forøvrig at de er og blir et feigt møkkalag. Som vanlig slipper Vidic unna med en klar straffe og rødt kort. Foy løper utpå der hele første omgangen som rene defensive midtbanespilleren hos ManU. Må da gå an å flytte seg?!? Vi er kanskje litt heldig med Clichy vs. Owen på slutten der, men det viste seg å være offside uansett.

Akkurat nå bryr jeg meg fint lite om det.

Vi vant og vi vinner fortjent! B)

 

Shitty har god kontroll på West Ham nå noe som betyr at Tottene trolig kan se langt etter en CL-plass....i like it! :P

Link to comment
Share on other sites

Typisk nok fikk jeg ikke sett denne kampen, men det ligger an til reprise utover natten. B)

 

Utrolig deilig at vi vinner denne kampen. Bør kunne gi gutta en stor porsjon med tro på egne ferdigheter. Enda bedre blir det dersom Chelsea stikker av med hele pakka. Har sett høydepunktene, og blir imponert når Vidic og Man U slipper unna absolutt alt. Jævla kjipt å spille 11 mot 12. Med rødt på Vidic, kunne det bli langt mer spennende i neste kamp.

 

Nå som seieren er unnagjort, så sitter jeg igjen med en ting: Hvorfor i svarte granskaugen kan vi ikke levere slike kamper oftere? Mot de såkalte bunnlagene på hjemmebane. :P

Link to comment
Share on other sites

Men må bare si at jeg liker den respekten de to managerne har for hverandre. Hadde det vært idioten Dalglish som var på den andre benken hadde han sagt noe sånn som "It was a penalty! Piss off! Fuck off!"

 

Ferguson takker for kampen på den ordentlig måte - og man ser også før kampen at de nyter stor respekt, og har et par sekunder sammen som leder ut i latter.

 

De to lengst sittende managerne i PL idag - De to beste managerne i PL idag - og også gjennom tidene.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 06:35 PM) 223320[/snapback]

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...en-3482398.html

 

Er det bare meg eller ser det ut som Chris Foy med overlegg prøver å ta van Persie ut av spillet?

 

 

Han fikk nok en beskjed på øret fra Fergie. Uheldig der United-manageren, vanligvis ville en slik kollisjon bety et par mnd på sykesenga for RVP

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 06:35 PM) 223320[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...en-3482398.html

 

Er det bare meg eller ser det ut som Chris Foy med overlegg prøver å ta van Persie ut av spillet?

Han fikk nok en beskjed på øret fra Fergie. Uheldig der United-manageren, vanligvis ville en slik kollisjon bety et par mnd på sykesenga for RVP

 

RvP har jaggu holdt seg lenge nå *banker febrilsk i bordet*

 

Sinnsyk statistikk etter jul på nederlenderen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...