Jump to content

2011.05.01 Manchester United H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Same old story. United lar oss trille ball i ufarlig område, og når vi endelig bryter igjennom stoppes vi av egen udyktighet, eller juks og fanteri. Merkelig at man ikke ser det er hands all den tid man faktisk dømmer corner (og derfor har sett at det er kontakt).

 

Jeg er redd United får det poenget de er kommet for. Hvilket i praksis gjør dem til mestere.

Link to comment
Share on other sites

Same old story. United lar oss trille ball i ufarlig område, og når vi endelig bryter igjennom stoppes vi av egen udyktighet, eller juks og fanteri. Merkelig at man ikke ser det er hands all den tid man faktisk dømmer corner (og derfor har sett at det er kontakt).

 

Jeg er redd United får det poenget de er kommet for. Hvilket i praksis gjør dem til mestere.

 

Det er jo så forutsigbart. Ferguson slet med Arsenal (Wenger) tidligere i karrieren, men han har nå fullstendig blottlagt måten Wenger liker at fotball skal spilles på.

 

Forøvrig er det så latterlig vondt å se på. Etter utallige kamper mot United de senere sesongene så regner jeg som regel med at det blir tap/uavgjort før kampen i det hele tatt sparkes i gang. Deretter imponerer Arsenal temmelig godt i starten av kampen og jeg tenker: "Nå kan vi gjøre det! Vi kan endelig vinne mot Manure!". Dog er det som du sier "Same old story.".

 

Få sjanser til begge lagene, men Arsenal har klart flest og kommer seg som oftest i gode posisjoner, men tørr aldri å avslutte eller så er det rett og slett udyktighet i avslutningsøyeblikkene. United får et mål og fortsette å ligge dypt og spille kyniskt.

Link to comment
Share on other sites

Same old story. United lar oss trille ball i ufarlig område, og når vi endelig bryter igjennom stoppes vi av egen udyktighet, eller juks og fanteri. Merkelig at man ikke ser det er hands all den tid man faktisk dømmer corner (og derfor har sett at det er kontakt).

 

Jeg er redd United får det poenget de er kommet for. Hvilket i praksis gjør dem til mestere.

 

Jeg deler din frykt. Har følelsen av at United har ganske god kontroll på dette. Fergie har for lengst funnet oppskriften på hvordan avvæpne Arsenal...

 

Men - de lever litt farlig også. Litt mer marginer (og nye kontaktlinser på linjemannen) og vi hadde ledet.

 

RAAAAAMSEEEEEY ENDELIG!!! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Noen som savner Cesc? ramsay har vært glimrende idag!

 

Ramsey er en av spillere i dette laget som faktisk tørr å plassere/skyte mot mål. Gi han en sesong til så kan han bli god nok til å erstatte Cesc.

 

Forøvrig så var jeg utrolig skeptisk til formen til Ramsey, men han har vært langt langt bedre enn hva jeg trodde han skulle være. Virker å være som en spiller som liker de store anledningene.

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 04:23 PM) 223278[/snapback]

Ramsey er en av spillere i dette laget som faktisk tørr å plassere/skyte mot mål. Gi han en sesong til så kan han bli god nok til å erstatte Cesc.

 

Forøvrig så var jeg utrolig skeptisk til formen til Ramsey, men han har vært langt langt bedre enn hva jeg trodde han skulle være. Virker å være som en spiller som liker de store anledningene.

 

Ramsey har da klart seg bra han, men han vil nok aldri bli en Wilshere klasse spiller.

 

Jeg blir helt måløs hvor sykt go den lille gutten der har blitt til og med Cesc var ikke så go på samme alder det sier jo bare alt :D

 

Det som er så sykt med Wilshere er han er så sykt go mot de beste laga vi møter.

 

Sier bare Barcaspilleren klarte ikke finne ut av oss de skulle klare å ta fra Wilshere ballen.

 

Cesc er ofte dårlig mot de beste laga som mot Man Utd og Barca.

Link to comment
Share on other sites

Squillaci inn.. huff. Uten Djourou rakner vi garantert..

 

Forøvrig latterlig å se hvor få av spillerne våre som faktisk er villige til å gå på kontringer. Walcott og van Persie bare jogger når Koscielny kommer stormende med ballen..

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 04:33 PM) 223281[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Squillaci inn.. huff. Uten Djourou rakner vi garantert..

Slutt med dette tullpreiket! Ramsay har overbevist, kanskje gjer Squillaci det samme?

 

Er ikke i tvil om ferdighetene til mannen. Det er samarbeidet med Koscielny. Som gjør meg nervøs.

 

Er ikke uten grunn at når Djourou gikk ut at vi plutselig lager masse frispark rundt 16-meteren? Han er den eneste fyren som dirigerer laget bortsett fra Szczesny.

Link to comment
Share on other sites

:(--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 04:33 PM) 223281[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Squillaci inn.. huff. Uten Djourou rakner vi garantert..

Slutt med dette tullpreiket! Ramsay har overbevist, kanskje gjer Squillaci det samme?

 

La oss håpe på det.

 

Og jeg hater å pirke på folk - men han heter Ramsey :D

Link to comment
Share on other sites

Squillaci kom med på kåringa som det laget med spillere som har blitt kjøpt i PL i år.

 

Sist Johan Djourou.. ble skada var jo borte mot Man Utd og nå i gjen.

 

Men da klarte Squillaci seg veldig bra i mange kamper, han spilte mye for Sevilla, så dårlig er han nok ikke.

 

Han har da vært bra i mange kamper, oftest har hele Arsenal lage rakna og vært ræva de gangene Squillaci gjort noen feil bak der.

 

Oftest er det lettest å legge skyld på en keeper eller en forsvarspiller da det rakner bak.

 

Men nå skjer det som oftest før i år de siste 20 minuttene detter Arsenal helt fraværandre.

 

Arsenal klarer ikke holde i ballen lenger å han Arsjavin har jo vært helt ræva.

 

For den summen han ble kjøpt for er jo bare til å grine av hvor dårlig han har vært i år :D

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ May 1 2011, 04:53 PM) 223288[/snapback]

Jepp..

 

Håper Gibbs får spille sesongen ut nå.

 

Bare synd Gibbs har stagnert denne sesongen. Men for all del - han er fortsatt ung.

 

Clichy er forøvrig en veldig bra venstreback. Det er egentlig bare konsentrasjonssviktene hans som hindrer ham i å bli en helt toppklasse back..

 

OG FERDIG!!

 

*puh*

 

Alltid moro å slå United. Lenge siden sist :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...