Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå er det bare en ting jeg virkelig forventer av Wenger. At han tar tak i spillere som er rutinerte og som har vært i klubben lenge og gir de en skikkelig pep-talk for resten av sesongen. Nå MÅ vi ha flere spillere som tar ansvar i kamper fremover, hvis ikke ser 4. plassen fryktelig nærme ut...

 

Spillerne og Wenger må gå i seg selv og virkelig gi alt om vi skal ha noe håp om det siste troféet vi kan vinne i år. Dårlig innsats og vilje bør straffes. Nå trenger vi å stå samlet og vi trenger å fighte for hverandre så godt det kan gjøres. Dette laget har kvaliteter, men når det mentale ikke er der, da blir det vanskelig å vinne noe som helst.

 

Spørsmålet er om gutta klarer å reise seg etter å ha røket ut fra tre av fire turneringer på kort tid. Skulle gjerne hatt en bedre motivator i laget, en som kunne gitt gutta en skikkelig pep-talk om at nå er det alle mot oss. Kun hundre prosent innsats gjennom hele kampen er godt nok. Vi får ingen hjelp av dommere, heller det stikk motsatte, og vi må ut å vise at vi mener alvor!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Hvordan kan folk snakke om ligagull når vi taper mot B-laget til Manu????

Vi skaper ikke sjanse i 1. omgang!! Er så pinlig dårlig at jeg får ikke sagt det.... Vi kan glemme titler i år også, så enkelt er det. Det blir uavgjort eller tap mot Spurs, også spiller vi uavgjort hjemme mot United + at vi sikkert driter oss ut mot noen av drittlaga... Vi mangler vinnermentalitet og prestere når man må.

Takk for dansen, vi har etter min mening prestert over evne i år + at United og Chelsea har underprestert til de grader!! At vi fortsatt er med i gullkampen skyldes mer dårlige prestasjoner av ovennevnte enn gode prestasjoner av oss.

 

Nesten nesten nesten nesten.... Hvert jævla år!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan folk snakke om ligagull når vi taper mot B-laget til Manu????

Vi skaper ikke sjanse i 1. omgang!! Er så pinlig dårlig at jeg får ikke sagt det.... Vi kan glemme titler i år også, så enkelt er det. Det blir uavgjort eller tap mot Spurs, også spiller vi uavgjort hjemme mot United + at vi sikkert driter oss ut mot noen av drittlaga... Vi mangler vinnermentalitet og prestere når man må.

Takk for dansen, vi har etter min mening prestert over evne i år + at United og Chelsea har underprestert til de grader!! At vi fortsatt er med i gullkampen skyldes mer dårlige prestasjoner av ovennevnte enn gode prestasjoner av oss.

 

Nesten nesten nesten nesten.... Hvert jævla år!

 

Jeg syns også at forestillingen mot Man U var dårlig, og hadde absolutt forventet mer. Det virker som om vi er inne i en meget dårlig periode for tiden, og det bevises igjen at vi har for dårlig dekning på de forskjellige posisjonene. Denilson er rett og slett bare for dårlig for Arsenal, mens jeg har lyst til å grine når jeg tenker på at Djourou er ute resten av sesongen, og stopperparet fremover blir Koscielny og Squilacci. Det blir bevist gang på gang at de ikke går sammen. Når det er sagt er jeg uenig i at vi har overprestert i årets sesong og de andre underprestert. Jeg mener vi er fullt på høyde med lagene du nevnte, men at det er nettopp dette med skader som ødelegger i år også, nok en gang. Og det er Wengers feil at han aldri kjøper nye spillere, og har klokketro på den troppen han er. Førstelaget vårt er det beste i PL, andrevalgene på forskjellige posisjoner holder rett og slett ikke mål. Arshavin og Rosicky har også skuffet stort i år. Jeg ser dessverre ikke lyst på resten av sesongen. Vi bør heller konsentrere oss om å holde på topp 4.

Link to comment
Share on other sites

For en drittkamp og en ræva form på Arsenal de siste ukene. Hva faen er det som skjer?! Ingen blør for drakta(med unntak av Wilshere) og man skulle tro de er fornøyde med tap så lenge de får lønning..

 

Kan tenke meg at Wenger sier noe som at vi spilte med ti spillere og dette gjorde at vi tapte!

 

Syns egentlig de burde innføre fotball på provisjon! For å få penger - VINN! Da hadde kanskje innsatsen, viljen og innstillingen vært en helt annen?

Link to comment
Share on other sites

Samme for ditt yrke også da - prester eller få null lønn.

Er vel snakk om en LITT annen pengebruk ifotballen enn det han sannsynligvis tjener? Uansett, jeg er for dette til dels, men kun som bonuser, lav lønn og høye bonuser hadde vært bra feks.

Link to comment
Share on other sites

Er vel snakk om en LITT annen pengebruk ifotballen enn det han sannsynligvis tjener? Uansett, jeg er for dette til dels, men kun som bonuser, lav lønn og høye bonuser hadde vært bra feks.

 

Det ville ført til at toppspillere i klubber som ikke vinner trofeer og får fete bonuser utbetalt, ville forlange transfer til vinnende klubber enda raskere. I vår klubb ville dette fått katastrofale konsekvenser.

Link to comment
Share on other sites

Er vel snakk om en LITT annen pengebruk ifotballen enn det han sannsynligvis tjener? Uansett, jeg er for dette til dels, men kun som bonuser, lav lønn og høye bonuser hadde vært bra feks.

 

Det at fotballspillerne og deres agenter har klart å få til den lønna de har er godt gjort - men fortsatt slik at det du utdanner deg som / får jobb som gir lønn som er i tråd med hva du kan generere av penger til bedriften. En god fotballspiller kan lett tjene 10ganger så mye til klubben som han får i lønn. Det er mer enn hva en normal arbeidstaker i Norge gjør for sin bedrift.

 

Sjalusien lenge leve :blink: D

Link to comment
Share on other sites

Det at fotballspillerne og deres agenter har klart å få til den lønna de har er godt gjort - men fortsatt slik at det du utdanner deg som / får jobb som gir lønn som er i tråd med hva du kan generere av penger til bedriften. En god fotballspiller kan lett tjene 10ganger så mye til klubben som han får i lønn. Det er mer enn hva en normal arbeidstaker i Norge gjør for sin bedrift.

 

Sjalusien lenge leve B) D

I hvilken klubb finner man spillere som tjener 10 ganger så mye til klubben enn han får i lønn? Går ikke omtrent alle klubbene med underskudd.

;)

Og hva genererer en dårlig fotballspiller i så måte?

Hva med Denilson og Almunia? Genererer de noe i det hele tatt?

Ville vi hatt 60000 på tribunen hvis alle spillerne var på det nivået?

 

Det er nok noen som tjener vanvittig i forhold til kompetanse og prestasjon.

Disse døgeniktene kan takke dyktige agenter og tabbene til manageren.

 

Fotballspillere tjener minst 50 ganger for mye.

Link to comment
Share on other sites

I hvilken klubb finner man spillere som tjener 10 ganger så mye til klubben enn han får i lønn? Går ikke omtrent alle klubbene med underskudd.

B)

Og hva genererer en dårlig fotballspiller i så måte?

Hva med Denilson og Almunia? Genererer de noe i det hele tatt?

Ville vi hatt 60000 på tribunen hvis alle spillerne var på det nivået?

 

Det er nok noen som tjener vanvittig i forhold til kompetanse og prestasjon.

Disse døgeniktene kan takke dyktige agenter og tabbene til manageren.

 

Fotballspillere tjener minst 50 ganger for mye.

 

Kan jo sjekke ut hvor mye Arsenal tjente på draktsalg når Arshavin ble hentet. Eller hva Barcelona har tjent på Messi, Zlatan, Xavi, Iniesta, Villa, Henry osv. de siste 5 årene alene. Og det er draktsalg. Så kan du se på sponsorinntektene - og hvorfor vil folk sponse en fotballklubb? Reklame. reklame. og atter reklame. Jo større klubb (prestasjonsmessig) jo mere penger.

 

Hvorfor vil sponsorer betale i dyre dommer for å få stadionnavnet?

 

Og sist jeg sjekket går jo for eksempel vårt kjære Arsenal i pluss også.. og denne gangen med lite innput fra eiendomssalg. Så så svart er det ikke...

 

Og nei - spillere som er "mindre profilerte" tjener ikke like mye penger for klubben selvsagt - men de er fortsatt med på å "dra lasset" for at klubben skal ha sponsorer f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...