Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Angående skaden til Djourou. Det er mange som har fryktet et slikt scenario. Da står vi igjen med Koscielny og Squillaci, to stoppere som ikke har imponert stort sammen.

 

Vermaelen var ute og skadehistorien til Djourou er kjent sak. Wenger tok en sjanse.

En enkel løsning her, Sagna inn i midtforsvaret og Eboue på back. Da har vi ett midtstopper par som funker.. Sagna er vår beste forsvarer en mot en, Kos er rask og tar seg av resten. Desverre kjører Wenger inn vår Squ.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Vermaelen var ute og skadehistorien til Djourou er kjent sak. Wenger tok en sjanse.

...og tapte nok en gang. Du setter ikke alle pengene dine på grønt når ruletten går vettu, for så å klage på uflaks når du ikke vinner.

Link to comment
Share on other sites

...og tapte nok en gang. Du setter ikke alle pengene dine på grønt når ruletten går vettu, for så å klage på uflaks når du ikke vinner.

Vel da du kan vel ikke påstå at du har flaks hvis det er tilfelle, med rouletten altså.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

En enkel løsning her, Sagna inn i midtforsvaret og Eboue på back. Da har vi ett midtstopper par som funker.. Sagna er vår beste forsvarer en mot en, Kos er rask og tar seg av resten. Desverre kjører Wenger inn vår Squ.....

 

Sagna duger absolutt. Song kan jo også fungere, problemet er at han pr dags dato er skadet. Dessuten trenger vi han på midtbanen når han er klar.

 

Tror dog at Wenger går for Koscielny og Squillaci.

Link to comment
Share on other sites

Skal sies at jeg ikke har noen problemer med hvordan vi spilte denne kampen, men litt dmer dyktighet/flaks hadde vi vunnet... Håper vi gjør akkurat det samme på Emirates..

 

Dagens beste: Wilshere(som vanlig)Almunia( selv om målene ikke hade skjedd Van Der Sar) Nasri, Denilson bedre en vanlig og burde blitt holdt på banen i stedet for Diaby

 

Skuffelsene: Arshavin, Gibbs, Kos, RVP. Diaby

Link to comment
Share on other sites

Ikke overrasket over at det ble exit i kveld. Det som overrasker meg, er hvor mye bedre Arsenal er i store deler av kampen, og hvor mange fler sjanser de skaper. Med en spiss i Henry/Wright-klassen, ville Arsenal hatt en semifinale å tenke på. Arsenal er utrolig ineffektive, og det ser nærmest klønete ut når de står på 16 meter, og forsøker å spille seg lenger inn. Det må da for i svarte helvette gå an å avslutte fra distanse! Av og til lurer jeg på om det på trening, gis poeng om et lag klarer å spille seg inn til 16. I kveld var innsatsen til de fleste på et for lavt nivå. Men som oftest, er det noen som utmerker seg. Denilson er svært lite innblandet, og gjør lite feil, men gjør heller ikke veldig mye riktig. Diaby er en vandrende katastrofe samtlige minutter han er på banen.

 

Savner tiden med de gode Asrenalspillerne. De som spilte hurtig i lengderetning. De som stod for det motsatte av det Denilson og Diaby presterer. Det kan ikke være Wenger sin tanke, at enkelte spillere skal bruke så lang tid med ball, at de lar enhver motstander komme tilbake med samtlige spillere. Det trengs rett og slett en opprydding i stallen til sommeren, og jeg håper at Wenger gjør en grundig jobb. I tillegg, må det inn en trener/assistent som har gode taktiske egenskaper. En som i samråd med Wenger, kan gjøre grep, som kan forandre kampbildet. Det klarer Wenger sjelden. Det må også jobbes knallhardt med den defansive organiseringen. Inn med Martin Keown!

Link to comment
Share on other sites

Angående skaden til Djourou. Det er mange som har fryktet et slikt scenario. Da står vi igjen med Koscielny og Squillaci, to stoppere som ikke har imponert stort sammen.

 

Vermaelen var ute og skadehistorien til Djourou er kjent sak. Wenger tok en sjanse.

 

"I told you so mr.Wenger!" smaker ikke så godt, men dette er jo ingen stor overraskelse! Flertallet ropte dette i sommer, og de samme ropte det i Januar..

 

Og igjen så sitter vi her nå i lignende situasjon, og mest sannsynelig det samme til sommeren og diskuterer akkurat det samme som vi alltid gjør:

 

- Vi må selge Diaby, Denilson, Almunia, Bendtner, Koscielny, Squillaci og Eboue!

- Wenger trenger bare å skifte litt taktikk, og skaffe seg en plan B..

- Bruk penger, og kjøp noen klasse spillere!

- Hvorfor klage? Vi er blant topp fire, og alltid med i cupene! Bortskjemte fans?!

- Denne helt ukjente franske spilleren har jeg en godfølelse for..

- Kan ikke Wenger Kjøpe noen som er litt mer erfaren og kanskje t.o.m. Engelsk?

- Hvorfor solgte vi han for så lite penger?

- Neste sesong så kan vi da vel ikke ha så "uflaks" med skader?!

 

- "IN WENGER WE TRUST!"

- "WENGER OUT!!!"

Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------------

Det du skriver om å forsvare oss stemmer ikke, i år er vi et av de lagene som slipper inn minst mål i PL. Det er jo ikke her problemet er. Det store problemet er midtbanen vår. De som ikke forstår dette har alvorlige problemer med å se det taktiske i fotball. Se hvor mange ball tap vi har fremover i angrep i dette leddet,det er jammen ikke få i løpet av en kamp. Denilson,Arsharwin,Fabregas de er helt like her,de mister ballen ekstremt mye. Dette utløser raske kontringer imot,noe som ethvert forsvar ville slitt med.

Wenger må tilbake til tiden da vi hadde en solid midtbane,som kjempet om hver eneste ball så blodet sprutet. Når vi vant ballen var det bare snakk om sekunder før vi var på motstander sin 16 meter. Det er dette i spillestilen vår som er helt riv ruskende gale. Det er dette Wenger sin stil tryner på.

 

Snakker jeg om at vis vi ser på de siste 6 åra så er de ganske like, slepper inn masse mål som skjeldent Chelsea og Man Utd gjør. Legger vi sammen alle måla vi har sleppi inn de siste 6 år, Chelsea og Man Utd sine ser vi at Wenger har et stort problem i forhold til de 2 andre laga, som har bytta på vært år og ta det som er av pokaler i England.

Grunnmuren er først å fremst en go keeper og forsvar som blør for drakta og gjør minst mulig feil.

Vi kan ikke måle oss en gang med de som har spilt bak for oss de siste 6 åra, vi slepper ofte inn mål folk sitter å ler av og vi Arsenal fans sitter å banner, gnir oss i øya og lurer på ossen det kunnne skje. Å det skjer gang på gang på gang år etter år og alle sier vi hadde uflaks, er ikke uflaks når det skjer 6 år på rad, det ringer nok i en bjelle hos de fleste uannsett om du vil innrømme det eller ikke. Skulle det vise seg vi skulle ta et PL nå er det et mirakel, men for håpe det mirakle skjer. Et par siere til på Chelsea... litt mere rot fra Arsenal og Man Utd som virker veldig svake for øyeblikke ligger begge laga i grøftekanten og Chelsea er der de har ingen skader, slik Man Utd og Arsenal har.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er en stor del av våre liv,vi dedikerer masse tid,tanker og ikke minst penger til klubben i våre hjerter! Men når GANG PÅ GANG det vipper i feil retning slik som de siste par ukene så setter jeg meg i go-stolen å tenker alle mulige tanker : Hva er galt? Hvem har ansvaret? Kan vi noen sinne vinne titler igjen?

 

Arsenal har vært kjent for spesielt to ting så lenge jeg har fulgt laget :

 

1. Et bunnsolid forsvar med verdensklasse-keepere,midtstoppere som sjelden taper dueller og backer med gode innlegg! Jeg mener vi ikke har noen av delene idag.Keeperne holder kun et middels gjsnitt i Premier Leauge.Midtstopperne innehar ikke den erfaringen det skal til for å prestere max i de helt store anledningene.Det er kun Vermalen som har vist tegn til verdensklasse der bak de siste par sesongene.Clichy og Sagna har vært milevis unna det som jeg forventer av de! Ingen av de har innleggsføtter,det finnes knapt unntak! Djourou har prestert jevnt bra men er langt unna en midtstopper med verdensklasse-ferdigheter.Terry,Ferdinand,Vidic etc..

 

2. Et angrep som for det mesteparten av tiden(frem til Vieira dro) har vært bygd sammen på en komplett måte som har innehatt spillere med verdensklasse-skills innen : Kreativitet! Fysikk! Arbeidsmoral! Gjennombruddshissighet!og ikke minst Rutine! osv.. Vieira,Henry,Bergkamp,Ljungberg,Gilberto,Pires,Overmars med flere representerer disse ferdighetene som kun et par spillere i dagens lagoppstilling innehar! Denilson,Diaby,Rosicky,Bendtner,Chamakh er ikke i nærheten av fotballspillerne som disse legendene en gang var! Disse gutta spillte fotball,de blødde for drakta og det smittet over på resten av spillergruppa! I dag ser jeg kun et par spillere som viser vinnervilje,det er Nasri og Wilshere..Resten er tafatte! Noen ganger kan jeg ikke fatte att enkelte er interesert i å vinne noe.Feilpassningene som Denilson,Arshavin med flere gjøre i løpet av kamper forekom sjelden eller aldri før.Det er snakk om feil som de fleste som selv har spillt fotball luket vekk på småguttestadiet..

 

Uten disse to punktene er det leeeenge til vi kan kalle oss for "The invincibles" igjen

 

Følelsen jeg har i kroppen akkurat nå kan ikke engang måle seg med hverken kjærlighetssorg eller fyllesjuke! Å se på hvor effektiv fotball Ferguson legger opp til når vår egen Wenger prioriterer å bokstavlig talt gå ballen i mål er latterlig! Jeg registrerte et hardt skudd på mål,av Rosicky på stillingen 0-2,det er for dårlig..

 

Nå har vi gått på trynet ut av FA-cupen og vi ble rævpult ut av CL,samt Ligacupen som jeg FORVENTET meg att vi tok lett! Vi har kun ligaen igjen..

 

WENGER : Jeg FORVENTER meg att du ikke dummer oss Goonere mere ut denne sesongen og att du drar i land seriemesterskapet! Slik att bikkja mi kan gå stolt rundt med Arsenal-drakta som han liker så godt og att pappan hans kan vise stolt frem kanonene som dekker hele ryggtavla!

 

In Arsene we trust! Then give me payback!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

I år har jeg som tilhenger hatt en stor sesong, selv om jeg som alle andre er skuffet over at vi ikke når helt fram. Ikke mange lag spiller så mange kamper i året. Og de fleste, nesten alle, sendes på TV.

Vi er i førersetet når det gjelder ligaen. Vi har et lettere program igjen enn vår fremste rival. Og denne rivalen skal vi møte hjemme i vår egen stue.

Vi spilte en god finale i CC, ventet på ekstraomganger og hadde masse mer krefter igjen enn Birmingham. Så skjer en liten uheldig insidens. Og vi taper helt ufortjent.

Vi møter verdens beste lag i åttendelsfinale i CL. Er med helt til Bendtner ikke skårer etter 87 minutter i andre og avgjørende kamp.

I dag blir vi slått ut. I en kampvi er helt på høyden. Hadde vi vunnet CC så hadde dette ikke spilt så stor rolle. Men nå blr det et symptom på at at Arsenal er mislykket og nå sier de fleste her inne at nå ryker PL også.

Jeg er så stolt av denne klubben, alt den gir meg, fra stor ekstatisk glede til søvnløshet og depresjon, og jeg er så heldig som er tilhenger av et lag som gir meg nesten 80 vanvittige kamper i året.

Nå tar vi ligaen, vi må tro på det alle sammen, for det smitter. Og sammen tror jeg faktisk vi blir sterkere.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si? Det største tapet i dag er ikke selve kamputfallet, men tapet av en klassespiller i Djourou for resten av sesongen.

 

I dag er jeg ikke skuffet eller flau. I dag er jeg faktisk stolt. United skapte fint lite på egen potetåker, mens vi til de grader styrte kampen.

1. omgang var bra, andre omgang enda bedre.

 

1. målet kom etter en elendig vurdering av Denilson. Jeg satt og lurte på hva faen han tenkte på og fikk en ekkel følelse av at hans feil ville bli straffet med mål, desverre fikk jeg rett.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

En ryddejobb må til i sommer. Kan jo i grunn bare kvitte oss med Cesc og heller satse på Ramsey og Wilshere. Cesc er jo skadet hele sesongen uansett.

 

..............

Der er jeg helt enig. Vi bør selge Fabregas,samtidig som vi selger Persie. To av de mest skadeforfulgte spillerne vi har. Dette kan utløse bra summer vi kan handle andre gode spillere for. Samtidig bør Rosiscky,Denilson,Diaby ut av laget. Inn med gode sterke spillere som kan gjøre en stor forskjell. Men samtidig bør spillestilen endres også. Det kan utgjøre den store forskjellen.

Link to comment
Share on other sites

I år har jeg som tilhenger hatt en stor sesong, selv om jeg som alle andre er skuffet over at vi ikke når helt fram. Ikke mange lag spiller så mange kamper i året. Og de fleste, nesten alle, sendes på TV.

Vi er i førersetet når det gjelder ligaen. Vi har et lettere program igjen enn vår fremste rival. Og denne rivalen skal vi møte hjemme i vår egen stue.

Vi spilte en god finale i CC, ventet på ekstraomganger og hadde masse mer krefter igjen enn Birmingham. Så skjer en liten uheldig insidens. Og vi taper helt ufortjent.

Vi møter verdens beste lag i åttendelsfinale i CL. Er med helt til Bendtner ikke skårer etter 87 minutter i andre og avgjørende kamp.

I dag blir vi slått ut. I en kampvi er helt på høyden. Hadde vi vunnet CC så hadde dette ikke spilt så stor rolle. Men nå blr det et symptom på at at Arsenal er mislykket og nå sier de fleste her inne at nå ryker PL også.

Jeg er så stolt av denne klubben, alt den gir meg, fra stor ekstatisk glede til søvnløshet og depresjon, og jeg er så heldig som er tilhenger av et lag som gir meg nesten 80 vanvittige kamper i året.

Nå tar vi ligaen, vi må tro på det alle sammen, for det smitter. Og sammen tror jeg faktisk vi blir sterkere.

 

Denne reddet kvelden for meg :(

Link to comment
Share on other sites

Vi er i førersetet når det gjelder ligaen. Vi har et lettere program igjen enn vår fremste rival. Og denne rivalen skal vi møte hjemme i vår egen stue.

Ny rekord i løgn i én setning? Eller tror du virkelig på det der???

 

- vi er ikke i førersetet i ligaen. Vi er tre poeng bak, og en hengekamp skal vinnes på banen, ikke i teorien.

 

- I tillegg er det bare tull å si at Arsenal har et lettere program igjen. Tøffe turer til Stoke, Tottenham og Bolton, i tillegg til turer til Fulham, Blackpool og West Brom, gjør at vi har seks bortekamper igjen av siste 10! I tillegg er 2 av hjemmekampene mot Liverpool, Man Utd!

 

- Når man bruker uttrykk som "vår egen stue" betyr det at man har et fryktet fort a la Old Trafford. Emirates har absolutt ikke vært et slikt sted for Arsenal i år. Aller minst i serien.

 

I tillegg sier du lenger nede at Arsenal spilte en god finale i CC! Hvilken kamp har du sett?

 

 

Jeg kan ikke se noe, bortsett fra rettferdighet, som taler FOR at Arsenal vinner serien.

Link to comment
Share on other sites

Ny rekord i løgn i én setning? Eller tror du virkelig på det der???

 

- vi er ikke i førersetet i ligaen. Vi er tre poeng bak, og en hengekamp skal vinnes på banen, ikke i teorien.

 

- I tillegg er det bare tull å si at Arsenal har et lettere program igjen. Tøffe turer til Stoke, Tottenham og Bolton, i tillegg til turer til Fulham, Blackpool og West Brom, gjør at vi har seks bortekamper igjen av siste 10! I tillegg er 2 av hjemmekampene mot Liverpool, Man Utd!

 

- Når man bruker uttrykk som "vår egen stue" betyr det at man har et fryktet fort a la Old Trafford. Emirates har absolutt ikke vært et slikt sted for Arsenal i år. Aller minst i serien.

 

I tillegg sier du lenger nede at Arsenal spilte en god finale i CC! Hvilken kamp har du sett?

Jeg kan ikke se noe, bortsett fra rettferdighet, som taler FOR at Arsenal vinner serien.

Det er opp til oss om vi vinner ligaen, vi er ikke avhengig av andre.

Jeg vurderer at vi har et lettere program.

Vår egen stue er det jo, det er jo hjemme.

Jeg syntes vi hadde god kontroll og ventet på ekatraomganger, vi virket minst sliten.

Så løgn - et dårlig og negativt ord overfor en medgooner kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Ny rekord i løgn i én setning? Eller tror du virkelig på det der???

 

- vi er ikke i førersetet i ligaen. Vi er tre poeng bak, og en hengekamp skal vinnes på banen, ikke i teorien.

 

- I tillegg er det bare tull å si at Arsenal har et lettere program igjen. Tøffe turer til Stoke, Tottenham og Bolton, i tillegg til turer til Fulham, Blackpool og West Brom, gjør at vi har seks bortekamper igjen av siste 10! I tillegg er 2 av hjemmekampene mot Liverpool, Man Utd!

 

- Når man bruker uttrykk som "vår egen stue" betyr det at man har et fryktet fort a la Old Trafford. Emirates har absolutt ikke vært et slikt sted for Arsenal i år. Aller minst i serien.

 

I tillegg sier du lenger nede at Arsenal spilte en god finale i CC! Hvilken kamp har du sett?

Jeg kan ikke se noe, bortsett fra rettferdighet, som taler FOR at Arsenal vinner serien.

 

Hadde dette vært første sesongen dette har skjedd hadde det forsåvidt vært et greit skritt til neste sesong.

Men Wenger har vel sagt at dette var det siste året av 5 årsplanen for å bygge et storlag.

Vi har teknisk gode spillere,men også spillere som sliter når det butter mot.

Gi meg hjerte,fotballforståelse og guts som vi hadde med Adams-Vieira-Bergkamp.

 

Mot Birmingham,Barcelona og United manglet vi akkurat det.

Kanskje med unntak av Wilshere,Djorou og Nasri.

I fotball betyr selvtillit mye,hjerte for klubben og guts...hiver en det utpå en teknisk god spiller

så er du langt på vei.

 

Et sterkt forsvar kunne vi hatt. Problemet er at vår beste har vært skadet hele sesongen.

Og at vi har kun en spiller baki der som er stabilt god i hans fravær. Nemlig Djorou.

 

Hva bør Wenger gjøre? Vel få inn noe britisk stål er en begynnelse og luk vekk

de som underpresterer hver eneste gang det gjelder.

Bygg et framtidens lag rundt Wilshere,Ramsay,Vermaelan,Djorou og RVP,men for guds skyld

kjøp inn en spiss som holder Wright,Henry,Bergkamp klasse også i tillegg.

Vi trenger en målgjører av topp topp klasse.

 

Vi trenger også noen som kan fortelle forsvaret hvordan de skal spille.

En så forskjellen igår på Van Der Sar sine returer kontra Almunia sine.

United ryddet effektivt bort,men Arsenal ikke markerte i det hele tatt.

På venstresiden i forsvar har vi slitt i hele sesongen. Gibbs må på et intensivkurs

i defensivt sikringsspill.

 

Har Wenger en framtid i Arsenal?

Definitivt ja,men jeg tror han må svelge et par kameler og bruke litt penger på

klassespillere, og innse at spllere vi trodde var gode nok,ikke er mentalt og teknisk gode nok

til å spille i verdens beste klubb(etter min mening :( ).

 

Klarer vi nå å vinne PL?

Vel det var dette med rettferdighet som jeg håper på da. Vi er det beste laget på en god

dag i PL,men kanskje et av de verste når det surrer seg til.

Er veldig usikker på om vi har det som trengs mentalt for å vinne PL, ikke det at

vi ikke er teknisk gode nok.

Jeg krysser alt jeg har for at dette laget skal vinne PL,men etterhvert må jeg innrømme at

en guffen følelse har sneket seg inn.

Vi kan vinne PL,men tror det ikke før jeg ser det.

 

Alle Goonerfans får bare tro og håpe noe av dette smitter over på Arsenallaget.

Da kan nemlig alt skje.

Link to comment
Share on other sites

Hadde dette vært første sesongen dette har skjedd hadde det forsåvidt vært et greit skritt til neste sesong.

Men Wenger har vel sagt at dette var det siste året av 5 årsplanen for å bygge et storlag.

Vi har teknisk gode spillere,men også spillere som sliter når det butter mot.

Gi meg hjerte,fotballforståelse og guts som vi hadde med Adams-Vieira-Bergkamp.

 

Mot Birmingham,Barcelona og United manglet vi akkurat det.

Kanskje med unntak av Wilshere,Djorou og Nasri.

I fotball betyr selvtillit mye,hjerte for klubben og guts...hiver en det utpå en teknisk god spiller

så er du langt på vei.

 

Et sterkt forsvar kunne vi hatt. Problemet er at vår beste har vært skadet hele sesongen.

Og at vi har kun en spiller baki der som er stabilt god i hans fravær. Nemlig Djorou.

 

Hva bør Wenger gjøre? Vel få inn noe britisk stål er en begynnelse og luk vekk

de som underpresterer hver eneste gang det gjelder.

Bygg et framtidens lag rundt Wilshere,Ramsay,Vermaelan,Djorou og RVP,men for guds skyld

kjøp inn en spiss som holder Wright,Henry,Bergkamp klasse også i tillegg.

Vi trenger en målgjører av topp topp klasse.

 

Vi trenger også noen som kan fortelle forsvaret hvordan de skal spille.

En så forskjellen igår på Van Der Sar sine returer kontra Almunia sine.

United ryddet effektivt bort,men Arsenal ikke markerte i det hele tatt.

På venstresiden i forsvar har vi slitt i hele sesongen. Gibbs må på et intensivkurs

i defensivt sikringsspill.

 

Har Wenger en framtid i Arsenal?

Definitivt ja,men jeg tror han må svelge et par kameler og bruke litt penger på

klassespillere, og innse at spllere vi trodde var gode nok,ikke er mentalt og teknisk gode nok

til å spille i verdens beste klubb(etter min mening :( ).

 

Klarer vi nå å vinne PL?

Vel det var dette med rettferdighet som jeg håper på da. Vi er det beste laget på en god

dag i PL,men kanskje et av de verste når det surrer seg til.

Er veldig usikker på om vi har det som trengs mentalt for å vinne PL, ikke det at

vi ikke er teknisk gode nok.

Jeg krysser alt jeg har for at dette laget skal vinne PL,men etterhvert må jeg innrømme at

en guffen følelse har sneket seg inn.

Vi kan vinne PL,men tror det ikke før jeg ser det.

 

Alle Goonerfans får bare tro og håpe noe av dette smitter over på Arsenallaget.

Da kan nemlig alt skje.

 

Godt skrevet, enig i alt.

 

Spesielt betydningen av hjerte, fotballforståelse og guts bør Wenger begynne å vurdere. Han sier dagens lag er det beste han noen gang har trent, så hvorfor vinner han ikke titler? Kan det rett og slett skyldes mangelen på 2-3-4 ledertyper?

 

Jeg tror det kan være så enkelt. Kynisme og langt bedre defensiv struktur hadde også kommet veldig godt med...

Link to comment
Share on other sites

Det er opp til oss om vi vinner ligaen, vi er ikke avhengig av andre.

Jeg vurderer at vi har et lettere program.

Vår egen stue er det jo, det er jo hjemme.

Jeg syntes vi hadde god kontroll og ventet på ekatraomganger, vi virket minst sliten.

Så løgn - et dårlig og negativt ord overfor en medgooner kanskje.

Hvis du virkelig tror på det du skriver, så er det jo ikke løgn. Med andre ord er det opp til deg selv om du er en løgner eller ikke... Jeg har bare vansker med å tro på at du kan mene/ tro på det

Hvordan du kan vurdere at vi har lettere program igjen enn Manu, må du nesten utdype, for det har jeg store vansker med å tro på at du kan mene. Vi har 6 bortekamper igjen, 4 hjemme. MU har 5 hjemme, 4 borte. Vi har 3 kamper mot topp 6 lag, Manu har 2. Utenom disse har vi Stoke, Fulham og Bolton borte, i tillegg til Blackpool og WBA som kjemper mot nedrykk.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virkelig tror på det du skriver, så er det jo ikke løgn. Med andre ord er det opp til deg selv om du er en løgner eller ikke... Jeg har bare vansker med å tro på at du kan mene/ tro på det

Hvordan du kan vurdere at vi har lettere program igjen enn Manu, må du nesten utdype, for det har jeg store vansker med å tro på at du kan mene. Vi har 6 bortekamper igjen, 4 hjemme. MU har 5 hjemme, 4 borte. Vi har 3 kamper mot topp 6 lag, Manu har 2. Utenom disse har vi Stoke, Fulham og Bolton borte, i tillegg til Blackpool og WBA som kjemper mot nedrykk.

Vi er litt utenfor trådtemaet og beklager det; men.

 

Da takker jeg deg for det at jeg slipper være løgner.

 

Vi slipper Chelsea og vi har Manchester United hjemme.

 

Og noen er jo enige med meg.

http://www.nettavisen.no/sportspill/tippin...icle3106563.ece

 

Mange av våre venner på forumet; som eksempel:

Moen i en annen tråd:

 

Arsenal

 

West Bromwich - Arsenal 3p

Arsenal - Blackburn 1p

Blackpool - Arsenal 3p

Arsenal - Liverpool 3p

Tottenham - Arsenal 1p

Bolton - Arsenal 3p

Arsenal - Manchester Utd 0p

Stoke - Arsenal 1p

Arsenal - Aston Villa 3p

Fulham - Arsenal 3p

 

Manchester Utd

 

Manchester Utd - Bolton 3p

West Ham - Manchester Utd 3p

Manchester Utd - Fulham 3p

Newcastle - Manchester Utd 1p

Manchester Utd - Everton 3p

Arsenal - Manchester Utd 3p

Manchester Utd - Chelsea 0p

Blackburn - Manchester Utd 1p

Manchester Utd - Blackpool 3p

 

Så det er ikke bare jeg som tror på det jeg skriver og som du henviser til.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg bet meg merke i når Djourou lå nede i 5-6 minutter, var at da ruslet spillerne bare rundt og kikket ned på spilleren som fikk behandlig.

 

Kan Wenger i en slik situasjon kalle spillerne til seg og kjøre en pep-talk/hårføner med alle spillerne? Hvorfor gjorde han da ikke det? Hvis det ikke er tillatt så burde i det minste RVP som kaptein samle laget for å forsøke å få opp moralen og kommunisere budskapet "Alle mann til pumpene". Vi ser i håndball og Hockey at slike korte moral-boostere kan være svært effektive.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg bet meg merke i når Djourou lå nede i 5-6 minutter, var at da ruslet spillerne bare rundt og kikket ned på spilleren som fikk behandlig.

 

Kan Wenger i en slik situasjon kalle spillerne til seg og kjøre en pep-talk/hårføner med alle spillerne? Hvorfor gjorde han da ikke det? Hvis det ikke er tillatt så burde i det minste RVP som kaptein samle laget for å forsøke å få opp moralen og kommunisere budskapet "Alle mann til pumpene". Vi ser i håndball og Hockey at slike korte moral-boostere kan være svært effektive.

 

Hva Manager/kaptein gjør under spillestans pga skade eller liknende er ett fett. Skulle man ville "kamuflere det" får alle gå å ta seg noe å drikke.

Link to comment
Share on other sites

Har kommet så langt nå at jeg må spørre meg selv om vi ikke har kommet med nok unnskyldninger nå. Laget har vært for unge, for urutinerte, for lite kyniske, for offensive, for naive. Er bare en ting igjen å den kan man ikke forklare bort. For dårlige

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...