Jump to content

2011.04.10 Blackpool B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

HVA SKJER!!?!?!? :P

 

Eboue-mål. Av alle mulige ting...

 

Gledelig at Arsenal for en gangs skyld har bestemt seg for å være effektive - to avslutninger, to mål!

 

Forresten interessant å se at vi spiller mye mer langt og direkte så langt i dag enn vi vanligvis gjør. Kan jo ha noe med Blackpools (selvmorderisk) høye forsvarslinje...

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Diaby så langt!

 

Han ser ut som en som spiller for en fortsatt Arsenal-karriere. Det er mange av våre nestbeste vi ikke har kunnet si det om denne våren...

 

 

... selv om han (Diaby) jo MÅ score der!! (Selv om han burde vært avvinka for offside...)

Link to comment
Share on other sites

En meget spesiell fotballkamp. Blackpool står ekstremt høyt med forsvars fireren uten noe som helst press på ballfører. Ser ikke ut til at de lærer heller.

 

Morro å se på, men skulle gjerne hatt ett 3 mål for å "drepe" kampen.

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Diaby så langt!

 

Han ser ut som en som spiller for en fortsatt Arsenal-karriere. Det er mange av våre nestbeste vi ikke har kunnet si det om denne våren...

... selv om han (Diaby) jo MÅ score der!! (Selv om han burde vært avvinka for offside...)

Diaby har vært bra, men gud så unødvendig med det gule kortet på slutten der..

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Fabregas lenger tilbake på banen slik at han virkelig får brukt sitt passningsrepertoar. Herlig å se Diaby ta de lange, tunge løpene uten ball og ikke minst så er det herlig å se Lehmann tilbake igjen, uten at han strengt talt har gjort så mye, bare godt å se han igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Fabregas lenger tilbake på banen slik at han virkelig får brukt sitt passningsrepertoar. Herlig å se Diaby ta de lange, tunge løpene uten ball og ikke minst så er det herlig å se Lehmann tilbake igjen, uten at han strengt talt har gjort så mye, bare godt å se han igjen :P

Lehmann hadde da en meget viktig inngrepen og god redning helt på slutten. Hadde han ikke fått foten på den hadde det vært kamp for fult igjen!!

Link to comment
Share on other sites

Mye bra av Arsenal så langt. Ser ut til at stopperne er mer komfortable enn noen gang. Diaby har gjort det meget bra. Ikke ofte jeg kan skrive det. Arshavin og Van Persie er for lite innvolvert, og må ta mer tak. Gode innvolveringer fra Eboue. Håper på en enda bedre 2. omgang fra Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas herjer, Wilshere gjør mye rart og virker ikke å være på topp idag. Diaby er positiv, og Eboue likeså. Godt å se andrevalgene presterer, og det med hvert sitt mål. Artig! Eller syns jeg også forsvaret vårt har sett bra ut, og vi er iallfall ikke like ille som Blackpool i forsvar. Det er noe av det verste jeg har sett :P

Link to comment
Share on other sites

Mye bra av Arsenal så langt. Ser ut til at stopperne er mer komfortable enn noen gang. Diaby har gjort det meget bra. Ikke ofte jeg kan skrive det. Arshavin og Van Persie er for lite innvolvert, og må ta mer tak. Gode innvolveringer fra Eboue. Håper på en enda bedre 2. omgang fra Arsenal.

 

Diaby bør bli byttet ut, makan til lite vett. Han har spilt bra i dag, men det gule kortet viser at han ikke har lært fra Newcastle kampen...

Hvis han ikke blir byttet ut, håper jeg ikke han ødelegger for oss igjen..

Link to comment
Share on other sites

Diaby bør bli byttet ut, makan til lite vett. Han har spilt bra i dag, men det gule kortet viser at han ikke har lært fra Newcastle kampen...

Hvis han ikke blir byttet ut, håper jeg ikke han ødelegger for oss igjen..

 

Er akkurat det jeg frykter jeg også. Han spiller nok ikke hele kampen. Vi får håpe han blir byttet ut, og ikke blir sendt av banen av dommeren.

Link to comment
Share on other sites

En meget spesiell fotballkamp. Blackpool står ekstremt høyt med forsvars fireren uten noe som helst press på ballfører. Ser ikke ut til at de lærer heller.

 

Morro å se på, men skulle gjerne hatt ett 3 mål for å "drepe" kampen.

 

Pøh, vi dreper jo ikke kamper om vi har 4 måls ledelse :P

Grei omgang mot et vanvittig dårlig defensivt blackpool, uansett er det en fornøyelse å se pasningsfoten til Cesc i denne kampen, hvordan er det mulig at vi har bare 2-0?

United skal ikke tøyse mye før vi er i strupen på dem nå.

Jensemann gir meg en utrolig god følelse i kroppen, han bosser forsvaret på samme måte som han gjorde i gode gamle dager.

Mad Jens is back B)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas herjer, Wilshere gjør mye rart og virker ikke å være på topp idag. Diaby er positiv, og Eboue likeså. Godt å se andrevalgene presterer, og det med hvert sitt mål. Artig! Eller syns jeg også forsvaret vårt har sett bra ut, og vi er iallfall ikke like ille som Blackpool i forsvar. Det er noe av det verste jeg har sett :P

 

Det skulle vært forbudt ved lov å forsvare seg så elendig som Blackpool har gjort i første omgang! Gang på gang setter de forsvarslinja høyt og unnlater å presse ballfører. Og når ballfører ofte er Fabregas BLIR de straffa...

 

Men jeg velger å rose taktikken til Wenger og laget med å spille mye langt i bakrom. Tror nok ikke det er tilfeldig.

 

Jeg er enig i det som er skrevet her om at Arshavin har vært usynlig så langt, men synes vP har løpt mye og smart mellom midtstopperne og skapt mye bryderi for dem.

Link to comment
Share on other sites

3 mål for å drepe kampen? 5 mål mener du vel?

 

4 er i alle fall ikke nok, så 5 må nok til. La oss håpe vi slipper noe slikt i dag, men når vi ser på de bakeste vi stiller med er potensialet for feil mer enn tilstrekkelig til å gjøre dette også spennende.

 

PS. På Old Trafford hadde Koscielny pådradd seg straffe på den der.

Link to comment
Share on other sites

OK - nå får vi se hva som bor i dette laget. Nå må de snu dette rundt og vise den gode moralen Wenger sier bor i laget.

 

Vi er griseheldige som ikke har fått minst en straffe imot også...

 

NÅ MÅ DE RUTINERTE SPILLERNE STÅ OPP!!!!

Link to comment
Share on other sites

clichy klarer ikke å holde linja, og eboue følger ikke mannen sin... elendig av sidebackene!

Heldig som slipper straffe imort også der. Savner at ikke Fabregas klare å ta med seg troppene og roe det hele litt ned! Håper Lehmanns nærver er nok til å klare og ri av stormen vi er i nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...