Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Synes det begynner å bli mye negativitet her...

 

Selvfølgelig har det vært en veldig dårlig periode nå med lite vilje, innsats og marginer på vår side. Det som så ut til å bli en god sesong med mulighet for flere trofeer ser nå ut til å kun handle om ligagullet. For meg er Premier League det aller viktigste denne sesongen, rett og slett fordi jeg ikke orker at Manu skal kunne løfte det trofeet når vi skriver mai måned. Etter sånn som de har spilt denne sesongen er det naturstridig at de skal stå igjen med sølvtøy til slutt!

 

Nå må gutta brette opp ermene og fighte i de siste kampene og så skal vi jammen meg vinne på Emirates når vi får besøk av djevlene! :)

 

Da kan man vel også si at det er naturstridig at Arsenal skal stå igjen som vinnere. Dette er ikke snakk om tilfeldigheter og uflaks.

Link to comment
Share on other sites

Ja, hva skal man si? Til tross for mye meningssløst småspill skaper vi faktisk sjanser nok til å vinne dette. Og united skaper så å si nada (regner ikke med de siste par kontringene der vi har ti mann og må framover), ALLIKEVEL slår de oss komfortablet 2-0.

 

Det skal jaggu ikke være enkelt å være arsenal-supporter :)

Link to comment
Share on other sites

Synes det begynner å bli mye negativitet her...

 

Selvfølgelig har det vært en veldig dårlig periode nå med lite vilje, innsats og marginer på vår side. Det som så ut til å bli en god sesong med mulighet for flere trofeer ser nå ut til å kun handle om ligagullet. For meg er Premier League det aller viktigste denne sesongen, rett og slett fordi jeg ikke orker at Manu skal kunne løfte det trofeet når vi skriver mai måned. Etter sånn som de har spilt denne sesongen er det naturstridig at de skal stå igjen med sølvtøy til slutt!

 

Nå må gutta brette opp ermene og fighte i de siste kampene og så skal vi jammen meg vinne på Emirates når vi får besøk av djevlene! :)

På Emirates har Manu muligens tilbake flere spillere som vil gjøre de mye bedre. Valencia, Fletcher, Nani og Ferdinand osv.

Manu er mye bedre enn Arsenal, og det er trist. Mest fordi at MU egentlig ikke er så gode. DET sier alt om Arsenal... Dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Ikke at det hadde forandret kamputfallet nevneverdig, men hvordan i huleste er det mulig at Scholes ikke får kort i det hele tatt? Først på Chamakh, Nasri også reaksjonen! Helt ekstremt.. Forøvrig kudos til Almunia for en "ouanstanding" kamp

 

Edit: Fikk ikke med meg at Scholes fikk gult for den på Chamakh..

Link to comment
Share on other sites

Old Shitford og Chris Foy..say no more

Chris Foy hadde en helt grei kamp. Eneste store feil, var å gi MU corner etter Hernandez sitt skudd.

Arsenal har god grunn til å være sure på dommerne i seriesammenheng, men i cupene er det andre ting enn dommerne som har ført oss ut av de...

Link to comment
Share on other sites

På Emirates har Manu muligens tilbake flere spillere som vil gjøre de mye bedre. Valencia, Fletcher, Nani og Ferdinand osv.

Manu er mye bedre enn Arsenal, og det er trist. Mest fordi at MU egentlig ikke er så gode. DET sier alt om Arsenal... Dessverre!

 

Spillemessig er Manure langt ifra bedre enn oss. Det ser vi igjen i dag.

Men...de er taktisk bedre enn oss og vet hvordan man skal vinne fotballkamper, selv på dårlige dager.

De vet nå hvordan de skal slå oss fordi vi spiller på akkurat samme måte hver bidige gang og vi viser svakhet i forsvar igjen. Fryktelig forutsigbart!

Link to comment
Share on other sites

Det som betyr noe for meg står igjen, Premier League.

Håper Djourou er ok, ellers nok en relativt bra prestasjon på Old Trafford, men.......

 

Sitter allikevel igjen med en følelse at det var ett godt forsøk, gitt Barcelona kampen i bena. Synes Wenger gjør riktige bytter, men det var ikke dagen.

 

Van der Saar er en fantastisk keeper, tar man alderen i betraktning er han ekstrem.

(BTW dommeren har en relativt bra kamp, så ikke skyld på han)

Link to comment
Share on other sites

Chris Foy hadde en helt grei kamp. Eneste store feil, var å gi MU corner etter Hernandez sitt skudd.

Arsenal har god grunn til å være sure på dommerne i seriesammenheng, men i cupene er det andre ting enn dommerne som har ført oss ut av de...

 

Ja, men dette er en dommer som overser mye stygge taklinger i løpet av en sesong og gir nærmest aldri kort.

Link to comment
Share on other sites

Uff dette er pinleg. Vi er fryktelig svake. Wenger har skapt eit lag som desverre driv med ein annan idrett ein det vi konkurrer i. Wenger gi oss eit fotballag!!!

 

Vi er utrulege lette å forsvare oss mot. Vi truar aldri bakrom, og slår ballen alltid på første bevegelsen. Vi har eit offensivt løp utan ball i heile kampen. Det var ein stoppar som gjorde som skapte to gode sjansar.

 

I tillegg har vi null fokus på gjenvinning eller defansiv struktur. United kunne klart seg med 20% ballinhav og likevel skape meir store sjansar enn oss. Dette vinn united fullt fortjent , og det med ei midtbane beståande av Gibson og O'shea...

 

Da står vi igjen med eit trofe å vinne. Det er lenge sidan vi har sett noko som skulle tyde på at vi skal ta det heim...

Link to comment
Share on other sites

Nå mener jeg faktisk at det er på tide at AW går. Har alltid forsvart han, men nå mener jeg det er nok. Å somle bort en ligacup-finale mot B'ham, rote bort 1. plassen i gruppespillet i CL, så gå på hue og ræva ut mot Barca, ryke ut i semifinale i FAcupen, og sist men ikke minst, mest trolig rote bort ligagullet. Alt vi sitter igjen med er skader og overbetalte spillere. Skal dette ingen ende ta?

Link to comment
Share on other sites

Er Paul Scholes hjerneskadet?

Er vel bare slik han har fått spille hele karrieren sin.

Er bare i United slike greier går an.

Han passer fint inn i Teddykategorien.

 

Dette United laget er det dårligste jeg har sett på lenge.

Hva det sier om oss ....kanskje de har rett alle som sier wenger bør kjøpe noe

engelsk stål og sette inn i laget.

Link to comment
Share on other sites

Er Paul Scholes hjerneskadet?

 

Det er dei flesta av oss i meir eller mindre grad. Om han var alvorleg så ville han nok ikkje vore så heldig at han kunne spele fotball... Ein oppførsel som Scholes sin har lite med ein hjerneskade å gjere da dette viser seg stort sett på andre måtar....

Link to comment
Share on other sites

Det som betyr noe for meg står igjen, Premier League.

Håper Djourou er ok, ellers nok en relativt bra prestasjon på Old Trafford, men.......

 

Sitter allikevel igjen med en følelse at det var ett godt forsøk, gitt Barcelona kampen i bena. Synes Wenger gjør riktige bytter, men det var ikke dagen.

 

Van der Saar er en fantastisk keeper, tar man alderen i betraktning er han ekstrem.

(BTW dommeren har en relativt bra kamp, så ikke skyld på han)

 

Helt enig med deg, Ray! Det er det som er det mest frustrerende - det er kun en ting United er bedre enn oss på i kveld. Dessverre er det akkurat det som teller i fotball: score mål! (OK - pluss keeper. Ikke det at Almunia var dårlig - VDS var utrolig!)

Link to comment
Share on other sites

Einaste trøsten i dag får vere at det er STOR forskjell på Barcelona og Manchester United kvalitetsmessig. I dag tapte me for eit møkkalag. Three out, one to go.

 

Et møkkalag som allikevel er langt bedre enn oss der det gjelder. Vi kan rundspille de så mye vi vil i midtsirkelen, men så lenge vi er FULLSTENDIG blottet for kreativitet og killerinstinkt betyr det ikke en dritt.

 

Det er utrolig at et av de to lagene her vinner Premier League i år. For en vanvittig kvalitetsreduksjon i toppen av PL på kun et par år...

 

Savner vinnermentalitet... Utenom Wilshere, er det vel ikke en eneste spiller i troppen som utstråler noe som ligner en gang. Wenger is to blame.

Link to comment
Share on other sites

Bra kommentar.

Vi har PL i våre hender. Slå MU hjemme er det som kanskje skal til.

Og det kan vi da gjøre.

 

Enig! La oss holde humøret og trua oppe! La oss vente med høygaflene og faklene og spark-Wenger-opptogene til sesongen er over!

 

Det her KAN jo bare ikke fortsette. Før eller siden må ballen trille litt vår vei også! Og helst før sesongen er over...

Link to comment
Share on other sites

For en drittkamp og en ræva form på Arsenal de siste ukene. Hva faen er det som skjer?! Ingen blør for drakta(med unntak av Wilshere) og man skulle tro de er fornøyde med tap så lenge de får lønning..

 

Kan tenke meg at Wenger sier noe som at vi spilte med ti spillere og dette gjorde at vi tapte!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...