Jump to content

Hva er galt med Arsenal F.C?


Stefanb

Recommended Posts

  • 4 months later...

Det verste av alt er at jeg føler en annen manager ville klart å få langt mer ut av vårt lag enn det Wenger gjør.

 

Revolusjonerende sagt må jeg si.

 

Syns det virker ganske klart. Wenger har utspilt sin rolle i klubben. Få han gjerne inn i styret eller noe slikt, men hold han unna managerstolen. Så håper jeg Arsenal gjør alt for å få Mourinho til klubben, gjerne med Keown som assistent.

Link to comment
Share on other sites

 

Revolusjonerende sagt må jeg si.

 

Syns det virker ganske klart. Wenger har utspilt sin rolle i klubben. Få han gjerne inn i styret eller noe slikt, men hold han unna managerstolen. Så håper jeg Arsenal gjør alt for å få Mourinho til klubben, gjerne med Keown som assistent.

 

Sagt dette mang en gang før. Skulle gjerne sett Wenger i en direktørstilling eller noe lignende, men at en ny manager tok over. Bouldie er for meg en meget spennende mann hvis vi skal erstatte innad i klubben.

 

Keown skulle vært fast ansatt i Arsenal. Mannen skulle drillet dette forsvaret som fy, men niks det gjør han dessverre ikke. Det er så mye galt med denne klubben at hvis jeg hadde vært ansvarlig nesten ikke ville visst hvor jeg skulle begynt.

Link to comment
Share on other sites

 

Revolusjonerende sagt må jeg si.

 

Syns det virker ganske klart. Wenger har utspilt sin rolle i klubben. Få han gjerne inn i styret eller noe slikt, men hold han unna managerstolen. Så håper jeg Arsenal gjør alt for å få Mourinho til klubben, gjerne med Keown som assistent.

 

Det hadde pinadø vært et drømmescenario, Mourinho og Keown, de hadde lagd gull av den gråsteinen som er i klubben, eneste jeg er uenig i er Wenger, han må helt ut av klubben. Hvis han blir værende i en eller annen rolle, så blir det bare tull, og han kommer uansett til å legge seg opp i ting han ikke burde, og tydeligvis ikke kan lenger...

 

men Mourinho og Keown...for et par det hadde vært. Akkurat nå hadde jeg nøyd meg godt med bare en av de...

Link to comment
Share on other sites

Keown var en god spiller og er flink til å forklare seg på tv, men hvorfor tror dere at han er en så god trener eller assistentmanager?

 

Som jeg har sagt tidligere, meningen min Wenger burde bli eller ikke gjør jeg opp etter sesongen. Et managerbytte nå i midten av sesongen kommer bare til å gjøre vondt verre, det er jeg sikker på.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Keown var en god spiller og er flink til å forklare seg på tv, men hvorfor tror dere at han er en så god trener eller assistentmanager?

 

Som jeg har sagt tidligere, meningen min Wenger burde bli eller ikke gjør jeg opp etter sesongen. Et managerbytte nå i midten av sesongen kommer bare til å gjøre vondt verre, det er jeg sikker på.

 

Husker du Champions League finalen og kampene som førte til at vi nådde dit? Vel det var Keown som stod for det defensive det året.

Link to comment
Share on other sites

Keown var en god spiller og er flink til å forklare seg på tv, men hvorfor tror dere at han er en så god trener eller assistentmanager?

 

Som jeg har sagt tidligere, meningen min Wenger burde bli eller ikke gjør jeg opp etter sesongen. Et managerbytte nå i midten av sesongen kommer bare til å gjøre vondt verre, det er jeg sikker på.

 

Keown har guts, han tørr å si ifra om noe ikke går veien. Han er selve symbolet på vinnerskalle! Det var jo også han som hadde ansvaret for en forsvarslinje som besto av Eboue-Senderos-Toure-Flamini, et forsvar som ikke slapp inn et eneste Champions League mål helt fram mot finalen i 2006. Om Keown kunne lært fra den beste (Mourinho) kunne han lett ha tatt over laget når portugiseren har gjort sitt i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Man skjønner ting er ille når Manchester United supportere begynner å trøste deg og sier de heier på Arsenal ut sesongen.

 

Er ufattelig hvordan Wenger hjalp denne klubben ta steget opp til en av verdens aller største klubber for deretter å gradvis rive ned hele dritten igjen med god hjelp fra et inkompetent og aldrende styre og en fraværende eier. Way to go!

Link to comment
Share on other sites

 

Er ufattelig hvordan Wenger hjalp denne klubben ta steget opp til en av verdens aller største klubber for deretter å gradvis rive ned hele dritten igjen med god hjelp fra et inkompetent og aldrende styre og en fraværende eier. Way to go!

 

Vel talt! Ubegripelig utvikling. Jeg tror denne klubben "trenger" å gå skikkelig på trynet (6-7. plass) før supperådet på styrerommet våkner. Jeg kan aldri tillate meg å håpe på det, men det ville sannsynligvis fremtvunget organisatoriske og sportslige endringer. Røde tall i budsjettdokumentene kan altså paradoksalt nok være det som redder klubben sportslig.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som overrasker meg er at Wenger fortsatt fortsetter med den samme formasjonen som han kjørte året før og som egentlig aldri har fungert skikkelig. Til og med når vi hadde Song, Wilshere, Cesc, Nasri og van Persie på banen samtidig forrige sesong så slet laget med å fungere skikkelig. Til og med når vi mangler spillerene til å gjennomføre taktikken så fortsetter Wenger med det samme gamle og spiller heller spillere i andre posisjoner enn det de burde. Eksempler er Walcott, Arshavin og da særlig Ramsey denne sesongen som jeg aldri har syntes har funnet sin plass på laget til tross for å være den spilleren som har spilt mest.

Link to comment
Share on other sites

24ypdee.png

 

 

Det er faktsik ikke overraskende det vi ser her.

Martin O'Neil = ekstremt, men positivt engasjement blandet med klare meldinger og krav.

 

Når det gjelder hva som er galt med AFC, for å si det litt flåsete, det vet alle med unntak av noen få.

Edited by Sir John
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...