Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Keeperen er den STORE forskjellen idag, hadde de byttet roller så hadde vi ledet 3\4-0. Så der ser vi hvor viktig det er. Nå er det selvsagt tredje keeperen vår, men dog..

 

God redning det btw, det skal han ha...men ubetydelig akkurat nå...

 

Og der er nok en mann ute for sesongen sikkert. Kanskje vi skal begynne å se bakover mot 4 plassen i stedet. Er jo en vanlig Wenger sesong de siste fem årene dette...Ser så lovende ut, mens alt rakner...

 

Slenger meg på hylekoret, noe alvorlig må gjøres på Emirates...

Link to comment
Share on other sites

Synes det begynner å bli mye negativitet her...

 

Selvfølgelig har det vært en veldig dårlig periode nå med lite vilje, innsats og marginer på vår side. Det som så ut til å bli en god sesong med mulighet for flere trofeer ser nå ut til å kun handle om ligagullet. For meg er Premier League det aller viktigste denne sesongen, rett og slett fordi jeg ikke orker at Manu skal kunne løfte det trofeet når vi skriver mai måned. Etter sånn som de har spilt denne sesongen er det naturstridig at de skal stå igjen med sølvtøy til slutt!

 

Nå må gutta brette opp ermene og fighte i de siste kampene og så skal vi jammen meg vinne på Emirates når vi får besøk av djevlene! :)

Link to comment
Share on other sites

Flott, vi tror alle at Wenger lærer nå, at han MÅ kjøpe kvalitetspillere, men det kan vi tro om igjen, for Wenger nekter å bruke penger. SYnd å si det men dette minsker gullsjansene betraktelig, og styrker Uniteds, slev om dem har et tøffere program.

 

Det er en ting å bytte ut de som ikke er gode nok, men i hovedsak er det forsvarsorganisering og evnen til å spille på flere enn èn måte vi må bli bedre på.

 

Vi kan ha verdens beste spillere i laget, men hvis det ikke fungerer med organiseringen spiller det ingen rolle hvem som er utpå der.

Link to comment
Share on other sites

Synes det begynner å bli mye negativitet her...

 

Selvfølgelig har det vært en veldig dårlig periode nå med lite vilje, innsats og marginer på vår side. Det som så ut til å bli en god sesong med mulighet for flere trofeer ser nå ut til å kun handle om ligagullet. For meg er Premier League det aller viktigste denne sesongen, rett og slett fordi jeg ikke orker at Manu skal kunne løfte det trofeet når vi skriver mai måned. Etter sånn som de har spilt denne sesongen er det naturstridig at de skal stå igjen med sølvtøy til slutt!

 

Nå må gutta brette opp ermene og fighte i de siste kampene og så skal vi jammen meg vinne på Emirates når vi får besøk av djevlene! :)

 

Spiller vi sånn som i dag, blir det ingen seier på Emirates heller. Vi kan ha ballen så mye vi vil, men vi blir jo kontret i senk gang på gang (skjedde i fjor og året før også) og klarer ikke å score på et halvt redusert Manure-forsvar en gang.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa før sesongen, vi blir maks blant de fire beste, men helt ærlig....Til og med det kan begynne å se mørkt ut. For manure på emirates, jeg ser ikke på oss som favoritter der. De vet hvordan vi skal stagges. Og når Wenger er så utrolig arrogant og sta og ikke kan innse at det går ann å spille mer efektivt så vil ingenting skje.

Nye spillere i sommer, glem det. Idag kunne dommeren blåst av etter 1-0 målet, det var aldri noen sjangse for at vi skulle komme tilbake.

 

Bare å innse det, vi er for svake, og det er vitterlig ett svakhetstegn for premier leauge at både manure leder og vi ligger på andre.

 

Og scholes er ei cunts, og det er så utrolig hvor inneffektive vi er. skal ikke være mulig å brenne så mange sjanhser som vi har gjort idag, og det mot ett så reserveprega manure lag.

 

føkk it, jeg er lei arsenal, wenger og alt for mange spillere for tiden....men det går vel over som vanlig desverre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...