Jump to content

2011.05.01 Manchester United H


Arsenalboy93

Recommended Posts

 

arsenal-vs-man-united-live-stream.jpg

 

 

Dato: 1. mai

 

Klokkeslett: 15:00

 

TV: TV2 PL1 HD

 

 

Det er dukket for storoppgjør på Emirates søndag ettermiddag! Vårt høyt elskede Arsenal tar imot serieleder United og muligheten for å rette opp noen av de begredelige forestillingene vi har hatt, er til de grader tilstede. Dette er etter min mening et av de største oppgjørene, ikke bare for oss, men for begge lag. Mulig rivaliseringen mellom lagene har dabbet av litt, men ikke kom å si at denne kampen er uten rivalisering!

 

 

Siste 5 innbyrdes i PL:

 

Man Utd 1-0 Arsenal - 2010/2011

 

Arsenal 1-3 Man Utd - 2009/2010

 

Man Utd 0-0 Arsenal - 2008/2009

 

Arsenal 2-1 Man Utd - 2008/2009

 

Man Utd 2-1 Arsenal - 2007/2008

 

 

 

MULIG LAGOPPSTILLING (ARSENAL):

 

 

--------------------- Szczesny ----------------------

 

Sagna ------ Koscielny ------ Djorou ---- Clichy

 

---------------------- Song ---------------------------

-------- Fabregas ----------- Wilshere -------------

 

Walcott ---------- Van Persie -------------- Nasri

 

 

 

MULIG LAGOPPSTILLING (MAN UTD):

 

 

--------------------- Van Der Sar ---------------------

 

O'Shea -------- Vidic ------- Ferdinand ------ Evra

 

Valencia --------- Carrick ---- Giggs --------- Park

 

------------------ Rooney ---Hernandez-------------

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Glad jeg er bortreist når denne spilles, slik at jeg slipper å se United ydmyke oss på Emirates for tredje gang på rad. Det er bare ingen sjanse for at vi vinner søndag. Det sårer at jeg må skrive dette, men, de kommer til å pisse på oss.

Med denne holdningen kommer du langt fram i livet må jeg si.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ksla og bort, men det betyr at jeg sitte ringside. Håper vi får se et Arsenal lag som slår tilbake etter noen håpløse kamper. En kaptein som tar tak. Kan ikke bare være medgangssupportere her inne, hei på United da. Større sutrehøner når de taper skal du lete lenge etter. Blir vel ekstr redde for skader nå som det blir Barcelona på Wembley. Gi de noen skikkelige taklinger, jeg gleder meg til å være på stadion på søndag!

Link to comment
Share on other sites

Med denne holdningen kommer du langt fram i livet må jeg si.

Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre.

 

Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen?

Link to comment
Share on other sites

Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre.

 

Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen?

 

Etter min mening; ikke i det hele tatt!

 

Håper jeg vi vinner, SELFØLGELIG! Hadde vært deilig å redde bare litt ære om ikke annet

Link to comment
Share on other sites

Glad jeg er bortreist når denne spilles, slik at jeg slipper å se United ydmyke oss på Emirates for tredje gang på rad. Det er bare ingen sjanse for at vi vinner søndag. Det sårer at jeg må skrive dette, men, de kommer til å pisse på oss.

 

Glad for at du ikke får sett laget ditt spille.. hmmm.

 

2.55 er oddsen på både Arsenal og Utd. Du burde slenge inn en tusenlapp, så får du hvertfall noe igjen for det innlegget:)

Link to comment
Share on other sites

United kommer ikke til å pisse på oss. Jeg håper og tror nå at gutta er såpass revansjesugne at de i det minste gir oss en god forestilling hjemme mot United. Ingenting hadde vært bedre enn å stikke noen kjepper i hjulet. Men de er sterke nå, ingen tvil om det, og vi har ikke imponert. Men vi må kjøre på med blanke ark og trua på vårt spill så skal vi ha meget gode muligheter. Håper vi gjør de svimle. Personlig trenger jeg en seier mot United. Jeg trenger en opptur.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer vel like langt med denne holdningen som holdningen flere her inne viser etter kamper

Etter en kamp er noe annet, da har det SKJEDD men Wilshere snakker om noe som enda ikke har SKJEDD. Vi knuser dem for fa**..

 

Nytt fantastisk bidrag fra deg til dette forumet. Hva jeg tror om en fotballkamp i England har da faen ingenting med "holdningene mine i livet" å gjøre.

 

Og er det virkelig rart at jeg tror United kommer til å knuse oss igjen?

Om det er et fantastisk bidrag eller ikke får du bestemme, men at du fryder deg over å ikke se laget ditt spille er noe nytt for meg. Dannialdo, hvor er du? :P

Link to comment
Share on other sites

Håpløs diskusjon... Det må være lov å tro at vi blir knust iom at det faktisk er visse odds for at det kan skje.

 

Jeg velger derimot å tro at vi kan slippe oss litt mer løs uten press, og kun kjempe for stoltheten og å hjelpe Chelsea godt på vei. Tror at det kan bikke begge veier, men jeg er overbevist om at vi har kvaliteter nok i laget til å knuse United, lignende vi gjorde mot Chelsea.

 

Sist jeg var på Emirates vant vi 6-0, måtte det være en trøst! :P

Link to comment
Share on other sites

Håpløs diskusjon... Det må være lov å tro at vi blir knust iom at det faktisk er visse odds for at det kan skje.

 

Jeg velger derimot å tro at vi kan slippe oss litt mer løs uten press, og kun kjempe for stoltheten og å hjelpe Chelsea godt på vei. Tror at det kan bikke begge veier, men jeg er overbevist om at vi har kvaliteter nok i laget til å knuse United, lignende vi gjorde mot Chelsea.

 

Sist jeg var på Emirates vant vi 6-0, måtte det være en trøst! :)

 

 

God tur til deg og alle andre som tar turen over denne helgen, hver eneste hjemmekamp på Emirates er et eventyr og slik er det å være supporter til denne klubben, en fantastisk stadion, et fantastisk lag og fantastiske supportere, selvfølgelig kommer vi til å gi manu meget god kamp denne gang også, synes personlig det lukter litt av uavgjort i denne men det hadde vært utrolig deilig med en seier over akkurat dette laget nå, håper virkelig chelsky klarer å passere dem på slutten.

Link to comment
Share on other sites

Glad for at du ikke får sett laget ditt spille.. hmmm.

 

2.55 er oddsen på både Arsenal og Utd. Du burde slenge inn en tusenlapp, så får du hvertfall noe igjen for det innlegget:)

Blir nok uavgjort da. :blink:

 

United kommer ikke til å pisse på oss. Personlig trenger jeg en seier mot United. Jeg trenger en opptur.

Det kommer helt an på hvordan man definerer "å bli pissa på". Og jeg trenger også en opptur, personlig. Men for hver gang vi har spilt mot United de siste tre sesongene, har vi blitt ydmyket, og banket ned i jorda. Vi har ikke en gang kommet fra oppgjørene mot dem med æren i behold. Er drittlei det, og, selvsagt, jeg håper så inderlig sterkt på at vi kan slå dem søndag og hjelpe Chelsea i gullkampen, men, basert på de 4-5 siste møtene med dem, gidder jeg ikke å ha noen forventninger denne gangen. Da slipper man unna den største skuffelsen. Jeg blir mer og mer deprimert etter hver kamp som går for tiden akkurat nå, tror ikke det er sunt for helsen.

 

Om det er et fantastisk bidrag eller ikke får du bestemme, men at du fryder deg over å ikke se laget ditt spille er noe nytt for meg. Dannialdo, hvor er du? :)

Ok. Weirdo.

Link to comment
Share on other sites

Etter de uttallige nedturene vi har fått mot United de siste sesongene hvor vi har dominert kampene som oftest, men blitt tatt gang på gang på kontringer så håper jeg (nesten) sterkere enn noensinne at vi stiller med 2 spisser i denne kampen.

 

For meg er det langt mer viktig at vi faktisk scorer mål enn at vi har ballen 60% av tiden på midtbanen og rundt 16-25 meter fra målet til ManU.

 

Favoritt lagoppstilling er som følger:

1304009734592351.jpg

 

Selvfølgelig vet jeg at jeg ikke får det jeg ønsker meg.

 

 

Dette blir nok laget vi ser på søndag.

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy

 

Song - Wilshere

 

Walcott - Fabregas - Nasri

 

v. Persie

Link to comment
Share on other sites

Skal også over for å se denne kampen live!

 

Håper vi kan redde noe av sesongen ved å å hjelpe Chelsea et steg nærmere gullet :)

 

Og oss selv ett steg nærmere 3. plass... ? Jeg er litt i tvil jeg altså... Jeg håper vi vinner mot united - og at chelsea taper sin så vi får 2. plass og direkte kvalifisering til cl.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...