Arsenalboy93 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Dato: 1. mai Klokkeslett: 15:00 TV: TV2 PL1 HD Det er dukket for storoppgjør på Emirates søndag ettermiddag! Vårt høyt elskede Arsenal tar imot serieleder United og muligheten for å rette opp noen av de begredelige forestillingene vi har hatt, er til de grader tilstede. Dette er etter min mening et av de største oppgjørene, ikke bare for oss, men for begge lag. Mulig rivaliseringen mellom lagene har dabbet av litt, men ikke kom å si at denne kampen er uten rivalisering! Siste 5 innbyrdes i PL: Man Utd 1-0 Arsenal - 2010/2011 Arsenal 1-3 Man Utd - 2009/2010 Man Utd 0-0 Arsenal - 2008/2009 Arsenal 2-1 Man Utd - 2008/2009 Man Utd 2-1 Arsenal - 2007/2008 MULIG LAGOPPSTILLING (ARSENAL): --------------------- Szczesny ---------------------- Sagna ------ Koscielny ------ Djorou ---- Clichy ---------------------- Song --------------------------- -------- Fabregas ----------- Wilshere ------------- Walcott ---------- Van Persie -------------- Nasri MULIG LAGOPPSTILLING (MAN UTD): --------------------- Van Der Sar --------------------- O'Shea -------- Vidic ------- Ferdinand ------ Evra Valencia --------- Carrick ---- Giggs --------- Park ------------------ Rooney ---Hernandez------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Fin tråd. Håper virkelig gutta kan gi seg selv, Wenger og fansen et løft etter en utrolig tung periode.. Jeg tror United, desverre, tar serien uansett utfall, men det hadde vært deilig å gjort vårt for å stoppe dem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Bare til opplysning, så er avspark i denne kampen kl 15:05 norsk tid, ikke 17:00 som beskrevet i åpningsinnlegget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Glad jeg er bortreist når denne spilles, slik at jeg slipper å se United ydmyke oss på Emirates for tredje gang på rad. Det er bare ingen sjanse for at vi vinner søndag. Det sårer at jeg må skrive dette, men, de kommer til å pisse på oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Glad jeg er bortreist når denne spilles, slik at jeg slipper å se United ydmyke oss på Emirates for tredje gang på rad. Det er bare ingen sjanse for at vi vinner søndag. Det sårer at jeg må skrive dette, men, de kommer til å pisse på oss. Med denne holdningen kommer du langt fram i livet må jeg si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted April 27, 2011 Author Report Share Posted April 27, 2011 Bare til opplysning, så er avspark i denne kampen kl 15:05 norsk tid, ikke 17:00 som beskrevet i åpningsinnlegget Tusen takk for informasjonen , skal rette det opp med en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Med denne holdningen kommer du langt fram i livet må jeg si. Han kommer vel like langt med denne holdningen som holdningen flere her inne viser etter kamper Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkamp Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Jeg ksla og bort, men det betyr at jeg sitte ringside. Håper vi får se et Arsenal lag som slår tilbake etter noen håpløse kamper. En kaptein som tar tak. Kan ikke bare være medgangssupportere her inne, hei på United da. Større sutrehøner når de taper skal du lete lenge etter. Blir vel ekstr redde for skader nå som det blir Barcelona på Wembley. Gi de noen skikkelige taklinger, jeg gleder meg til å være på stadion på søndag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Med denne holdningen kommer du langt fram i livet må jeg si. Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre. Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre. Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen? Etter min mening; ikke i det hele tatt! Håper jeg vi vinner, SELFØLGELIG! Hadde vært deilig å redde bare litt ære om ikke annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Glad jeg er bortreist når denne spilles, slik at jeg slipper å se United ydmyke oss på Emirates for tredje gang på rad. Det er bare ingen sjanse for at vi vinner søndag. Det sårer at jeg må skrive dette, men, de kommer til å pisse på oss. Glad for at du ikke får sett laget ditt spille.. hmmm. 2.55 er oddsen på både Arsenal og Utd. Du burde slenge inn en tusenlapp, så får du hvertfall noe igjen for det innlegget:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 United kommer ikke til å pisse på oss. Jeg håper og tror nå at gutta er såpass revansjesugne at de i det minste gir oss en god forestilling hjemme mot United. Ingenting hadde vært bedre enn å stikke noen kjepper i hjulet. Men de er sterke nå, ingen tvil om det, og vi har ikke imponert. Men vi må kjøre på med blanke ark og trua på vårt spill så skal vi ha meget gode muligheter. Håper vi gjør de svimle. Personlig trenger jeg en seier mot United. Jeg trenger en opptur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 9 man i forsvar og Hernandez på topp. Vi taper 1-0 eller 2-0 etter kontringer vi ikke henger med på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Han kommer vel like langt med denne holdningen som holdningen flere her inne viser etter kamper Etter en kamp er noe annet, da har det SKJEDD men Wilshere snakker om noe som enda ikke har SKJEDD. Vi knuser dem for fa**.. Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre. Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen? Om det er et fantastisk bidrag eller ikke får du bestemme, men at du fryder deg over å ikke se laget ditt spille er noe nytt for meg. Dannialdo, hvor er du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Håpløs diskusjon... Det må være lov å tro at vi blir knust iom at det faktisk er visse odds for at det kan skje. Jeg velger derimot å tro at vi kan slippe oss litt mer løs uten press, og kun kjempe for stoltheten og å hjelpe Chelsea godt på vei. Tror at det kan bikke begge veier, men jeg er overbevist om at vi har kvaliteter nok i laget til å knuse United, lignende vi gjorde mot Chelsea. Sist jeg var på Emirates vant vi 6-0, måtte det være en trøst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Sist jeg var på Emirates vant vi 6-0, måtte det være en trøst! Jeg skal til Emirates og se denne kampen. Hvis vi vinner 6-0 så skal jeg anse denne sesongen for å være en kjempesuksess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Vurderer sterkt å legge inn en 500 lapp på denne kampen, slike kamper man kan vinne stort av! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted April 28, 2011 Author Report Share Posted April 28, 2011 Giggs kommer IKKE til å spille denne matchen, mest sannsynlig er det Anderson son tar rollen hans. http://www.guardian.co.uk/football/2011/ap...+%28Football%29 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Håpløs diskusjon... Det må være lov å tro at vi blir knust iom at det faktisk er visse odds for at det kan skje. Jeg velger derimot å tro at vi kan slippe oss litt mer løs uten press, og kun kjempe for stoltheten og å hjelpe Chelsea godt på vei. Tror at det kan bikke begge veier, men jeg er overbevist om at vi har kvaliteter nok i laget til å knuse United, lignende vi gjorde mot Chelsea. Sist jeg var på Emirates vant vi 6-0, måtte det være en trøst! God tur til deg og alle andre som tar turen over denne helgen, hver eneste hjemmekamp på Emirates er et eventyr og slik er det å være supporter til denne klubben, en fantastisk stadion, et fantastisk lag og fantastiske supportere, selvfølgelig kommer vi til å gi manu meget god kamp denne gang også, synes personlig det lukter litt av uavgjort i denne men det hadde vært utrolig deilig med en seier over akkurat dette laget nå, håper virkelig chelsky klarer å passere dem på slutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Glad for at du ikke får sett laget ditt spille.. hmmm. 2.55 er oddsen på både Arsenal og Utd. Du burde slenge inn en tusenlapp, så får du hvertfall noe igjen for det innlegget:) Blir nok uavgjort da. United kommer ikke til å pisse på oss. Personlig trenger jeg en seier mot United. Jeg trenger en opptur. Det kommer helt an på hvordan man definerer "å bli pissa på". Og jeg trenger også en opptur, personlig. Men for hver gang vi har spilt mot United de siste tre sesongene, har vi blitt ydmyket, og banket ned i jorda. Vi har ikke en gang kommet fra oppgjørene mot dem med æren i behold. Er drittlei det, og, selvsagt, jeg håper så inderlig sterkt på at vi kan slå dem søndag og hjelpe Chelsea i gullkampen, men, basert på de 4-5 siste møtene med dem, gidder jeg ikke å ha noen forventninger denne gangen. Da slipper man unna den største skuffelsen. Jeg blir mer og mer deprimert etter hver kamp som går for tiden akkurat nå, tror ikke det er sunt for helsen. Om det er et fantastisk bidrag eller ikke får du bestemme, men at du fryder deg over å ikke se laget ditt spille er noe nytt for meg. Dannialdo, hvor er du? Ok. Weirdo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Etter de uttallige nedturene vi har fått mot United de siste sesongene hvor vi har dominert kampene som oftest, men blitt tatt gang på gang på kontringer så håper jeg (nesten) sterkere enn noensinne at vi stiller med 2 spisser i denne kampen. For meg er det langt mer viktig at vi faktisk scorer mål enn at vi har ballen 60% av tiden på midtbanen og rundt 16-25 meter fra målet til ManU. Favoritt lagoppstilling er som følger: Selvfølgelig vet jeg at jeg ikke får det jeg ønsker meg. Dette blir nok laget vi ser på søndag. Szczesny Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy Song - Wilshere Walcott - Fabregas - Nasri v. Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Skal også over for å se denne kampen live! Håper vi kan redde noe av sesongen ved å å hjelpe Chelsea et steg nærmere gullet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Skal også over for å se denne kampen live! Håper vi kan redde noe av sesongen ved å å hjelpe Chelsea et steg nærmere gullet Og oss selv ett steg nærmere 3. plass... ? Jeg er litt i tvil jeg altså... Jeg håper vi vinner mot united - og at chelsea taper sin så vi får 2. plass og direkte kvalifisering til cl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Og oss selv ett steg nærmere 3. plass... ? Jeg er litt i tvil jeg altså... Jeg håper vi vinner mot united - og at chelsea taper sin så vi får 2. plass og direkte kvalifisering til cl. 3. plass gir vel også direkte plass i gruppespillet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted April 28, 2011 Author Report Share Posted April 28, 2011 ja, PL har de siste årene vært veldig dominerende i CL og dette har resultert i direkte kvalifisering også for 3 plassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.